En een muziekfreak.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:14 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is tong80 gewoon een enorme sportfreak, die graag zijn mening post.

Toch jammer dat het niet grappig was.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:34 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik heb zojuist van de redactie vernomen dat tong80 vandaag niet komt omdat hij overreden is door een een bus met leden van de josti band

jongens... dit is waar!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef murp het volgende:
tong80 is van een klas van groep 8...
alle kinderen posten via dat account

Whehequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef murp het volgende:
tong80 is van een klas van groep 8...
alle kinderen posten via dat account

Laten we hem met zijn allen gaan roepen!!!!!quote:

Ga huilenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:00 schreef Komakie het volgende:
Valt me echt tegen dat hij nog niet gereageerd heeft

Nee joh, daar heeft ie klonen voorquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:00 schreef Komakie het volgende:
Valt me echt tegen dat hij nog niet gereageerd heeft

het is een robot, dude!!!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:29 schreef ivosnivo het volgende:
Is er iemand hier die hem ook in het echt kent?

jaja... je hebt een leven enzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:08 schreef Samsonneke het volgende:
Kom ik met mijn gemiddelde "1 post per dag".

kloonquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:08 schreef Samsonneke het volgende:
Kom ik met mijn gemiddelde "1 post per dag".

6 per uur stelt nog niks voorquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
echt onmogelijk gewoon.
dat zijn er, er van uitgaande dat je 8 uur slaap, ongeveer 6 per uur 6 jaar lang!!!![]()

Whehehequote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nee joh, daar heeft ie klonen voor
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |