vind ik ook. Zeker na die opmerking die hij maakte naar zijn vriendinquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:38 schreef the_fucker het volgende:
Semih mag van mij als eerste vertrekken, deie gast voegt niks toe.
Leuk dat je je eigen topic promoot, maar das een voorspellingstopic. Hier gaat het om je eigen mening.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[POLL] Exit #1 Wie ligt er als eerste uit?
Welke opmerking? Ik vind die blonde vader van die jongen ontzettend iritantquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Semih krijgt nog even het voordeel van de twijfel, maar die opmerking was zeer ongepast.
Dat ze een BH aan moest gaan doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
WELKE OPMERKING? WELKE OPMERKING? WELKE OPMERKING? WELKE OPMERKING? WELKE OPMERKING? WELKE OPMERKING? [b]WELKE OPMERKING?
Deze opmerking.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:23 schreef Snoet123 het volgende:
Die Semih![]()
Micheline komt naast hem staan, hij duwt haar weg en zegt :"Ga jij ff een BH-tje aandoen"
Ze doet het nog ook![]()
Wat is daar zo erg aan, misschien is hij gewoon beschermend. Loopt wel los, over een paar weken loopt hij ook in zijn blote leuter rond. Of was het de manier waarop hij het zei?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:04 schreef Tamaartje het volgende:
Dat ze een BH aan moest gaan doen
no way! , Ayaan Hirshi cola tic-tac (*lees: Janine) mag er van mij heeééul lang inblijvenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:04 schreef Tarabass het volgende:
Wat een discriminatie hier! Jullie willen hem er alleen maar uit hebben omdat hij allochtoon is![]()
Ja ik heb het niet gehoord maar het schijnt lullig gegaan te zijn met een duwquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan, misschien is hij gewoon beschermend. Loopt wel los, over een paar weken loopt hij ook in zijn blote leuter rond. Of was het de manier waarop hij het zei?
Thanks voor de info. Dat klinkt wel onrespectvol ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef Tamaartje het volgende:
Ja ik heb het niet gehoord maar het schijnt lullig gegaan te zijn met een duw![]()
hij zei het dus zo:quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Thanks voor de info. Dat klinkt wel onrespectvol ja.
quote:Micheline komt naast hem staan, hij duwt haar weg en zegt :"Ga jij ff een BH-tje aandoen"
Ik hoop dat ze dat gezien hebben van BB6 , en dat ze hem voor straf een paar dagen in BH laten lopenquote:
Optyfen met dat gedram.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:04 schreef Tarabass het volgende:
Wat een discriminatie hier! Jullie willen hem er alleen maar uit hebben omdat hij allochtoon is![]()
nee omdat hij een belachelijk opmerking maakte! Zo hoor je vrouwen niet te behandelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:04 schreef Tarabass het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:04 schreef Tarabass het volgende:
Stel je niet aan man.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:04 schreef Tarabass het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
De stillen nu worden de luidruchtigste later , die zitten de spreekwoordelijke 'kat uit de boom' te kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:19 schreef PalinG het volgende:
Juist de mensen die (nu al) veel besproken worden, moeten blijven.
Iemand als Janine is misschien irritant, maar daardoor wat mij betreft een waardevolle toevoeging aan het programma.
Stel je toch eens voor wat opgekropte irritatie kan opleveren na een week (of twee) op noodrantsoen. Zo iemand wordt op een onbewaakt moment gelyncht. Heerlijk...
Van mij mag juist de nu (bij de streamers) onbekendste bewoner verdwijnen.
Wie is dat? Jeroen, Marcia, Marlies?
Wie heeft hier nu een complexquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nog eentje met een complex.
Ik bedoelde eigenlijk hetzelfde als wat jij zei, i.e. "stel je niet aan"... maar goed...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nog eentje met een complex.
Is dat allesquote:
nou ik commandeer me vriend nooit en hij mij niet.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Is dat allesIedereen doet toch wel eens kort tegen zijn vriend of vriendin? Of zijn we allemaal heilig op eens?
nee die mogen daarna vertrekken.. hoewel MONIQUE... Sabrina wil ik nog even aankijken zonder zusquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef washandje het volgende:
Goh iederen vindt Semih? Ik dacht dat ik de enige was. Als die blonde zusjes maar blijven
ik vind hem vanaf het begin niks eigenlijk. Zijn vriendin mag nog wel even blijvenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Semih was gisteren nog heel populair. Door één foute opmerking moet hij opeens exit???
Hij verdient nog wel een kans.
Hij zette gisteren Etienne anders heerlijk in de zeik. Dat soort types moeten we juist hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem vanaf het begin niks eigenlijk. Zijn vriendin mag nog wel even blijven
Helemaal mee eens, opvallende/irritante mensen maken het leuk (daarvan is Fok! het beste voorbeeld).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:51 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Wie is het irritantst?
[..]
Onderaan staan de echte grijze muizen, zó grijs dat je je er niet eens aan kunt ergeren. Hoop dat die er als eerste uit gaan.
Leuk he!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
de vader van etienne. vanwege kleurloos. laat al die irritante lui er maar in. beetje gezapig het met elkaar eens zijn kan altijd nog.
(al krijg ik nu al timmerneigingen van maatje 34)
En jij bent haar moeder?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:23 schreef janinefan het volgende:
Iedereen, maar Janine moet blijven. Ze is gewoon een prinsesje
Janine is een zeikwijf en nog lelijk ook... zou me nix verbazen als het een vent wasquote:
ik vind ook dat Janine moet blijven. Maar een prinsesjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:23 schreef janinefan het volgende:
Iedereen, maar Janine moet blijven. Ze is gewoon een prinsesje
Dat ze het er gauw uit halen dat ding!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:26 schreef janinefan het volgende:
...met een hartje van goud.
heyquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:30 schreef marky het volgende:
Ik vind ze allemaal nog te kleurloos om te zeggen wie er weg moet.
het is geen tweelingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:29 schreef DaeQ het volgende:
Die achterlijke tweeling irriteren me zowaar nog meer dan Janine.
Welnee, die is nog goed voor leuke beelden. Krijgt nog ruzie met iedereen in dat huis. Smullen!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die negerin met borderline en smetvrees...
Ik begin me langzamerhand te schamen dat ik BB nog volg, zijn ze allemaal door Hummie geselecteerd ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Welnee, die is nog goed voor leuke beelden. Krijgt nog ruzie met iedereen in dat huis. Smullen!!
Doe maar eerst de saaie bedlegerige mensen eruit, daar heb je geen klap aan. Een mooi smoeltje, prima, maar daar win je BB niet mee.
Rik, maar die is best wel lief hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:30 schreef lionsguy18 het volgende:
Alleen die nicht irriteert me dus die mag er wel uit. Hoe heet ie ook weer?
Wil je dat even bevestigen in dit topic E10 als racist. Wie heeft het meegekregen op de streams?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:26 schreef Lápiz het volgende:
Die racistische plofkop, die zojuist even wist te vertellen dat hij een hekel aan allochtonen heeft.
En homo's overduidelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:26 schreef Lápiz het volgende:
Die racistische plofkop, die zojuist even wist te vertellen dat hij een hekel aan allochtonen heeft.
Dat heeft ie dus niet zo gezegd, he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:26 schreef Lápiz het volgende:
Kwam er wel op neer. In elk geval wel over homo's en die site zegt mij genoeg. Dit was alleen een bevestiging. Hij heeft zich vast lopen inhouden, nu met nominaties komt het er allemaal uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat heeft ie dus niet zo gezegd, he?
Welke woorden heeft hij gezegd dat jou bevestiging geeft?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kwam er wel op neer. In elk geval wel over homo's en die site zegt mij genoeg. Dit was alleen een bevestiging. Hij heeft zich vast lopen inhouden, nu met nominaties komt het er allemaal uit.
In dat filmpje op de manier dat hij dingen zei. Ga maar even in het streamverslagen topic lezen of op die site voor nog meer bevestiging. In elk geval kwam het zeker bij mij zo over en volgensmij hield hij zich nog in zodat de mensen thuis niet al te erg op hem af zouden knappen. Denk echt dat hij daar allemaal bij stilstaat en overna heeft gedacht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Welke woorden heeft hij gezegd dat jou bevestiging geeft?
Welke gebaren maakte hij dat je een bevestiging ziet?
Amen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:25 schreef I_dunno het volgende:
Je kunt er vanuit gaan dat personen als Etienne, RIk, Janine en Semih zeker nog wel even in het huis blijven.
De eerste die vertrekt zal vast Egbert, Marcia of Marcel zijn.
In het dagelijks leven zou ik het nog gen 10 seconde met Janine uithouden en als ik in het huis zat zou ik haar ook zeker nomineren, maar als kijker is het wel boeiend om haar juist in het huis te houden..!
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In dat filmpje op de manier dat hij dingen zei. Ga maar even in het streamverslagen topic lezen of op die site voor nog meer bevestiging. In elk geval kwam het zeker bij mij zo over en volgensmij hield hij zich nog in zodat de mensen thuis niet al te erg op hem af zouden knappen. Denk echt dat hij daar allemaal bij stilstaat en overna heeft gedacht.
Alles wijst erop dat meneer racistisch is: zijn site... zijn uitspraken vannacht (oa dat hij allochtonen erg vind... oh ja, maar niet allemaal) die hij dus nog net even herstelde om niet te hard over te komen... Het is mij een raadsel waarom jij de drang voelt om al die aanwijzingen met een korreltje zout te nemen. Het is inderdaad niet 100% zeker dat meneer racistisch is, maar het is op z'n minst zéér waarschijnlijk. En dat is in een rechtzaak ook echt goed genoeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Ga zelf even het streamverslag en het transcript lezen en het filmpje kijken.
En dan wil ik toch echt heel graag weten welke woorden en/of gebaren racistisch waren
ik wou het er eigenlijk bij laten, maar hup, daar komt ze weerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat meneer racistisch is: zijn site... zijn uitspraken vannacht (oa dat hij allochtonen erg vind... oh ja, maar niet allemaal) die hij dus nog net even herstelde om niet te hard over te komen... Het is mij een raadsel waarom jij de drang voelt om al die aanwijzingen met een korreltje zout te nemen. Het is inderdaad niet 100% zeker dat meneer racistisch is, maar het is op z'n minst zéér waarschijnlijk. En dat is in een rechtzaak ook echt goed genoeg.
Waar maak je je druk over? Uiteindelijk houdt iedereen er tóch z'n eigen mening op na en mag wat mij betreft de objectieve conclusie in deze zijn dat E10 gewoon een vrij onvolwassen mannetje is, die zich sterk laat beïnvloeden door z'n omgeving, waarvan de kijkers ook allemaal getuige zijn geweest.quote:
Wat mij betreft moet Egbert eruit! Dan kan Marcia laten zien wat ze in haar mars heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef ruby het volgende:
IK vind Marcia tot nu toe vrij saai, dus zij komt als eerste in aanmerking wat mij betreft.
Sorry hoor als mensen dat toevallig erg vinden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:51 schreef Badabingea het volgende:
Lekker weer problemen maken van een racist, lekker ovedreven weer.
Mee eens eerst de saaien eruit. Vette ruzie tussen de anderen! Semih en Tijn kan ook nog leuk worden als Tijn achter Micheline aan gaatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:04 schreef UberSchwanz het volgende:
Eerst de grootste sufkutten maar weg... Egbert, Marcel, Jeroen, Hilde, Rik en maar op leven en dood uitvechten. Persoonlijk vind ik het scenario Etiënne, Janine, Semih en Rik in de finale ook wel geinig.
Wordt het een vleesmes of een groentemes?quote:Semih en Tijn kan ook nog leuk worden als Tijn achter Micheline aan gaat
mening? luchtvervuilingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:59 schreef Badabingea het volgende:
Ik ben voor Etienne, die durft zijn mening te geven.
Hier kom ik op terug (deels).. Etiënne mag ook wel wegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Roxannee het volgende:
Hilde..
Ik ook. Hilde mag van mij ook wel. Liefst een koppeltje uit elkaar, zodat die ander los kan komen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:36 schreef Canisfire het volgende:
E-10 en een van de zusjes voorkeur heb ik niet.
Zo is dat. En daarna de grijze muizen Jeroen en Marcia. Er zijn véél irritantere mensen, maar het zou fijn zijn als die nog even blijven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Met stip op 1: Marcel!
Hij voegt niets toe behalve een rem op de ontsporing van E10.
Raus!![]()
Waarom zou de overgebleven persoon volgens jou 'loskomen'?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Hilde mag van mij ook wel. Liefst een koppeltje uit elkaar, zodat die ander los kan komen.
Helemaal mee eens. Maar kennelijk zijn er mensen met héle hoge verwachtingen als 1 van een koppel weg moet. Zou niet weten waarom dat mensen ten goede zou komen. En inderdaad, die stomme Jeroen is ook niet echt los. Ik hoop dat die er snel uit gaat, zó inwisselbaar....quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:49 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Waarom zou de overgebleven persoon volgens jou 'loskomen'?
Hoe los zijn Jeroen, Janine en Marlies nu dan? Alsof daar veel plezier aan valt te beleven..
Nee dán wordt het gezelligquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Janine, en daarna Etienne
Dat had ik ook, maar zag hem net nog, hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:06 schreef bloodymary het volgende:
Zit die Jeroen er eigenlijk nog wel in? Die heb ik nadat hij stelletje moest spelen niet meer gezien.....
Jeroen staat op de 3de plaats in de populariteitspoll! Hij is dus genoeg in beeld om op te vallen voor degene die ook daadwerkelijk stemmen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:06 schreef bloodymary het volgende:
Zit die Jeroen er eigenlijk nog wel in? Die heb ik nadat hij stelletje moest spelen niet meer gezien.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4-5-quote:Etienne
1 Etienne | ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
(Grob!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Met stip op 1: Marcel!
Hij voegt niets toe behalve een rem op de ontsporing van E10.
Raus!![]()
hahahah... ja dat geldt ABSOLUUT niet voor de restquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:47 schreef AliceD het volgende:
Ook geloof ik niet echt dat Janine nou zo voor vuurwerk gaat zorgn, ze lult alleen maar achter iemands rug, maar in direkte confrontaties verschuilt ze zich.
Dat is toch juist reden hem erin te houden. Zonder die types hebben we echt niemand meer om over te schrijven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:07 schreef Wheely33 het volgende:
Van mij mag E10 oprotten die gluiperige rascistische sexcist, hij zit nou weer Tijn zwart te maken bij Jannine en Millica .![]()
Nee... geef mij maar Tijn ha...ha.. die gaat lekker de confrontatie aan, hij ging daar net in die andere groep even flink de confrontatie aan COOL !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is toch juist reden hem erin te houden. Zonder die types hebben we echt niemand meer om over te schrijven.
Dan krijgen ze niet goed te vreten!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:44 schreef spriet het volgende:
Semih pak je koffer maar, en vertrek.
Jeroen is cool hij gaat gewoon met de verkeerde mensen om in het huis.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef monique.t het volgende:
e10 ma viool en als ze dan toch weg gaan mogen ze jeroen ook meenemen :-)
Ge-wel-digquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:15 schreef Canisfire het volgende:
En de drie kampsjaken zitten voor aan de tafel de andere twee bij rik aan tafel en Janine nog altijd in de tuin met Anton.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |