Om onze vriend Tong80 maar te kwoten:quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dank u voor deze analyse
ff flink posten om mijn gemiddelde omhoog te krijgen

ik zal ff afmelden en als tong80 aanmeldenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Om onze vriend Tong80 maar te kwoten:

akkoord.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:15 schreef ivosnivo het volgende:
Straks is het topic vol en kan ie niet meer reageren, dat zou zonde zijn lieve fokkers. Ik stel daarom voor om de rest van het topic leeg te laten voor tong80 zodat ie alle vragen kan beantwoorden, en daarmee zijn gemiddelde kan behouden.

Maar je moet af en toe dit topic wel ff omhoog kicken, want anders verdwijnt dit topic in de vergetelheid.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:15 schreef ivosnivo het volgende:
Straks is het topic vol en kan ie niet meer reageren, dat zou zonde zijn lieve fokkers. Ik stel daarom voor om de rest van het topic leeg te laten voor tong80 zodat ie alle vragen kan beantwoorden, en daarmee zijn gemiddelde kan behouden.

Meneer tong80, wat een eer om u te mogen ontvangen in dit naamtopic van u. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de TS te willen beantwoorden, mits het niet teveel gevraagd is natuurlijk en u tijd vrij heeft. Ik begrijp het wanneer u aan uw postquota van de dag aan het werken bent, er moeten natuurlijk oneliners gedropt worden op heel FOK! Bij voorbaat dank, namens alle aanwezigen hier.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:17 schreef ivosnivo het volgende:
Waarom post je zo gruwelijk veel? Je post gemiddeld 93 keer per dag en dat al voor bijna 6 jaar. Heb je echt niks beters te doen, en heb je achteraf gezien geen spijt van je tijdverspilling?
Heb je voor de rest ook nog andere dingen die je doet, werk/school/hobby(niet fokken).

Ik heb grote spijt. Heb geen vrienden, geen werk, geen hobby's, geen huisdieren, geen vriendin, geen vrouw, geen kinderen, geen opleiding, geen diploma's. Het enige dat ik heb is mijn daggemiddelde en topposter-positie. Maar dat kan ik met niemand delen omdat ik met niemand contact heb. Ja met de cassiere van de AH, maar het is vreemd om daar over te beginnen tegen zo'n meisje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:17 schreef ivosnivo het volgende:
Waarom post je zo gruwelijk veel? Je post gemiddeld 93 keer per dag en dat al voor bijna 6 jaar. Heb je echt niks beters te doen, en heb je achteraf gezien geen spijt van je tijdverspilling?
Heb je voor de rest ook nog andere dingen die je doet, werk/school/hobby(niet fokken).

Nee hoor, Riann zit ook op Fok.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ja met de cassiere van de AH, maar het is vreemd om daar over te beginnen tegen zo'n meisje.![]()

Voor het eerst dat ik om je moet lachen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb grote spijt. Heb geen vrienden, geen werk, geen hobby's, geen huisdieren, geen vriendin, geen vrouw, geen kinderen, geen opleiding, geen diploma's. Het enige dat ik heb is mijn daggemiddelde en topposter-positie. Maar dat kan ik met niemand delen omdat ik met niemand contact heb. Ja met de cassiere van de AH, maar het is vreemd om daar over te beginnen tegen zo'n meisje.![]()

Ben ik een keer serieus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:52 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik om je moet lachen.![]()

Denk alleen al aan die oneliners bij het locken van topics.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:19 schreef ratbeard het volgende:
moderator worden zou een bekroning zijn op je levenswerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |