En dat is gewoon balen met hoofdletters........quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:31 schreef danielluh het volgende:
en met het termijn van de operatievan nog een dikke 10 maanden
ik wilde ook altijd een kind kunnen baren, tot mijn ex een keizersnee kreeg die mis ging, en ze nu beetje vertekent op haar buik door het leven gaatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:12 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Je mist wel iets, nl dat je absoluut geen kinderen zelf kunt baren......(hoe jaloers ben ik op mijn ex geweest bij alledrie de kinderen)
Dat is zeker balen. Ik ben steeds verder van het VU gaan wonen (onbewust) Eerst in Hoofddorp, tot vlak voor de operatie, daarna Leiderdorp, en nu sinds ruim 4 jaar Rotteradm. Ongeveer 2 uur van deur tot deur. Ik kom er nu alleen voor pijnpoli (nu 1x per 3 maanden) en genderteam (2x per jaar, ivm hormoonimplanaat per komende november. En ik krijg ergens dit jaar nog een gesprek met Dr. Gijs (hoofd psychologen genderteam) ivm uitslag diagnose, en natuurlijk nog dr. Karim in OLV.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:36 schreef danielluh het volgende:
deze operaties worden in nederland alleen in groningen en he VUMC gedaan
best wel balen als limburgse om elke keer 3,5 uur te reizen voor een gesprek van 30 min
Dat kan helaas ook bij ander operaties gebeuren, bv als ik straks verlenging van mij vagina krijg. Moet nog afwachten hoe dat momenteel gebeurt vand Karim.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:14 schreef danielluh het volgende:
[..]
ik wilde ook altijd een kind kunnen baren, tot mijn ex een keizersnee kreeg die mis ging, en ze nu beetje vertekent op haar buik door het leven gaat
ik wil juist dolgraag weg uit limburg, maar de hoofdreden is meer dat er gewoon geen werk is hiero.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:26 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Dat is zeker balen. Ik ben steeds verder van het VU gaan wonen (onbewust) Eerst in Hoofddorp, tot vlak voor de operatie, daarna Leiderdorp, en nu sinds ruim 4 jaar Rotteradm. Ongeveer 2 uur van deur tot deur. Ik kom er nu alleen voor pijnpoli (nu 1x per 3 maanden) en genderteam (2x per jaar, ivm hormoonimplanaat per komende november. En ik krijg ergens dit jaar nog een gesprek met Dr. Gijs (hoofd psychologen genderteam) ivm uitslag diagnose, en natuurlijk nog dr. Karim in OLV.
Maar ik heb het er wel voor over. Tijd heb ik genoeg (ben in de grote UWV herkeuringsronde op psychische gronden 80-100% afgekeurd). Ik moet alleen er op letten dat onze 2 Bassets op tijd uitgelaten worden.
Och ja, wat ik allemaal al niet zogenaamd aan hulp heb gehad en niet geholpen heeft. Het grootste deel van mensen met genderysforie met psychische klachten krijgen vaak gratis de diagnose nborderline of borderline trekken erbij. Ik heb daar over gehad met iemand die na de gesalchtsverandering gestudeerd heeft tot klinisch psycholoog. En die komt tot dezelfde concluse als ik. Genderdysforie kan zorgen voor bepaalde beschadigingen die lijken op borderline, ze horen en zijn het gevolg van de genderdysforie, en kunnen ook niet met borderline therapie behandeld worden, hoe dan wel ???quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:52 schreef danielluh het volgende:
[..]
ik wil juist dolgraag weg uit limburg, maar de hoofdreden is meer dat er gewoon geen werk is hiero.
zuid-oost limburg is het zeer slecht gestelt met het werk. parkstad regio heeft zelfs de hoogste werkeloosheid van heel limburg.
en omdat ik gwoon het reizen moe ben, al mijn vrienden wonen in de randstad. Maar helaas het geld is er nie om nu ff te verhuizen.
Jammer dat je weer zo vaak terug moet naar het VU, ik zou er zelf gek van worden, maar hoogstwaarschijnlijk zit dat er voor mij ook aan te komen.
Ik heb nog steeds last van een beetje baard op mijn kin en heb daar totaal geen geld meer voor, aangezien ik in de schuldsanering zit, omdat weg te laseren. Dus zie mijzelf volgend jaar daarvoor ook regelmatig een psych bezoeken hoor.
Maar ook extra, als ze het laseren te duur vonden is jammer, maar psych elke week bezoeken en daardoor afgekeurd gaan worden is duurder.
Ik moet hoogenvorst ook niet tegenkomen, dan kan ie een stronttaart verwachten
In mijn tijd was er normaal geen correctie meer nodig bij 90% van de geopereerden, tenminste niet binnen 1 a 2 jaar. Bij mij is het nu door allerlei oorzaken wel nodig helaas.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:01 schreef danielluh het volgende:
nou ik ga er wel vanuit dat ik minimaal 1 correctie nodig heb na mijn operatie.
Voor de rest zal het wel meevallen hoor, als alles eenmaal voorbij is, dan kan ik ook pas tot rust komen.
gister met mijn ouders er ook over gehad, en zij willen mij el een kleine lening geven om de rest van mijn baard te laseren
Op gender gebied zal er verder niet veel gebeuren.
Eerder op persoonlijk vlak dat het kan botsen met andere mensen. ik heb nogal een grote bek, vooral tegenover instanties zoals verzekeringene en banken
Ik heb door een truukje (bij veranderen verzekereaar verzwijgen dat ik al een vergoeding gehad had) zo'n ongever 4,500 gulden aan electrisch epileren vergoed gekregen (laseren begon toen net te komen en werd over het algemeen nog niet vergod), en zelfs dat is nit genoeg, en dan had ik nog niet eens zware baardgroei.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:12 schreef danielluh het volgende:
mijn verzekering gaf maar 1100 euro uit, aan laseren en dat is eenmalig, ik stap ook over na een andere verzekeraar, maar dat is pas in 2008. Deze mag mijm operatie nu mooi betalen.
discriminere is vaak lastig te bewijzen om welke gronden ze dat doen. Ik denk dan zo, die ander heeft een gebrek en nie ik
inderdaadquote:
ik ben gewoon mijzelf gebleven, heb niet heel veel hoeven aanpassen aan mijn gedrag. Te overdreven vrouwelijk val je ook door de boot.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Maisnon het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je gedrag? Je hebt je eerst als man moeten gedragen, en om dan in één keer te switchen, moet je je ineens een heel andere houding aannemen, andere bewegingen enzo.
Ben je hier niet heel overdreven mee in het begin, of schiet het er soms bij in zeg maar, dat je je vooral mannelijk gedraagt?
Was benieuwd
wij gaan nog een feesie bouwen dit weekend en ergens na de operatie een groot feesiequote:Op donderdag 7 september 2006 00:16 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
inderdaad
Ik had je al gesproken maar alsnog dikke kus![]()
Dat is iets wat niet in een keer gaat, maar dat geldt voor het hele gedrag. Je leert langzaam aangeleerde patronen af, en naar mate je zekerder van jezelf wordt leer je weer andere dingen aan.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Maisnon het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je gedrag? Je hebt je eerst als man moeten gedragen, en om dan in één keer te switchen, moet je je ineens een heel andere houding aannemen, andere bewegingen enzo.
Ben je hier niet heel overdreven mee in het begin, of schiet het er soms bij in zeg maar, dat je je vooral mannelijk gedraagt?
Was benieuwd
Hartelijk gefeliciteerd. Die arts uit Wenen is gen nieuwe hoor, maar hij gaat Dr van Trotsenburg opleiden om deze operaties ook zelfstandig te kunnen doen (uitbreiding van de capaciteit). De man uit Wenen doet 90% van alle SRS operaties in Oostenrijk. Dit alles uit eigen mond van Dr. van Trotsenburg vernomen toen ik hem toevallig tegenkwam toen ik naar de pijnpoli moest enige tijd geleden in het VU. We hebben toch wel zo'n 10 minuten staan te praten. We (van Trotsenburg en ik) moeten elkaar eerder gezein hebben op een congres in Londen in 2000. Maar ja, kende heel die man toen nog niet. We waren in ieder geval beide op dat meerdaagse congres, en de kans elkaar helemaal niet gezien te hebben is minimaal.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef danielluh het volgende:
heb eindelijk een datum nu, 12 okt is de finale dan ga ik onder het mes
chirurg gaat trotsenburg worden en een neiuwe arts uit wenen, ff zijn naam kwijt, hij heeft al 150 geslachtsoperaties uitgevoerd. en nu mag hij mij helpen
Bij mij is het eigenlijk zo ondanks dat ik lang (1.86) en fors gebouwd ben vroeger meer opviel door mijn gedarg dan tegenwoordig. Nageroepen ofzo ben ik in het begin 2x, 1x een paar dagen na een tv uitzneding waarin te gast, de andere keer toen ik met een wat opvallendere vriending in Amsterdam liep.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Maisnon het volgende:
Was benieuwd
quote:Op donderdag 7 september 2006 08:03 schreef danielluh het volgende:
[..]
wij gaan nog een feesie bouwen dit weekend en ergens na de operatie een groot feesie
Ik zxal dinsdag het fijne wel horen van dr van trotsenburg. Hij is ook mijn doktor waar ik altijd bij terug moet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:12 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Hartelijk gefeliciteerd. Die arts uit Wenen is gen nieuwe hoor, maar hij gaat Dr van Trotsenburg opleiden om deze operaties ook zelfstandig te kunnen doen (uitbreiding van de capaciteit). De man uit Wenen doet 90% van alle SRS operaties in Oostenrijk. Dit alles uit eigen mond van Dr. van Trotsenburg vernomen toen ik hem toevallig tegenkwam toen ik naar de pijnpoli moest enige tijd geleden in het VU. We hebben toch wel zo'n 10 minuten staan te praten. We (van Trotsenburg en ik) moeten elkaar eerder gezein hebben op een congres in Londen in 2000. Maar ja, kende heel die man toen nog niet. We waren in ieder geval beide op dat meerdaagse congres, en de kans elkaar helemaal niet gezien te hebben is minimaal.
Ik heb trouwens op 16 oktober een afspraak bij Dr. Karim in het OLV in Amsterdam om 15.00 , Als je het leuk vind kan ik proberen van te voren even langs te komen (beloof nog niks).
Dr van Trostenburg heeft mij enkele maanden geleden al geopereerd aan het begin van de vagina, om daar litteken weefsel weg te halen. Ben ik ook eens een keer op de afdeling gynaecologie geweest, een afdeling waar ik nooit verwacht had te komen. (2x op spreekuur, 1x dagopname)quote:Op vrijdag 8 september 2006 07:53 schreef danielluh het volgende:
[..]
Ik zxal dinsdag het fijne wel horen van dr van trotsenburg. Hij is ook mijn doktor waar ik altijd bij terug moet.
leuk als je ff tijd vrij kan maken om langs te komen
ik ben ook vrij lang (1.95), en de ene dag is beter dan de ander, maar tis gewoon wat je uitstraalt en ook hoe je je stem gebruikt.
Vroeger was het op de afdeling Plastische chirurgie, met z'n 2-en op 1 kamer die na elkaar geopereerd werden dezelfde dag 's morgens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef danielluh het volgende:
ik was vandaag ook op gyneacologie, dossier moest daar worden aangemaakt. anestesist heeft me gechecked, trotsenburg gesproken over het 1 en ander.
de doktor die uit wenen komen heet iets met dr angel, heeft een hele tijd voor dr spehr in duitsland gewerkt, is gevraagt daar om te blijven door dr spehr, dat is echt al heel wat, dus ik heb er heel veel vertrouwen in.
opname zal een dag of 8 zijn op de afdeling gyneacologie, waar op diezelfde 2 dagen dat ik er ben nog 4 andere opereert zullen worden, dus wordt een gezellige boel![]()
alles is nu zo ver rond, nu nog kijken of ik de 11de of de 12de okt daar moest zijn
ben wel flink zenuwachtig , maar verstand op 0 en gaan
Ik had er ook nooit behoefte aan, heb nooit sex als 'man' gehad. Dat aftrekken was puur voor de opluchting, voor even.. Ik heb ook liever niks met dat ding te maken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:18 schreef danielluh het volgende:
aftrekken? daar had ik nooit een behoefte aan, vindt dat ding aanraken al vies zat.
en aan je natte dromen zal je niks kunnen doen, sjah en als je je wilt aftrekken stoppen met de andro en de hormonen.
deze 2 zorgen ervoor dat je geen libido meer hebt, dus ook geen behoefte meer aan sex.
nooit als man kunnen genieten van sex![]()
ps.je weet toch wel dat er een risico is na je operatie dat je nooit meer kan klaarkomen?
als dat al zo belangrijk is voor jouw, dan denk er nog maar eens goed over na
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:25 schreef danielluh het volgende:
aan de dromen doe je dus niks. er mee leren omgaan das enigste
Ik heb er geen last van gehad. Je schrijft echter dat je 50 mg gebruikt, dat vind k dan weer weinig. Waarom is de dosis vastgesteld op 50 mg, weet je dat?quote:
Met 100mg heb ik er zo nu en dan ook nog last van... Maargoed dat je vervolgens weer wakker wordt...quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:17 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van gehad. Je schrijft echter dat je 50 mg gebruikt, dat vind k dan weer weinig. Waarom is de dosis vastgesteld op 50 mg, weet je dat?
Als je er last van hebt heeft het niet te maken met te weinig/onregelmatig slikken? Had je toevallig een hoog testerongehalte? Het werkt natuurlijk wel weer bij iedereen anders... Dat is ook wel zo...quote:Op zondag 24 september 2006 10:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Met 100mg heb ik er zo nu en dan ook nog last van... Maargoed dat je vervolgens weer wakker wordt...![]()
Geen idee... Eens in de 3 maanden heb ik weer zo'n droom... Nja boeie hoor! Lig er niet wakker van (nou ja wordt er wel wakker van, maar slaap gewoon weer in daarna)quote:Op zondag 24 september 2006 11:00 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Als je er last van hebt heeft het niet te maken met te weinig/onregelmatig slikken? Had je toevallig een hoog testerongehalte? Het werkt natuurlijk wel weer bij iedereen anders... Dat is ook wel zo...
Dat valt dan wel mee inderdaad... Desondanks ben ik blij dat ik er zelf geen last van heb gehad...quote:Op zondag 24 september 2006 11:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geen idee... Eens in de 3 maanden heb ik weer zo'n droom... Nja boeie hoor! Lig er niet wakker van (nou ja wordt er wel wakker van, maar slaap gewoon weer in daarna)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |