ik ga de 7600 gs agp kopen voor agpquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:02 schreef BobbyB het volgende:
fijn hewilde een nieuwe videokaart kopen, maar ja tegenwoordig is alles PCIe en ik heb nog AGP. Ik kan natuurlijk een nieuw moederbord kopen, maar dan mot ik Windows opnieuw installeren en daar heb ik dus geen trek in.
oh?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga de 7600 gs agp kopen voor agp
iets meer als 100 euro![]()
haha.quote:
Als we in December een nieuwe pc gaan kopen is er toch al wel weer iets anders/nieuwersquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:09 schreef punkjunk het volgende:
[..]
wens em sterkte met het kopen van zijn nieuwe pc met am2!! ddr2 man!!! whoehoe!!![]()
Ik heb hier een 128 mb onboard videokaart (quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik hou het gewoon niet bij, koop iedere 6 jaar een compleet nieuw systeem en hoop in de tussentijd dat niets het begeeft.. Natuurlijk is het gewoon belachelijk dat iets wat vorige maand state-of-the-art was deze maand al in desktops voor kantoorgebruik zit. twee jaar geleden was een 256 mb videokaart niet te betalen, tegenwoordig is diezelfde (of een al veel betere) kaart "geschikt voor office gebruik en internet"
Rot toch op man
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:24 schreef Nyx96 het volgende:
Koop gewoon een Xbox 360, dezelfde spellen met dezelfde graphics.
Een paar jaar geleden deed ik zulke dingen ook. Om de twee jaar een compleet nieuw systeem, het nieuwste van het nieuwste. GeForce 256-je voor 1.000 gulden? Tuurlijk, doe maar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:26 schreef yosander het volgende:
[..]
En ik koop liever een betere videokaart/computer dan dat ik ¤ 299 á ¤ 399 daaraan uitgeef
Ohja, ik kan natuurlijk ook even de drivers van mijn onboard videokaart installerenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb hier een 128 mb onboard videokaart () en speel er zelf GTA San Andreas mee.
Dát zou wel een overweging waard zijn om 'm te kopen i.p.v. een betere computer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:33 schreef Nyx96 het volgende:
In de toekomst koop ik, áls de spellen kopieerbaar worden, een xbox 360.
Waaaaarom heb je in godesnaam 64-bits windows nodig om een X2 te kunnen benuttenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
haha.
en het leuke is, komen er snellere processor, wauw! een x2 processor!!!![]()
*fap fap fap*
maar 64-bits windows gebruiken? ho maar!dus uiteindelijk koop je een howitzer om een mug dood te slaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, er zijn genoeg 64bits linux distros die je er ook op kunt draaien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:45 schreef Neptunes het volgende:
[..]
Waaaaarom heb je in godesnaam 64-bits windows nodig om een X2 te kunnen benutten
dat zeg ik toch ook niet! maar iedereen wil sneller en sneller, terwijl ze hun processoren niet eens volledig benutten. en windows 64-bits is zowiezo nog kut, omdat er binnen windows nog steeds veel 32, 16 en zelfs 8 bits applicaties zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:45 schreef Neptunes het volgende:
[..]
Waaaaarom heb je in godesnaam 64-bits windows nodig om een X2 te kunnen benutten
Als je een nieuwe game-pc haalt let je toch ook op de toekomst? Met al die physics en extreme AI van tegenwoordig gaat dual-core echt wel helpen....quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:54 schreef punkjunk het volgende:
[..]
en verder is AMD goed genoeg. ik zie niet in waarom in conroe zou nemen. dual core, wat ondersteund dat? toch echt niet de hede daagse games!
nee, houd de consument maar voor de gek, die slikt nog meer als je vriendin![]()
als er 2 games zijn op dit moment die een dual core ondersteuen zijn het er veelquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je een nieuwe game-pc haalt let je toch ook op de toekomst? Met al die physics en extreme AI van tegenwoordig gaat dual-core echt wel helpen....
Ik wil een apple!quote:
meer ALS???quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga de 7600 gs agp kopen voor agp
iets meer als 100 euro![]()
Wordt dat ding door geen enkele winkel meer geleverd? Jammer, ik zat te denken aan een cpu-upgrade en dit was 1 van de kandidaten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef punkjunk het volgende:
heb ik na een vakantie EINDELIJK genoeg geld voor in mijn ogen een super (game) systeem, halen die horken van AMD de San Diego 4000+ uit de productie! Alternate leverd ze niet meer, Azerty niet meer, winkels uit de price watch van Tweakers niet meer!
Ik heb ff rondgekeke. Maar als ze hem hebben is ie weer veel duurder als Alternate (heb nu 1 winkel in nederland gezien die em leverd)quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt dat ding door geen enkele winkel meer geleverd? Jammer, ik zat te denken aan een cpu-upgrade en dit was 1 van de kandidaten.
XP zelfs kan ook al prima omgaan met dual-core hoor.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
als er 2 games zijn op dit moment die een dual core ondersteuen zijn het er veel![]()
daarnaast zie ik het voordeel er niet in, vaak zijn dual cores lager geclocket, maar je hebt er wel 2!! terwijl single cores wel volledig benut worden.
tenzij je video bewerking en zulke poespas doet, maar dat zie ik de gemiddelde fok user of gamer niet echt doen![]()
LoL dream on, 8bits ! 16 bits zijn er nog wel, kassa systemen, en verourdere kantoor applicaties, maar er zijn meer 32bits programma's dan 16/8bits...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:54 schreef punkjunk het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet! maar iedereen wil sneller en sneller, terwijl ze hun processoren niet eens volledig benutten. en windows 64-bits is zowiezo nog kut, omdat er binnen windows nog steeds veel 32, 16 en zelfs 8 bits applicaties zijn.
en verder is AMD goed genoeg. ik zie niet in waarom in conroe zou nemen. dual core, wat ondersteund dat? toch echt niet de hede daagse games!
nee, houd de consument maar voor de gek, die slikt nog meer als je vriendin![]()
ach, alvanaf windows 2000 gaat dat prima. Dat een game er geen gebruikt maakt boeit niet,dan is het gewoon: 1 cpu voor windows en background-services, 1 voor de game, heb je als nog profijt van je dual core.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:50 schreef Neptunes het volgende:
[..]
XP zelfs kan ook al prima omgaan met dual-core hoor.....
ovedrijven is ook een vak, alsof je ook zomaar 'een auto' koopt zonder vooraf wat onderzoek te doen. Voor mensen zoals jij, die onterecht 'klagen' zijn winkels als mediamarkt, mycom, dynabyte uitgevonden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:45 schreef danos het volgende:
Vroegah was het nog allemaal makkelijk. Nu heb je te maken met 1000 verschillende moederborden en 1000 verschillende processors en 10000 verschillende geheugensoorten.
Wat ik helemaal belachelijk vind is dat tegenwoordig moederborden maar bepaalde merken (dus niet soorten maar merken) supporten, tsjezus tis tegenwoordig een hele studie het juiste bij elkaar te zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |