abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41183630
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:31 schreef danielluh het volgende:
en met het termijn van de operatie van nog een dikke 10 maanden
En dat is gewoon balen met hoofdletters........
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:14:00 #52
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_41189170
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:12 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Je mist wel iets, nl dat je absoluut geen kinderen zelf kunt baren......(hoe jaloers ben ik op mijn ex geweest bij alledrie de kinderen)
ik wilde ook altijd een kind kunnen baren, tot mijn ex een keizersnee kreeg die mis ging, en ze nu beetje vertekent op haar buik door het leven gaat
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:13:37 #53
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_41189461
ik volg wel vaker de topics over genderdysforie, ik ben er erg in geinteresseerd, ook door mijn beroep. Helaas voeren we in mijn ziekenhuis niet zo'n operaties uit. Ik ben dan ook blij om eens foto's te zien van de hele ok, ik vind het echt fantastisch uitzien! Inderdaad kun je zelf geen kinderen baren, mar das inderdaad voor sommige vrouwen niet weggelegd..
ik blijf de topics volgen (als lurcker ) (misschien af en toe als poster)
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:36:15 #54
57690 danielluh
pi_41189652
deze operaties worden in nederland alleen in groningen en he VUMC gedaan
best wel balen als limburgse om elke keer 3,5 uur te reizen voor een gesprek van 30 min
pi_41244768
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:36 schreef danielluh het volgende:
deze operaties worden in nederland alleen in groningen en he VUMC gedaan
best wel balen als limburgse om elke keer 3,5 uur te reizen voor een gesprek van 30 min
Dat is zeker balen. Ik ben steeds verder van het VU gaan wonen (onbewust) Eerst in Hoofddorp, tot vlak voor de operatie, daarna Leiderdorp, en nu sinds ruim 4 jaar Rotteradm. Ongeveer 2 uur van deur tot deur. Ik kom er nu alleen voor pijnpoli (nu 1x per 3 maanden) en genderteam (2x per jaar, ivm hormoonimplanaat per komende november. En ik krijg ergens dit jaar nog een gesprek met Dr. Gijs (hoofd psychologen genderteam) ivm uitslag diagnose, en natuurlijk nog dr. Karim in OLV.
Maar ik heb het er wel voor over. Tijd heb ik genoeg (ben in de grote UWV herkeuringsronde op psychische gronden 80-100% afgekeurd). Ik moet alleen er op letten dat onze 2 Bassets op tijd uitgelaten worden.
pi_41244898
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:14 schreef danielluh het volgende:

[..]

ik wilde ook altijd een kind kunnen baren, tot mijn ex een keizersnee kreeg die mis ging, en ze nu beetje vertekent op haar buik door het leven gaat
Dat kan helaas ook bij ander operaties gebeuren, bv als ik straks verlenging van mij vagina krijg. Moet nog afwachten hoe dat momenteel gebeurt vand Karim.
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:52:15 #57
57690 danielluh
pi_41247785
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:26 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Dat is zeker balen. Ik ben steeds verder van het VU gaan wonen (onbewust) Eerst in Hoofddorp, tot vlak voor de operatie, daarna Leiderdorp, en nu sinds ruim 4 jaar Rotteradm. Ongeveer 2 uur van deur tot deur. Ik kom er nu alleen voor pijnpoli (nu 1x per 3 maanden) en genderteam (2x per jaar, ivm hormoonimplanaat per komende november. En ik krijg ergens dit jaar nog een gesprek met Dr. Gijs (hoofd psychologen genderteam) ivm uitslag diagnose, en natuurlijk nog dr. Karim in OLV.
Maar ik heb het er wel voor over. Tijd heb ik genoeg (ben in de grote UWV herkeuringsronde op psychische gronden 80-100% afgekeurd). Ik moet alleen er op letten dat onze 2 Bassets op tijd uitgelaten worden.
ik wil juist dolgraag weg uit limburg, maar de hoofdreden is meer dat er gewoon geen werk is hiero.
zuid-oost limburg is het zeer slecht gestelt met het werk. parkstad regio heeft zelfs de hoogste werkeloosheid van heel limburg.
en omdat ik gwoon het reizen moe ben, al mijn vrienden wonen in de randstad. Maar helaas het geld is er nie om nu ff te verhuizen.

Jammer dat je weer zo vaak terug moet naar het VU, ik zou er zelf gek van worden, maar hoogstwaarschijnlijk zit dat er voor mij ook aan te komen.
Ik heb nog steeds last van een beetje baard op mijn kin en heb daar totaal geen geld meer voor, aangezien ik in de schuldsanering zit, omdat weg te laseren. Dus zie mijzelf volgend jaar daarvoor ook regelmatig een psych bezoeken hoor.
Maar ook extra, als ze het laseren te duur vonden is jammer, maar psych elke week bezoeken en daardoor afgekeurd gaan worden is duurder.

Ik moet hoogenvorst ook niet tegenkomen, dan kan ie een stronttaart verwachten
pi_41274992
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:52 schreef danielluh het volgende:

[..]

ik wil juist dolgraag weg uit limburg, maar de hoofdreden is meer dat er gewoon geen werk is hiero.
zuid-oost limburg is het zeer slecht gestelt met het werk. parkstad regio heeft zelfs de hoogste werkeloosheid van heel limburg.
en omdat ik gwoon het reizen moe ben, al mijn vrienden wonen in de randstad. Maar helaas het geld is er nie om nu ff te verhuizen.

Jammer dat je weer zo vaak terug moet naar het VU, ik zou er zelf gek van worden, maar hoogstwaarschijnlijk zit dat er voor mij ook aan te komen.
Ik heb nog steeds last van een beetje baard op mijn kin en heb daar totaal geen geld meer voor, aangezien ik in de schuldsanering zit, omdat weg te laseren. Dus zie mijzelf volgend jaar daarvoor ook regelmatig een psych bezoeken hoor.
Maar ook extra, als ze het laseren te duur vonden is jammer, maar psych elke week bezoeken en daardoor afgekeurd gaan worden is duurder.

Ik moet hoogenvorst ook niet tegenkomen, dan kan ie een stronttaart verwachten
Och ja, wat ik allemaal al niet zogenaamd aan hulp heb gehad en niet geholpen heeft. Het grootste deel van mensen met genderysforie met psychische klachten krijgen vaak gratis de diagnose nborderline of borderline trekken erbij. Ik heb daar over gehad met iemand die na de gesalchtsverandering gestudeerd heeft tot klinisch psycholoog. En die komt tot dezelfde concluse als ik. Genderdysforie kan zorgen voor bepaalde beschadigingen die lijken op borderline, ze horen en zijn het gevolg van de genderdysforie, en kunnen ook niet met borderline therapie behandeld worden, hoe dan wel ???

Tja, verhuizen. Gelukkig kom ik samen met mijn vriend nu redelijk uit de schulden, gelukkig geen schuldsanering nodig gehad. En ja, werken mag ik toch niet. Vrijwilligerswerk wat ik nu doe is genoeg voor. Genoeg denk en soms doe werk, uitzoeken, nakijken, beslissen. Het klinkt simple , clientenraad. Maar je bepaald toch soms voor heel veel mensen wat er in een bepaalde situatie gebeurt. Ik hoop dat je te vak naar het VU hoeft komend jaar. Niet dat ik er een hekel aan heb, maar hetbeteknt gewioon dat bepaalde dingen niet goed gaan, en het is juist de bedoeling dat het goed gaat toch ?
Liefs, Anna
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:01:58 #59
57690 danielluh
pi_41283421
nou ik ga er wel vanuit dat ik minimaal 1 correctie nodig heb na mijn operatie.
Voor de rest zal het wel meevallen hoor, als alles eenmaal voorbij is, dan kan ik ook pas tot rust komen.

gister met mijn ouders er ook over gehad, en zij willen mij el een kleine lening geven om de rest van mijn baard te laseren
Op gender gebied zal er verder niet veel gebeuren.
Eerder op persoonlijk vlak dat het kan botsen met andere mensen. ik heb nogal een grote bek, vooral tegenover instanties zoals verzekeringene en banken
pi_41288345
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:01 schreef danielluh het volgende:
nou ik ga er wel vanuit dat ik minimaal 1 correctie nodig heb na mijn operatie.
Voor de rest zal het wel meevallen hoor, als alles eenmaal voorbij is, dan kan ik ook pas tot rust komen.

gister met mijn ouders er ook over gehad, en zij willen mij el een kleine lening geven om de rest van mijn baard te laseren
Op gender gebied zal er verder niet veel gebeuren.
Eerder op persoonlijk vlak dat het kan botsen met andere mensen. ik heb nogal een grote bek, vooral tegenover instanties zoals verzekeringene en banken
In mijn tijd was er normaal geen correctie meer nodig bij 90% van de geopereerden, tenminste niet binnen 1 a 2 jaar. Bij mij is het nu door allerlei oorzaken wel nodig helaas.
Fijn dat je ouders je helpen. Ik heb ook nog minimale baardgroei helaas, maar ja, is alleen nog maar met epileren te verwijderen, en een vergoeding van 250 euro per jaar schiet dat niet echt hard op.
Een grote bek kan soms problemen opleveren, maar kan soms ook een hele goede uitwerking hebben. Ik probeer op een rustige manier standvastig te blijven, werkt de laatste tijd ook vaak goed.
Ik heb het geluk gehad dat de het eerte half jaar na de operatie probleemloos is gegaan, daarna ben ik in mijn linkerborst steeds meer pijn gaan krijgen. Ik ben op mijn werk door leidinggevenden wel gediscrimineerd, maar of dat nu was vanwege ziekte of geslachtsverandering weet ik niet. Maakt ook niet zoveel uit. Wegens ziekte heb ik op papier, en daar ga ik binnenkort iets mee doen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:12:45 #61
57690 danielluh
pi_41289550
mijn verzekering gaf maar 1100 euro uit, aan laseren en dat is eenmalig, ik stap ook over na een andere verzekeraar, maar dat is pas in 2008. Deze mag mijm operatie nu mooi betalen.

discriminere is vaak lastig te bewijzen om welke gronden ze dat doen. Ik denk dan zo, die ander heeft een gebrek en nie ik
pi_41308063
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:12 schreef danielluh het volgende:
mijn verzekering gaf maar 1100 euro uit, aan laseren en dat is eenmalig, ik stap ook over na een andere verzekeraar, maar dat is pas in 2008. Deze mag mijm operatie nu mooi betalen.

discriminere is vaak lastig te bewijzen om welke gronden ze dat doen. Ik denk dan zo, die ander heeft een gebrek en nie ik
Ik heb door een truukje (bij veranderen verzekereaar verzwijgen dat ik al een vergoeding gehad had) zo'n ongever 4,500 gulden aan electrisch epileren vergoed gekregen (laseren begon toen net te komen en werd over het algemeen nog niet vergod), en zelfs dat is nit genoeg, en dan had ik nog niet eens zware baardgroei.
  woensdag 6 september 2006 @ 13:59:07 #63
57690 danielluh
pi_41548412
heb eindelijk een datum nu, 12 okt is de finale dan ga ik onder het mes
chirurg gaat trotsenburg worden en een neiuwe arts uit wenen, ff zijn naam kwijt, hij heeft al 150 geslachtsoperaties uitgevoerd. en nu mag hij mij helpen
pi_41548485
Gefeliciteerd danielluh
  woensdag 6 september 2006 @ 14:54:44 #65
57690 danielluh
pi_41549989
dank je betawolff ::D

dinsdag naar het VU om vanalles te regelen en gesprek met trotsenburg
pi_41569629
Hoe zit het eigenlijk met je gedrag? Je hebt je eerst als man moeten gedragen, en om dan in één keer te switchen, moet je je ineens een heel andere houding aannemen, andere bewegingen enzo.

Ben je hier niet heel overdreven mee in het begin, of schiet het er soms bij in zeg maar, dat je je vooral mannelijk gedraagt?

Was benieuwd
  donderdag 7 september 2006 @ 00:12:55 #67
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41570455
Wist niet dat dit topic bestond, even teruglezen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 7 september 2006 @ 00:16:31 #68
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_41570565
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:01 schreef BetaWolff het volgende:
Gefeliciteerd danielluh
inderdaad

Ik had je al gesproken maar alsnog dikke kus
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
  donderdag 7 september 2006 @ 08:02:34 #69
57690 danielluh
pi_41574101
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Maisnon het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je gedrag? Je hebt je eerst als man moeten gedragen, en om dan in één keer te switchen, moet je je ineens een heel andere houding aannemen, andere bewegingen enzo.

Ben je hier niet heel overdreven mee in het begin, of schiet het er soms bij in zeg maar, dat je je vooral mannelijk gedraagt?

Was benieuwd
ik ben gewoon mijzelf gebleven, heb niet heel veel hoeven aanpassen aan mijn gedrag. Te overdreven vrouwelijk val je ook door de boot.

enigste wat ik heb aangepast is mijn loopstijl, niet meer zo lomp, maar wat eleganter en vooral vanuit de heupen
  donderdag 7 september 2006 @ 08:03:12 #70
57690 danielluh
pi_41574107
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:16 schreef Stamp_Kip het volgende:

[..]

inderdaad

Ik had je al gesproken maar alsnog dikke kus
wij gaan nog een feesie bouwen dit weekend en ergens na de operatie een groot feesie
  donderdag 7 september 2006 @ 08:22:12 #71
57690 danielluh
pi_41583585
quote:

Was benieuwd
Dat is iets wat niet in een keer gaat, maar dat geldt voor het hele gedrag. Je leert langzaam aangeleerde patronen af, en naar mate je zekerder van jezelf wordt leer je weer andere dingen aan.

In het begin is het bij mij vaak mis gegaan (dat het er bij in schiet zeg maar). Ik heb alles een beetje op natuurlijk beloop gelaten, waardoor ik niet de indruk heb dat ik ooit heb overdreven.
pi_41602910
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef danielluh het volgende:
heb eindelijk een datum nu, 12 okt is de finale dan ga ik onder het mes
chirurg gaat trotsenburg worden en een neiuwe arts uit wenen, ff zijn naam kwijt, hij heeft al 150 geslachtsoperaties uitgevoerd. en nu mag hij mij helpen
Hartelijk gefeliciteerd. Die arts uit Wenen is gen nieuwe hoor, maar hij gaat Dr van Trotsenburg opleiden om deze operaties ook zelfstandig te kunnen doen (uitbreiding van de capaciteit). De man uit Wenen doet 90% van alle SRS operaties in Oostenrijk. Dit alles uit eigen mond van Dr. van Trotsenburg vernomen toen ik hem toevallig tegenkwam toen ik naar de pijnpoli moest enige tijd geleden in het VU. We hebben toch wel zo'n 10 minuten staan te praten. We (van Trotsenburg en ik) moeten elkaar eerder gezein hebben op een congres in Londen in 2000. Maar ja, kende heel die man toen nog niet. We waren in ieder geval beide op dat meerdaagse congres, en de kans elkaar helemaal niet gezien te hebben is minimaal.
Ik heb trouwens op 16 oktober een afspraak bij Dr. Karim in het OLV in Amsterdam om 15.00 , Als je het leuk vind kan ik proberen van te voren even langs te komen (beloof nog niks).
pi_41603070
quote:

Was benieuwd
Bij mij is het eigenlijk zo ondanks dat ik lang (1.86) en fors gebouwd ben vroeger meer opviel door mijn gedarg dan tegenwoordig. Nageroepen ofzo ben ik in het begin 2x, 1x een paar dagen na een tv uitzneding waarin te gast, de andere keer toen ik met een wat opvallendere vriending in Amsterdam liep.
Vertrouwen zit ook vooral in jezelf, en niet alleen in hoe je er uit ziet. En veranderingen van manieren ? De een heeft het al, de ander leert het snel, en sommige leren het (bijna) nooit.
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:50:37 #75
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_41605738
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:03 schreef danielluh het volgende:

[..]

wij gaan nog een feesie bouwen dit weekend en ergens na de operatie een groot feesie
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
  vrijdag 8 september 2006 @ 07:53:19 #76
57690 danielluh
pi_41607894
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:12 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Hartelijk gefeliciteerd. Die arts uit Wenen is gen nieuwe hoor, maar hij gaat Dr van Trotsenburg opleiden om deze operaties ook zelfstandig te kunnen doen (uitbreiding van de capaciteit). De man uit Wenen doet 90% van alle SRS operaties in Oostenrijk. Dit alles uit eigen mond van Dr. van Trotsenburg vernomen toen ik hem toevallig tegenkwam toen ik naar de pijnpoli moest enige tijd geleden in het VU. We hebben toch wel zo'n 10 minuten staan te praten. We (van Trotsenburg en ik) moeten elkaar eerder gezein hebben op een congres in Londen in 2000. Maar ja, kende heel die man toen nog niet. We waren in ieder geval beide op dat meerdaagse congres, en de kans elkaar helemaal niet gezien te hebben is minimaal.
Ik heb trouwens op 16 oktober een afspraak bij Dr. Karim in het OLV in Amsterdam om 15.00 , Als je het leuk vind kan ik proberen van te voren even langs te komen (beloof nog niks).
Ik zxal dinsdag het fijne wel horen van dr van trotsenburg. Hij is ook mijn doktor waar ik altijd bij terug moet.
leuk als je ff tijd vrij kan maken om langs te komen

ik ben ook vrij lang (1.95), en de ene dag is beter dan de ander, maar tis gewoon wat je uitstraalt en ook hoe je je stem gebruikt.
pi_41611663
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 07:53 schreef danielluh het volgende:

[..]

Ik zxal dinsdag het fijne wel horen van dr van trotsenburg. Hij is ook mijn doktor waar ik altijd bij terug moet.
leuk als je ff tijd vrij kan maken om langs te komen

ik ben ook vrij lang (1.95), en de ene dag is beter dan de ander, maar tis gewoon wat je uitstraalt en ook hoe je je stem gebruikt.
Dr van Trostenburg heeft mij enkele maanden geleden al geopereerd aan het begin van de vagina, om daar litteken weefsel weg te halen. Ben ik ook eens een keer op de afdeling gynaecologie geweest, een afdeling waar ik nooit verwacht had te komen. (2x op spreekuur, 1x dagopname)
Stem is inderdaad erg belangrijk. Ik heb 7 logopedie lessen gehad, ik denk weleens aan een soort herhaling, maar ik weet eigenlijk precies waar ik op moet letten m mijn stem gewoon vrouwlijk te laten klinken etc.
Tijd is bij mij geen probleem, als de honden op tijd worden uitgelaten, huis aan kant, boodschappen gedaan is het goed.
Ik ben vorig jaar in de grote herkeuringsronde 80-100% afgekeurd op psychische gronden (ja, dat doen ze toch nog wel). Ik mag ook niet gaan werken zonder herkeuring .
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:38:44 #78
57690 danielluh
pi_41750267
ik was vandaag ook op gyneacologie, dossier moest daar worden aangemaakt. anestesist heeft me gechecked, trotsenburg gesproken over het 1 en ander.
de doktor die uit wenen komen heet iets met dr angel, heeft een hele tijd voor dr spehr in duitsland gewerkt, is gevraagt daar om te blijven door dr spehr, dat is echt al heel wat, dus ik heb er heel veel vertrouwen in.

opname zal een dag of 8 zijn op de afdeling gyneacologie, waar op diezelfde 2 dagen dat ik er ben nog 4 andere opereert zullen worden, dus wordt een gezellige boel

alles is nu zo ver rond, nu nog kijken of ik de 11de of de 12de okt daar moest zijn

ben wel flink zenuwachtig , maar verstand op 0 en gaan
pi_41763056
Het komt allemaal heel erg dichtbij nu danielluh. Maar laat gewoon alles over je heen komen en ga ervoor
  woensdag 13 september 2006 @ 11:34:51 #80
57690 danielluh
pi_41765104
meer kan je op dit moment ook niet doen, dan wachten tot de dag er is.
pi_41788146
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef danielluh het volgende:
ik was vandaag ook op gyneacologie, dossier moest daar worden aangemaakt. anestesist heeft me gechecked, trotsenburg gesproken over het 1 en ander.
de doktor die uit wenen komen heet iets met dr angel, heeft een hele tijd voor dr spehr in duitsland gewerkt, is gevraagt daar om te blijven door dr spehr, dat is echt al heel wat, dus ik heb er heel veel vertrouwen in.

opname zal een dag of 8 zijn op de afdeling gyneacologie, waar op diezelfde 2 dagen dat ik er ben nog 4 andere opereert zullen worden, dus wordt een gezellige boel

alles is nu zo ver rond, nu nog kijken of ik de 11de of de 12de okt daar moest zijn

ben wel flink zenuwachtig , maar verstand op 0 en gaan
Vroeger was het op de afdeling Plastische chirurgie, met z'n 2-en op 1 kamer die na elkaar geopereerd werden dezelfde dag 's morgens.
Ik zorg in ieder geval dat ik de 16e langs kan komen, mail me anders je naam, zodat ik evt aan Jos kan vragen hoe of wat mail me maar op vragen.maar@gmail.com, als je reagereet, krijg je daarna wel bevestiging met mijn gebruikelijke email adres, maar dat zet ik hier liever niet.
Hoorde vandaag van Jos dat de wachttijd bij het OLVG geen 40 weken is voor operaties in overeenstemming met het VU. Zie wel op tegen de verlenging, er moet dan een stuk darm gebruikt worden, best wel een zware operatie. Maar met een beetje geluk komt Dr. Hage Dr. Karim ondersteunen.
Ook wil ik meteen (of eerder) beide borstprothesen laten verwijderen, krijg rechts nu ook pijnklachten die nergens andesr aan toegekend kunnen worden, en Prof. Zuurmond wil links geen zenuwblokkade doen zolang er een prothese in zit. Op 10 mei heb ik een belafspraak met hem om te checken dat ie het zonder prothese wel doet.
4 oktober heb ik afspraak met dr Don Griot (plastisch chirurg VU) om te overleggen over verwijdering van borstproths, of dat oplossing klachten kan zijn.
Ik kan trouwens ook dinsdag de 17e langskomen, want dan heb ik en afspraak bij Humanitas in Amsterdam. Ik weet niet of je veel bezoek verwacht, maar ik heb in die 10 dagen dat ik er gelegen heb bijna geen bezoek gehad, en dat was niet echt leuk. Zekker niet als je de 5e/6e dag na de opaeratie pas je bed uit mag.
Ik wens je heel veel sterkte met je voorbereidingen voor je operatie in ieder geval.
Mij is de operatie en ook de pijn daarna erg meegevallen (mijn buurvrouw de 1e dag niet helaas).
  donderdag 14 september 2006 @ 08:27:41 #82
57690 danielluh
pi_41792302
ik zal je mailen zometeen annab

lijkt mij ook geen fijne operatie die verlenging, hoop dat het hier meteen goed komt, nie echt heel veelzin in correcties, aangezien ik niet zo goed tegen ziekenhuizen kan, en vaker van de pin ga.

Met de protheses is minder, heb je inkapseling? welke protheses heb je toen gekregen, die gladde of de ruwere protheses?

je kan altijd na de 13de komen
12de moet ik daarzijn, krijg ik een klysma, jeeej, hahaha. en de 13de zou ik onder het mes gaan, volgens trotsenburg kan het ook nog zo zijn dat alles 1 dag eerder zal zijn, dat krijg ik nog allemaal schriftelijk. trotsenburg wilt dat plastische en de gyneacologie hier gaan samenwerken, dat is zijn streven, vandaar dat hij dat ook in zoverre wilt gaan overnemen.

ik denk wel dat ik wat bezoek krijg, mijn mams zal komt van maandags tot vrijdags, en hopelijk mag ik vrijdags al naar huis, kan ik meteen mee karren met hun.
voor de rest zit ik nog op een ander forum, waar wat mensen mij komen bezoeken.
Maar zou leuk zijn als je ook ff komt. denk zelf dat de meeste in het weekend komen, aangezien de meeste door de weeks moeten werken, en het toch 3 uur kachelen is vanuit limburg naar amsterdam
Maar vervelen zal ik mij niet, neem mooi mijn laptop mee, zo kan ik een verslag maken hoe alles rijlt en zeilt.

hoop dat het voor jouw ook allemaal snel voorbij is, lijkt me geen pretje om toch met deze problemen te zitten.
pi_41829179
Ik ga absoluut proberen om 1 van de 2 dagen, of beide om langs te komen. Ik weet niet of je ouders/moeder op en neer rijd, maar er is een logeerhuis voor mensen die familie in het ziekenhuis hebben liggen.
Tegen de verlenginging zie ik ook op, maar 5 cm diepte is niet genoeg voor normaal sexueel contact, en ik mag van dr van Trotsenburg niet met de vibrator proberen wat meer diepte te krijjgen (mocht/moest in het verleden wel meteen na ontslag uit ziekenhuis). Ik hoop ook dat het verlengen wordt, en niet vervangen, zo min mogelijk darm aub , maar wel voldoende diepte. En misschien zijn er wel weer nieuwere technieken om te verlkengen zonder gebruik van een stukje darm.
Mijn linkerborst is een verhaal apart. Voor zover ik weet ben ik de enige tot nog toe, maar ik heb een infectie gekregen bij het borstimplantaat, en daar zijn ze veel te laat achtergekomen. Door die infectie/infectievocht zijn er zenuwen beschadigd. Ik gebruik (lichte)opiaten als pijnstiller, maar heb ook normale piaten gebruikt. De pijn die ik heb wordt neuropathische pijn genoemd. Nu heb ik sinds kort een medicijn speciaal daartegen (is er noog niet zolang) en ik ben redelijk pijnvrij nu. Maar met veel stress helpt niks, en is te pijn onhoudbaar. Ik moet nog maar zien wat er de komende tijd allemaal gaat gebeuren. Psychisch gaat niet goed, mede door geen werk (100% afgekeurd), mijn vader heeft terminaal kanker. en ja, ik weer zelf ook niet waar ik aan toe ben, wel of geen autisme spectrum stoornis bv, wel/geen Bordeline. Het maakt het er allemaal niet leuker op.
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:34:20 #84
57690 danielluh
pi_41846573
mijn mams gaat bij een oom logeren van mij, die woont in de buurt, dan rijden ze op en af, gasthuis had ze niet zo'n zin in. Jos kreeg haar ook al niet omgepraat

was de diepte bij de operatie al niet goed, of is dit later gebeurt?

zover ik weet gebruiken ze nog steeds de darm techniek om de vagina te verlengen, (hoop dat ik het nooit zal hoeven)
hoop dat het snel toch allemaal goed komt met jouw. en niet werken slaat zeker in op je psyche, je raakt een deel van je sociale leven kwijt.
pi_41878012
Fijn dat je moeder in ieder geval elke dag kan komen. Mijn buurvrouw (met wie ik de kamer deelde) kreeg vrij veel bezoek, en bij mij hadden vrij veel mensen beloofd om langs te komen, maar kwam uiteindelijk bijna niemand langs. Mijn ex is wel bijna elke dag geweest geloof, in ieder geval vaak. Mijn vriend had toen nog geen rijbewijs, en is geloof ik 1x geweest, voor de rest is er ook niemand van Humanitas geweest, van de virgingroep. Ik was daar indertijd vrijwilligster, en bij anderen gingen ze wel langs, bij mij dus niet. Gelukkig kwam Petra Klene (toen de enige professionele kracht van de werkgroep) wel langs.
Ik heb nooit meer dan 7 cm diepte gehad. De chirurgen (Dr Hage en Dr Karim vonden dat voldoende, in praktijk was het niet voldoen. Door problemen - ruim 4 jaar geleden begonnen - in het begin van de vagina (iedere wondjes na sex of vibreren heb ik een paar jaar geen sex of wat dan ook gehad, en is de diepte geslonken tot 5 cm. Volgens Prof. Mulder was er niks aan de hand en moest ik maar insmeren met calendula, en dan kwam het vanzelf goed. Niet dus, en mijn vertrouwen in Prof Mulder was toen dus meteen gedaald tot nul,nul.
Door de recente operatie van dr van Trotsenburg (weghalen litttekenweefsel aan het begin van de vagina is dat nu weer goed. Nu zorgen met regelmatig gebruik van de vibrator alleen zorgen dat het open blijft. Volgens dr van Trotsenburg is trouwens de diepte nooit voldoene geweest, gelukkig toch iemand die mij steunt in wat ik toen ervaarde en voelde. Volgens Jos is er een apart wachtlijst bij het OLVG voor dit soort operaties, dus ik hoop de 16e wat meer van Dr. Karim te horen. Verwacht absoluut niet meteen een datum, maar bv wel hoeveel maanden de wachtlijst is.
Ik mag van het UWV niet werken, moet zelfs herkeuring aanvragen voordat ik maar aan werken ga denken.
Gelukkig ben ik lid van 2 clientenraden bij een grote ggz instelling hier in Rotterdam, en geeft dat wat afleiding, verder ga ik misschien binnekort php leren. Moet me lukken met mijn achtergrondervaing met ruim 15 jaar programmeerervaring. En dan kan ik daarmee nog wat vrijwilligerswerk doen, en dat kan dan evt ook thuis. Hoeven de 2 honden (bassets) tenminste ook niet alleen te zijn. En je moet toch af en toe wel afspraken maken om elkaar te spreken. Uit mijn ervaring gaat dat beter dan via mail dingen regelen.
In ieder geval wel wat toekomst ideeen en perspectief, maar makkelijk zal het het komende (half)jaar zeker niet zijn.
pi_41880705
ik (meisje) heb me altijd al niet echt meisje gevoeld. van jongs af aan heb ik al een strijd met mn geslacht. niemand weet hiervan. wel ben ik altijd heel jongensachtig geweest. krijg regelmatig 'jongeman' naar mn hoofd geslingerd. ikzelf heb er aan het begin van mn pubertijd maar de label 'lesbisch' opgeplakt, om er ongezien mee weg te kunnen komen. maar ik weet van binnen wel goed dat ik niet echt in het juist lichaam zit. maar ik ben er nooit echt mee bezig geweest, uit angst dat ik er dan iets mee wil gaan doen, en ik kan het nooit naar mn omgeving uitbrengen. nooit. ze zullen er vast wel oké op reageren, maar ik zou het nooit durven. ook zou ik het denk ik niet aandurven om mn lichaam te laten veranderen. dan voel ik me liever kut in dit lichaam. ik heb een geluk dat ik een tenger lichaam heb en weinig borsten. ik ben nu 20 en mn lichaam is nu echt een en al vrouwelijk. ik heb er zoveel informatie over gezocht, en medemensen die zich zo voelen via internet aangesproken om erover te praten (al heb ik nog nooit een nederlands iemand gevonden). heb zelfs wel eens stiekem gebind. en dat voelde zo fijn, en platte borst. ik kon mn ogen niet van de spiegel afhouden zoveel genoot ik ervan dat dat vrouwelijke aan mij even weg was. maar ermee op straat gaan durf ik niet, en ik wil al helemaal niet dat iemand het ziet! ik heb een vriendin, die me altijd complimenteerd op vrouwelijke dingen aan mij. ik ben best mannelijk enzo. maar dan vind ik dat niet leuk, als ze bijvoorbeeld zegt dat ik vrouwelijke trekjes heb. maargoed, waar gaat dit heen, ik weet niet maar wou het even delen.
  zondag 17 september 2006 @ 07:55:41 #87
57690 danielluh
pi_41880893
@annab
Trotsenburg is ook een leuke dokter, hij leeft met mensen mee, en geeft goede adviezen. Ben ook blij dat hij bij mijn operatie aanwezig zal zijn. Heb de volste vertrouwen in hem. Je kan ook zo lekker met hem praten, buiten zijn werk om, probeer eens over wenen wat te zeggen

@cripplecrow:
Mischien dat je in de toekomst, wat meer durft. Bij m,ij duurde hjet ook heel wat jaartjes voor ik het durfde hoor. Ik kom vaker meisjen-jongens transen tegen in het VU, maak er wel eens een babbeltje mee. Er zal ook wel een site zijn, maar waar je die kan vinden weet ik niet. Zolang je het nog allemaal aankan om niet verder te durven gaan en je kan zo doorleven, dan is het toch ook goed.

het moment dat je niet meer kan doorleven omdat je lichaam in de weg staat, dan ,krijg je vanzelf ook de lef om het te doen.
pi_41893402
@cripplecrow:
Kijk eens op www.wgtrans.nl , en neem evt contact op met Simon Hughes, als je zegt dat Anna Burger jou naar hem verwezen heeft, zal hij je zeker helpen. Alleen al met iemand kunnen praten over je problemen zonder er iets mee te moeten doen kan al een geweldige opluchting zijn.

@danielluh:
Ik zal het op 7 november als ik bij hem controle ga eens meenemen, want eerlijk gezegd wil graag ooit nog eens naar Wenen toe... Alleen was eigenlijk de bedoeling om dan hormoonimplantaten te plaatsen, maar dat zal waarschijnlijk wel niet doorgaan. Die implantaten werken 6 maanden, en ik hoop niet dat de wachtlijst bij het OLVG zo lang is. Maar dat hoor ik 16 oktober van dr. Karim wel, en dan kan ik hem altijd nog mailen als ik twijfel. Zal hem binnenkort ook weer eens mailen hoe het momenteel gaat. Had ik hem toegezegd om zo af en toe iets van me te laten horen (nouja, lezen dan......
pi_42071637
Ik zit met een probleem, ik ben 13 Maart dit jaar met Androcur en Estradiol 50mg begonnen, en sinds die tijd heb ik geen behoefte meer om mezelf af te trekken. Voordat ik met hormonen begon was het 1x per week dat ik dat deed, om even een opluchting te voelen (mannen weten vast wel waar ik het over heb).

Maar nu krijg ik de afgelopen tijd steeds vaker natte dromen.. Zoals vanacht, ik droomde dat ik lekker aan het eten was in een restaurant met mijn vriendje, en dat ik naar de wc moest. Daar ging ik mezelf aftrekken en vlak na het hoogtepunt werd ik wakker met een water-achtige plakkerige spul in mijn broekje.

Wat kan ik hiertegen doen? Want ik vindt dit echt heel erg vervelend..
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:18:34 #90
57690 danielluh
pi_42072909
aftrekken? daar had ik nooit een behoefte aan, vindt dat ding aanraken al vies zat.

en aan je natte dromen zal je niks kunnen doen, sjah en als je je wilt aftrekken stoppen met de andro en de hormonen.

deze 2 zorgen ervoor dat je geen libido meer hebt, dus ook geen behoefte meer aan sex.

nooit als man kunnen genieten van sex

ps.je weet toch wel dat er een risico is na je operatie dat je nooit meer kan klaarkomen?
als dat al zo belangrijk is voor jouw, dan denk er nog maar eens goed over na
pi_42073009
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:18 schreef danielluh het volgende:
aftrekken? daar had ik nooit een behoefte aan, vindt dat ding aanraken al vies zat.

en aan je natte dromen zal je niks kunnen doen, sjah en als je je wilt aftrekken stoppen met de andro en de hormonen.

deze 2 zorgen ervoor dat je geen libido meer hebt, dus ook geen behoefte meer aan sex.

nooit als man kunnen genieten van sex

ps.je weet toch wel dat er een risico is na je operatie dat je nooit meer kan klaarkomen?
als dat al zo belangrijk is voor jouw, dan denk er nog maar eens goed over na
Ik had er ook nooit behoefte aan, heb nooit sex als 'man' gehad. Dat aftrekken was puur voor de opluchting, voor even.. Ik heb ook liever niks met dat ding te maken.

Ik wil me dus zeker niet aftrekken, sinds ik aan de andro en hormonen zit heb ik daar ook geen behoefte aan, maar die natte dromen zijn gewoon eng.
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:25:41 #92
57690 danielluh
pi_42073061
aan de dromen doe je dus niks. er mee leren omgaan das enigste
pi_42075246
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:25 schreef danielluh het volgende:
aan de dromen doe je dus niks. er mee leren omgaan das enigste
Dus die dromen blijven?

Bah.
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:27:59 #94
57690 danielluh
pi_42080034
dromen lijken me net iets wat je niet zomaar kan uitzetten :S

gelukkig heb ik nooit last gehad van natte dromen in me puber jaren, maar nu ech nie meer
pi_42083725
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:06 schreef Doagere het volgende:

[..]

Dus die dromen blijven?

Bah.
Ik heb er geen last van gehad. Je schrijft echter dat je 50 mg gebruikt, dat vind k dan weer weinig. Waarom is de dosis vastgesteld op 50 mg, weet je dat?
pi_42088005
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:17 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Ik heb er geen last van gehad. Je schrijft echter dat je 50 mg gebruikt, dat vind k dan weer weinig. Waarom is de dosis vastgesteld op 50 mg, weet je dat?
Met 100mg heb ik er zo nu en dan ook nog last van... Maargoed dat je vervolgens weer wakker wordt...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_42088601
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:00 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Met 100mg heb ik er zo nu en dan ook nog last van... Maargoed dat je vervolgens weer wakker wordt...
Als je er last van hebt heeft het niet te maken met te weinig/onregelmatig slikken? Had je toevallig een hoog testerongehalte? Het werkt natuurlijk wel weer bij iedereen anders... Dat is ook wel zo...
pi_42088747
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:00 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Als je er last van hebt heeft het niet te maken met te weinig/onregelmatig slikken? Had je toevallig een hoog testerongehalte? Het werkt natuurlijk wel weer bij iedereen anders... Dat is ook wel zo...
Geen idee... Eens in de 3 maanden heb ik weer zo'n droom... Nja boeie hoor! Lig er niet wakker van (nou ja wordt er wel wakker van, maar slaap gewoon weer in daarna)
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_42089033
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:12 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Geen idee... Eens in de 3 maanden heb ik weer zo'n droom... Nja boeie hoor! Lig er niet wakker van (nou ja wordt er wel wakker van, maar slaap gewoon weer in daarna)
Dat valt dan wel mee inderdaad... Desondanks ben ik blij dat ik er zelf geen last van heb gehad...
  zondag 24 september 2006 @ 16:21:29 #100
57690 danielluh
pi_42094140
ik heb ook wel natte dromen, maar dat is eerder van het zwete tijdens een goede nachtmerrie

gister had mijn mams een surprisefeest geregeld, echt super vet
hele familie was er en al mijn vrienden
ze hebben mij allemaal sterkte gewenst en een voorspoedige genezing, en als ik hulp of steun nodig had, kon ik bij ze allemaal terecht

ben nu wel aardig brak. pffffff

alleen jammer dat mijn beste hartsdin geen vrij kon krijgen en me prive kippie ziek was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')