Ook dat inderdaad. Maar volgens mij is het meer dan dat, meer dan enkel een goede datum voor hun occulte en massale offeringsoorlog. Misschien zal het gestart worden als afleidingsmaneuvre voor de emotionele omslag/onzekerheid die dan plaats zou moeten vinden. Hoe verder de mensen van hun eigen rust zitten hoe makkelijker ze te sturen zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dan zal de pleuris wel uitbreken in het midden oosten. Mars is altijd wel de god van de oorlog genoemd en de mensen die dat soort crap aanhangen plannen hun agenda ook aan de hand vd hemellicamen.
Oeps, die bedoel ik, my badquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef UncleScorp het volgende:
Tsarion legt toch ook de nadruk op de 'komst' van Pluto ? De overgang in de Zodiac ?
Pluto die het rebelse bovenbrengt. Iets dat we zelfs in ons eigen leefwereldje zullen ondervinden ?
Ik vind Tsarion best wel interessant om naar te luisteren, en hij volgt wel grotendeels Sitchin, maar niet qua jaartallen en gebeurtenissen. Elke versie blijft een optie.
Tot nu toe vond ik alleen Tsarions uitleg over het gebruik van symbolen in de media iets te vergaand, ik heb dan ook niet verder alle delen uitgekeken.
volgende link een lijst met audiofiles,quote:Zou er nog iets aanwezig zijn in Irak, het oude Sumerië ?
Daar weten ze in het oude Egypte ook alles van, tis denk ik meer een gevolg van de houding van de mensen dan dat het echt tijdsgebonden isquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef UncleScorp het volgende:
En de oorlog in Irak ? Er zijn er die zeggen dat het een informatie-oorlog is ... dat vele oude wijsheden worden geplunderd of vernietigd, zoals bijv de bibliotheek van Bagdad.
http://www.deresearcher.n(...)atie-oorlog%E2%80%99
Zou er nog iets aanwezig zijn in Irak, het oude Sumerië ?
Great stuff iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:39 schreef francorex het volgende:
volgende link een lijst met audiofiles,
http://www.archive.org/de(...)itiescomariainvictus
Kijk goed, en je ziet.
<jordan maxwell - the iraqi war brought to light through the bible.
Die moet je hebben, past sluitend aan met de bovenstaande vraag .![]()
jordan Maxwell stuff, great stuff.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |