quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:54 schreef punkjunk het volgende:[..]
dat zeg ik toch ook niet! maar iedereen wil sneller en sneller, terwijl ze hun processoren niet eens volledig benutten. en windows 64-bits is zowiezo nog kut, omdat er binnen windows nog steeds veel 32, 16 en zelfs 8 bits applicaties zijn.
en verder is AMD goed genoeg. ik zie niet in waarom in conroe zou nemen. dual core, wat ondersteund dat? toch echt niet de hede daagse games!
nee, houd de consument maar voor de gek, die slikt nog meer als je vriendin
LoL dream on, 8bits ! 16 bits zijn er nog wel, kassa systemen, en verourdere kantoor applicaties, maar er zijn meer 32bits programma's dan 16/8bits...
Als je van niet vind, kruip eens onder die steen vandaan, en zeg je baas dat het eens tijd word om te upgraden.
Wat betreft al die updates, ja erg he, vooruitgang, technische ontwikkeling, boehoehoehoe, als je het niet leukt vind, koop dan gewoon niets! je bent totaal niet verplicht om nieuwe hardware te kopen, windows 95/ 98/ ME zal jou prima voldoen!
Als je nieuwe spelletjes wilt spelen, sja daar kies je voor, daar betaal je voor, helemaal als je state of the art gfx op je dure 21inch tft met 4ms response tijd wilt, met 8xAA en 16xAF.
Voor mij kan de ontwikkeling niet snel genoeg gaan, kom maar op met holografisch opslag, echte 3D schermen zonder sweet spot, etc, etc.
dus niet klagen, gewoon niet kopen als je het niet wilt, en als die san-diego 4000+ niet leverbaar is neem je toch gewoon een andere x2 cpu..
TIP: sla die hele AM2 + DDR2 over, vooral als je nu nog socket 939/754 hebt, wacht gewoon op de AM3 met DDR3. Duurt niet lang meer, wil je echt niet wachten? Ga dan inderdaad voor de Intel Conroe!!
Heb je geen zin in een dure computer->MEDIAMARKT!
![]()
quote:
ach, alvanaf windows 2000 gaat dat prima. Dat een game er geen gebruikt maakt boeit niet,dan is het gewoon: 1 cpu voor windows en background-services, 1 voor de game, heb je als nog profijt van je dual core.
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:45 schreef danos het volgende:Vroegah was het nog allemaal makkelijk. Nu heb je te maken met 1000 verschillende moederborden en 1000 verschillende processors en 10000 verschillende geheugensoorten.
Wat ik helemaal belachelijk vind is dat tegenwoordig moederborden maar bepaalde merken (dus niet soorten maar merken) supporten, tsjezus tis tegenwoordig een hele studie het juiste bij elkaar te zoeken
![]()
ovedrijven is ook een vak, alsof je ook zomaar 'een auto' koopt zonder vooraf wat onderzoek te doen. Voor mensen zoals jij, die onterecht 'klagen' zijn winkels als mediamarkt, mycom, dynabyte uitgevonden.
Mocht je hun keuze niet interessant vinden, ja dan moet je 'enig' onderzoek vooraf doen als je iets wilt hebben. Lijkt me logisch!