Daar ging je dus de fout in.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:52 schreef jpg97 het volgende:
Zo lame is dat.
Afgelopen weekend in Knokke geweest, en daar met een paar mensen van de plaatselijke bevolking gesproken.
Ik moest wel, want we konden wegens uberlompe omstandigheden ons appartement niet in, en de overbuurjongen was zo aardig dat we bij hem binnen mochten wachten. Maar hij praatte zo raarquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Daar ging je dus de fout in.![]()
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Belhen?
Alsof er één Vlaming is die "mijne vriendin zegt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:52 schreef jpg97 het volgende:
Klinkt toch niet: " Ik heb het helemaal hehad m't mijne vriendin " zei die.. .en nog een paar van die gare zinnen.
Mijne lief danquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:20 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Alsof er één Vlaming is die "mijne vriendin zegt.![]()
Ik als Vlaming zijndequote:
Ja maar je bent het met mij eensch dat het voor geen ene meter klinkt toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef osmo het volgende:
[..]
Ik als Vlaming zijnde
Hier wordt gewoon "mijn vriendin" gezegd hoor, en dat onverstaanbaar volk dat de "g" en de "h" verwisselt noemen wij hier West-Vlamingen, dus niet veralgemenen
Ach hoer opquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef Tokus het volgende:
Iemand uit Limburg die gaat klagen over een accent/dialect? Het moet niet gekker worden.
Aangezien ik momenteel in Weert zit weet ik nu dat je liegt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:52 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ach hoer opwij spreken heel goed ABN. Vanaf Roermond zingen ze of spreken ze als een mongooltje
Ik niet. Meisjes moeten de bek houden als ik mijn plezierstaaf in hun strot ram.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef EricG het volgende:
Bij meisjes vind ik dat wel schattig altijd
Sowieso, ik versta er trouwens ook niks vanquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja maar je bent het met mij eensch dat het voor geen ene meter klinkt toch?
Ik ook, daarom praat ik ook met een Nederlands dialectquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:03 schreef Mevr.M het volgende:
Nederlandse dialecten vind ik wel leuk altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |