abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 01:36:23 #1
139773 roedeledokie
Die opm. was niet grappig!
pi_41018378
In het wereldnieuws wordt veel gesproken over terreur, persoonlijk heb ik daar waar ik woon weinig last van.

De terreur waar ik het over wil hebben is helaas nooit in het nieuws, nl. die veroorzaakt door duizenden klote Johnnies in dit land.

Het gaat om het volgende:

Sinds een jaar of 3 a 4 geleden die kankerfilm -the fast en the imbeciel- in de bios heeft gedraaid, denkt werkelijk elke Johnnie dat ie met door onder zijn meestal golfje of crx-je een "sportuitlaat" te schroeven, hij helemaal de show steelt.
E.e.a. resulteert erin dat ik nu geen 3 minuten rustig thuis op de bank kan zitten zonder dat vreselijke brulgeluid van zo'n golf 1.6 zonder demper aan te moeten horen.
Km's ver hoor je dat klote gebrul, en tot overmaat van ramp ligt er bij me voor de deur ook nog een tankstation waar die mongolen dag en nacht komen aankakken voor het een of ander.

Als ik overdag voor mijn werk onderweg ben en 1 sec. niet op de teller let, dan is het flits kassa!

Onnodig enorme geluidsoverlast veroorzaken echter wordt landelijk gedoogd????

's avonds schijnen er ook nooit snelheidscontroles te zijn want sommige johnnies schamen zich er niet voor om met 150 km/h door een woonwijk te blazen.

Van alle ander asociaal verkeersgedrag zal ik dan nog maar zwijgen.

Tijd dat meneer Spee zijn aandachtspunten eens verlegd naar de echte verkeerscriminelen i.p.v. de beroepsbevolking wat te treiteren.

[ Bericht 1% gewijzigd door roedeledokie op 21-08-2006 14:26:51 (Gedwongen door "taalpuristen") ]
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
pi_41018928

Google zegt dat dit een 'Johnie' is, dus het is inderdaad een godswonder dat we alle Johnies nog niet machinaal van deze aardbodem hebben verwijdert.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41018954
Je moet ook niet op je teller letten maar op flitsers.
  maandag 21 augustus 2006 @ 02:28:01 #4
139773 roedeledokie
pi_41019167
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 02:14 schreef tho_Omas het volgende:
Je moet ook niet op je teller letten maar op flitsers.
Wat moet ik, flitsers tellen?
pi_41019266
je moet niet zo janken man! wij kunnen er niks aan doen dat je tegenover een tankstation woont!
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2006 @ 04:17:15 #6
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_41020157
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 01:36 schreef roedeledokie het volgende:
In het wereldnieuws wordt veel gesproken over terreur, persoonlijk heb ik daar waar ik woon weinig last van.

De terreur waar ik het over wil hebben is helaas nooit in het nieuws, nl. die veroorzaakt door duizenden klote Johnies in dit land.

Het gaat om het volgende:

Sinds een jaar of 3 a 4 geleden die kankerfilm -the fast en the imbeciel- in de bios heeft gedraaid, denkt werkelijk elke Johnie dat ie met door onder zijn meestal golfje of crx-je een "sportuitlaat" te schroeven, hij helemaal de show steelt.
E.e.a. resulteert erin dat ik nu geen 3 minuten rustig thuis op de bank kan zitten zonder dat vreselijke brulgeluid van zo'n golf 1.6 zonder demper aan te moeten horen.
Km's ver hoor je dat klote gebrul, en tot overmaat van ramp ligt er bij me voor de deur ook nog een tankstation waar die mongolen dag en nacht komen aankakken voor het een of ander.

Als ik overdag voor mijn werk onderweg ben en 1 sec. niet op de teller let is het flits kassa!

Onnodig enorme geluidsoverlast veroorzaken echter wordt landelijk gedoogd????

's avonds schijnen er ook nooit snelheidscontroles te zijn want sommige johnies schamen zich er niet voor om met 150 km/h door een woonwijk te blazen.

Van alle ander asociaal verkeersgedrag zal ik dan nog maar zwijgen.

Tijd dat meneer Spee zijn aandachtspunten eens verlegd naar de echte verkeerscriminelen i.p.v. de beroepsbevolking wat te treiteren.
Of je gaat verhuizen. Lekker hoog in een flatje,heb je ook geen last meer van het brulgeluid van een Golf 1.6 zonder demper en andere geluidsvervuilers.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_41020160
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 04:17 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Of je gaat verhuizen. Lekker hoog in een flatje,heb je ook geen last meer van het brulgeluid van een Golf 1.6 zonder demper en andere geluidsvervuilers.
OF je gaat in het bos wonen in een holle boom.
feest
  maandag 21 augustus 2006 @ 04:21:53 #8
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41020174
Ik moet zeggen, hij heeft wel gelijk. Van die half opgedirkte Seat Ibizas met achter getinte ramen en dan een grote uitlaat eronder zodattie veel herrie maakt. Kans-loos.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_41020194
Johnies wonen hier niet. Johnnies daarentegen....
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 06:37:31 #10
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_41020670
Eensch!
Gouden kettinkje om, dobbelsteen aan de achteruitkijkspiegel, grote sticker op de achterruit .....
F.K.A. SuperwormJim
pi_41020671
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 06:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Gouden kettinkje
wow... dat is wel heel fout!
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:28:28 #12
139773 roedeledokie
pi_41030119
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 02:13 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Google zegt dat dit een 'Johnie' is, dus het is inderdaad een godswonder dat we alle Johnies nog niet machinaal van deze aardbodem hebben verwijdert.
Bij mij kwam eerder een plaatje van Maikuuul boven drijven!
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:33:43 #13
139773 roedeledokie
pi_41030283
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 02:35 schreef rival het volgende:
je moet niet zo janken man! wij kunnen er niks aan doen dat je tegenover een tankstation woont!
Jammergenoeg zie (hoor!) ik dit irritante gedrag ook op tig andere plaatsen, dus het is niet zo dat ik er alleen bij mij thuis last van heb omdat er een tankstation ligt, het draagt er wel toe bij dat deze overlast zich concentreert.

Ik vraag me af waar het goed voor is en waar dit tuig het recht vandaan denkt te halen om anderen met hun teringherrie overlast te bezorgen???
pi_41030306
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:33 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Jammergenoeg zie (hoor!) ik dit irritante gedrag ook op tig andere plaatsen, dus het is niet zo dat ik er alleen bij mij thuis last van heb omdat er een tankstation ligt, het draagt er wel toe bij dat deze overlast zich concentreert.

Ik vraag me af waar het goed voor is en waar dit tuig het recht vandaan denkt te halen om anderen met hun teringherrie overlast te bezorgen???
dat denk ik dus ook als jij weer marco borsato op hebt staan
pi_41030387
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 04:21 schreef arneaux het volgende:
Ik moet zeggen, hij heeft wel gelijk. Van die half opgedirkte Seat Ibizas met achter getinte ramen en dan een grote uitlaat eronder zodattie veel herrie maakt. Kans-loos.
Inderdaad volslagen kansloos dat soort gasten. Nou is dat nog niet zo'n enorme ramp, als ze hun misplaatste kut-hobby maar gewoon beperkten tot de garagebox bij een circuit.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_41030447
Johnnies zijn roepnamen voor mensen die de luxe naam "John" dragen. Niet te verwarren met het kamper-vuil genaamd: "Sjon", danwel "Sjonnie".

Nu dat duidelijk is, je zou de locale politie eens kunnen telefoneren met de klacht dat deze minder sociaal begaafde randdebielen weleens op hun met goud beringde vingertjes mogen worden getikt.

Wie weet gaat mr. Spee dan binnenkort zijn men-in-blue bij je petroleum stationnetje stationeren om verkeers controles te houden. Die kachelpijpen zijn namelijk niet legaal.
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:41:38 #17
139773 roedeledokie
pi_41030528
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 04:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

OF je gaat in het bos wonen in een holle boom.
Moet ik, voor overlast veroorzaakt door anderen, (die geen doel dient), in het bos gaan wonen???

Jij bent zeker een Johnnie van mars?

P.s. het bos is hier al gekapt om onzinnige Awacs herrie nog beter mogelijk te maken.
(en holle bomen echoen van binnen)
Dubiel
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:45:06 #18
139773 roedeledokie
pi_41030658
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:34 schreef rival het volgende:

[..]

dat denk ik dus ook als jij weer marco borsato op hebt staan
Ik kan van mezelf zeggen dat ik alles in het werk stel om anderen geen overlast te bezorgen indien dat niet nodig is!

Volgens mij zijn Johnnies ook fervente Marco beluisteraars.
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:50:10 #19
139773 roedeledokie
pi_41030832
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 06:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Eensch!
Gouden kettinkje om, dobbelsteen aan de achteruitkijkspiegel, grote sticker op de achterruit .....
Dat zijn alleen maar uiterlijke herkenningstekenen, dat maakt het voor oom agent makkelijk om zijn doelgroep eens te trackteren op wat gele briefjes.

Ware het niet dat er bij de politie schijnbaar alleen maar lamme takken werken die er geen zin in hebben om zich met problemen in de openbare ruimte bezig te houden.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:03:41 #20
139773 roedeledokie
pi_41031220
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Inderdaad volslagen kansloos dat soort gasten. Nou is dat nog niet zo'n enorme ramp, als ze hun misplaatste kut-hobby maar gewoon beperkten tot de garagebox bij een circuit.
Voor dit volk staat de openbare weg gelijk aan circuit, kijk eens hoeveel illegale straatraces er overal zijn, dat schorem heeft gewoon schijt aan alles!

FF een opsomming:

150 dB autoradio's die urenlang aardbevinggeluiden staan te produceren midden in de nacht.
Met gierende banden 50 keer om een rotonde rijden.
Mac D. afval zomaar onder het rijden uit de ramen gooien.
Met 150km/h door de bebouwde kom scheuren.
Doelloos rondjes rijden door de buurt met de nodige geluidsoverlast vandien.
Her en der samenklitten en terplekke het leven van de bewoners daar ff terroriseren.
Continu onnodig claxoneren.
EEEEETTTTCCCC.

Wat een gaar volk
pi_41031394
Ik ben het helemaal met topicstarter eens.

Sinds die film, zie je de gepimpte auto's (die er nog niet eens mooi uitzien maar te zwijgen) om je oren vliegen

Je hoort ze idd al van verre aankomen, en dan sjeesen ze hier met een ontiegelijke klote gang door de bocht hier (er staat ook nog een grote massieve kei bij de bocht)

Hoop dat 1 zich toch te pletter rijd bij die kei, dan ga ik echt lachen...

Schijtauto's
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:13:42 #22
139773 roedeledokie
pi_41031416
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef Blue-eagle het volgende:
Johnnies zijn roepnamen voor mensen die de luxe naam "John" dragen. Niet te verwarren met het kamper-vuil genaamd: "Sjon", danwel "Sjonnie".

Nu dat duidelijk is, je zou de locale politie eens kunnen telefoneren met de klacht dat deze minder sociaal begaafde randdebielen weleens op hun met goud beringde vingertjes mogen worden getikt.

Wie weet gaat mr. Spee dan binnenkort zijn men-in-blue bij je petroleum stationnetje stationeren om verkeers controles te houden. Die kachelpijpen zijn namelijk niet legaal.
Hoi Blue Eagle,

Ik bedoel i.d.d. de 2e soort sjonnie, de eerste moeten zich niet aangesproken voelen!

Je tip over de politie heb ik al vele malen ten uitvoer gebracht, netto resultaat is dat het bij de lokale wijkagent op het bordje komt die: helaaaas overbelast is met dringendere zaken!!??
Ik heb de hoop opgegeven na die man 5 keer persoonijk bezocht te hebben.
Het komt erop neer dat de politie gewoon niks doet en deze enorme overlast dus gewoon getolereerd dient te worden.
De Sjonnies merken dit ook en knutselen vrolijk verder aan hun klote herriehokken.

Frustrerender kan bijna niet!

En Spee? hahahaha die heeft het te druk met de schatkist vullen dmv "hard"rijders financieel te pakken. (lees beroepsbevolking die per ongeluk 56km/h rijdt)

Ik haat de politie en sjonnies.
pi_41031661
Ik snap het ook niet. Je mag niet met een kapotte uitlaat rijden, maar om 0,5kW extra uit je gare mark 3 Golf te persen mag je de standaard uitlaat, die (o.a.) gemaakt is om het geluid te DEMPEN, vervangen door een kachelpijp die MEER HERRIE maakt dan een kapotte uitlaat. Wanneer treedt de overheid hier eens tegenop?

Eenieder heeft het recht om sneu te zijn. Maar val mij er niet mee lastig!

Hetzelfde geldt voor die pre-sjonnies op opgevoerde scootahs
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:23:38 #24
139773 roedeledokie
pi_41031715
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:13 schreef Wadloper het volgende:
Ik ben het helemaal met topicstarter eens.

Sinds die film, zie je de gepimpte auto's (die er nog niet eens mooi uitzien maar te zwijgen) om je oren vliegen

Je hoort ze idd al van verre aankomen, en dan sjeesen ze hier met een ontiegelijke klote gang door de bocht hier (er staat ook nog een grote massieve kei bij de bocht)

Hoop dat 1 zich toch te pletter rijd bij die kei, dan ga ik echt lachen...

Schijtauto's
Hoi Wadloper,

Als die grote dag komt, ren dan met je camera naar buiten en maak een paar close-up pics en gooi ze hier op het forum! (make my day )

Vraag me trouwens af waar dat soort karretjes van gefinancierd worden??? er rijden vaak 18-20 jarigen in auto's rond die grif 30.000 euro kosten, dat werk je niet zomaar even bij elkaar!

Tenzij............. ze waarschijnlijk wat plantages onder beheer hebben en andere zaakjes doen die het daglicht niet kunnen verdragen.??

Iemand een antwoord??
pi_41031994
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:23 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Hoi Wadloper,

Als die grote dag komt, ren dan met je camera naar buiten en maak een paar close-up pics en gooi ze hier op het forum! (make my day )

Vraag me trouwens af waar dat soort karretjes van gefinancierd worden??? er rijden vaak 18-20 jarigen in auto's rond die grif 30.000 euro kosten, dat werk je niet zomaar even bij elkaar!

Tenzij............. ze waarschijnlijk wat plantages onder beheer hebben en andere zaakjes doen die het daglicht niet kunnen verdragen.??

Iemand een antwoord??
Zeker ga ik dan foto's maken, en ga ik zeker die andere hoeren ermee confronteren, kijk, dit kan je gebeuren met je zielige bak van een auto...

Ik vraag me ook altijd af hoe die auto's gefinancierd worden, denk vooral door drugs etc...
Maar wat ook zielig is, die patsers brengen zichzelf in gevaar, maar vooral andere die NIETS met dat schijtvolk te maken wil hebben. Ga je ergens anders de pleuris inrijden, en niet in mijn omgeving... Hier spelen ook nog kleine kinderen hoor

Ik verbied mijn kids later ook nadrukkelijk met zulke gasten mee te gaan in hun zielige bakken
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:35:53 #26
139773 roedeledokie
pi_41032080
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef Nexxennium het volgende:
Ik snap het ook niet. Je mag niet met een kapotte uitlaat rijden, maar om 0,5kW extra uit je gare mark 3 Golf te persen mag je de standaard uitlaat, die (o.a.) gemaakt is om het geluid te DEMPEN, vervangen door een kachelpijp die MEER HERRIE maakt dan een kapotte uitlaat. Wanneer treedt de overheid hier eens tegenop?

Eenieder heeft het recht om sneu te zijn. Maar val mij er niet mee lastig!

Hetzelfde geldt voor die pre-sjonnies op opgevoerde scootahs
Goed verwoord Nexxennium,

Jammergenoeg behoort het niet tot de apk eisen dat een auto geen onnodige herrie mag maken.
Het uitlaatsysteem moet alleen over de hele lengte gasdicht zijn. (om de Sjonnie te beschermen?)

Auto's hebben in NL een typegoedkeuring ondergaan en als ik het goed heb mag een auto niet meer dan drie dB hoger dan de opgegeven waarde produceren.

Rede temeer voor die lamme belastingcenten comsumerende agenten om eens uit hun auto te klimmen en met een dB-meter langs de weg te gaan staan om te zien waar hier voornamelijk mee word rondgereden.

Meteen ook even de herkomst van de centen laten aantonen waar het voertuig van is bekostigd!

Voor scootersjohnies geld deze discussie dus i.d.d. ook!
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:43:00 #27
139773 roedeledokie
pi_41032274

Dit wens ik de vuile motherfuckers toe!
pi_41039314
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:43 schreef roedeledokie het volgende:
[afbeelding]

Dit wens ik de vuile motherfuckers toe!
ik zeg: "GAS!"
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:00:21 #29
139773 roedeledokie
pi_41041801
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

ik zeg: "GAS!"
Ik zeg STOP!!!, de eigenaar zit er nog niet in!!!!!!!!!!!!! (met z'n vrienden)
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:09:35 #30
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_41042094
Ooooooh ik zie ze ook zo vaak, zo treurig en laag bij de gronds. Ik lach ze altijd uit vanuit pappie's audi
Can YOU handle Met-Yvana?
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:13:02 #31
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_41042212
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:00 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Ik zeg STOP!!!, de eigenaar zit er nog niet in!!!!!!!!!!!!! (met z'n vrienden)
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_41042214
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooooh ik zie ze ook zo vaak, zo treurig en laag bij de gronds. Ik lach ze altijd uit vanuit pappie's audi
Audi
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:16:38 #33
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_41042273
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef JimDavis het volgende:

[..]

Audi
En volgend jaar is dat mijn auto, want dan kopen mijn ouders een nieuwe en mag ik de audi hebben
Can YOU handle Met-Yvana?
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:56:21 #34
139773 roedeledokie
pi_41043603
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

En volgend jaar is dat mijn auto, want dan kopen mijn ouders een nieuwe en mag ik de audi hebben
?
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:57:54 #35
139773 roedeledokie
pi_41043648
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]
Keyboard kapot?
pi_41046272
"the fast en the imbeciel" bestaat niet en het is sjonnies.
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:38:22 #37
139773 roedeledokie
pi_41046512
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:29 schreef cucemodre het volgende:
"the fast en the imbeciel" bestaat niet en het is sjonnies.
O ,O , weer een vroeg opgestane taalpurist en in dit geval filmdeskundige.

Welke golf heb jij eigenlijk?
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:43:48 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_41046693
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

rot op

ga werken voor je auto/geld

zakgeld-yvana

Huilen dan.
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:45:14 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_41046744
oja.. *eensch is met ts*

die gasten mogen ze echt hun benen afhakken zodat ze niet meer kunnen rijden
Huilen dan.
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:54:56 #40
139773 roedeledokie
pi_41047037
Sommige crx rijders zijn zo sick, die laten een originele uitlaatpijp met een doorsnede van 3 cm, eindigen in een pot, formaat emmer, 30cm rond. * 2, hiervoor moeten ze nog plaatwerk weg slijpen om het passend te krijgen.

Gewoon lachwekkend hoe zielig die lui bezig zijn met hun "hobby" en dan trots door de buurt gaan blazen met zoiets van hoor mij!
pi_41077328
Lijkt me toch lachen als over een jaartje of wat er een electrische auto is die al die sjonnies stilzwijgend er finaal uitrijdt
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:29:11 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_41078474
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef Nexxennium het volgende:
Lijkt me toch lachen als over een jaartje of wat er een electrische auto is die al die sjonnies stilzwijgend er finaal uitrijdt
ja... juist
Huilen dan.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 00:41:40 #43
139773 roedeledokie
pi_41115769
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

ja... juist
Volgens mij zitten er hier veel van die Sjonnies op het forum, ze weten dat ze aso bezig zijn en houden zich nu angstvallig schuil!!

Ik wil graag van hen weten welk doel het dient om met zo'n kolerepijp door de omgeving te gaan rijden???
Zijn zij zo kortzichtig dat ze niet zien dat hun ''coole'' pijp anderen enorme overlast bezorgd??

Ik vind het zo aso dat ik erom wil gaan verhuizen, dat is toch niet meer normaal.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 00:49:50 #44
139773 roedeledokie
pi_41115962
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
oja.. *eensch is met ts*

die gasten mogen ze echt hun benen afhakken zodat ze niet meer kunnen rijden
Het is een bepaalde groep lui die dit gedrag vertonen, volgens mij zijn ze ook voor 90% van alle overige delicten die hier te lande gepleegd worden verantwoordelijk.

Lijkt me zeker de moeite waard om als politieorg. eens goed onder de loep te nemen.

Vies gaar volk, NL is een bergplaats geworden voor asocialen, de goeden die daartussen moeten leven hebben het zwaar.

Van mij mag de politie de lange lat wat sneller tevoorschijn halen en

Het moet echt niet veel gekker worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')