Wat moet ik, flitsers tellen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:14 schreef tho_Omas het volgende:
Je moet ook niet op je teller letten maar op flitsers.
Of je gaat verhuizen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:36 schreef roedeledokie het volgende:
In het wereldnieuws wordt veel gesproken over terreur, persoonlijk heb ik daar waar ik woon weinig last van.
De terreur waar ik het over wil hebben is helaas nooit in het nieuws, nl. die veroorzaakt door duizenden klote Johnies in dit land.
Het gaat om het volgende:
Sinds een jaar of 3 a 4 geleden die kankerfilm -the fast en the imbeciel- in de bios heeft gedraaid, denkt werkelijk elke Johnie dat ie met door onder zijn meestal golfje of crx-je een "sportuitlaat" te schroeven, hij helemaal de show steelt.
E.e.a. resulteert erin dat ik nu geen 3 minuten rustig thuis op de bank kan zitten zonder dat vreselijke brulgeluid van zo'n golf 1.6 zonder demper aan te moeten horen.
Km's ver hoor je dat klote gebrul, en tot overmaat van ramp ligt er bij me voor de deur ook nog een tankstation waar die mongolen dag en nacht komen aankakken voor het een of ander.
Als ik overdag voor mijn werk onderweg ben en 1 sec. niet op de teller let is het flits kassa!
Onnodig enorme geluidsoverlast veroorzaken echter wordt landelijk gedoogd????
's avonds schijnen er ook nooit snelheidscontroles te zijn want sommige johnies schamen zich er niet voor om met 150 km/h door een woonwijk te blazen.
Van alle ander asociaal verkeersgedrag zal ik dan nog maar zwijgen.
Tijd dat meneer Spee zijn aandachtspunten eens verlegd naar de echte verkeerscriminelen i.p.v. de beroepsbevolking wat te treiteren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OF je gaat in het bos wonen in een holle boom.quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of je gaat verhuizen.Lekker hoog in een flatje,heb je ook geen last meer van het brulgeluid van een Golf 1.6 zonder demper en andere geluidsvervuilers.
wow... dat is wel heel fout!quote:Op maandag 21 augustus 2006 06:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Gouden kettinkje
Bij mij kwam eerder een plaatje van Maikuuul boven drijven!quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:13 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Google zegt dat dit een 'Johnie' is, dus het is inderdaad een godswonder dat we alle Johnies nog niet machinaal van deze aardbodem hebben verwijdert.
Jammergenoeg zie (hoor!) ik dit irritante gedrag ook op tig andere plaatsen, dus het is niet zo dat ik er alleen bij mij thuis last van heb omdat er een tankstation ligt, het draagt er wel toe bij dat deze overlast zich concentreert.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:35 schreef rival het volgende:
je moet niet zo janken man! wij kunnen er niks aan doen dat je tegenover een tankstation woont!
dat denk ik dus ook als jij weer marco borsato op hebt staanquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:33 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jammergenoeg zie (hoor!) ik dit irritante gedrag ook op tig andere plaatsen, dus het is niet zo dat ik er alleen bij mij thuis last van heb omdat er een tankstation ligt, het draagt er wel toe bij dat deze overlast zich concentreert.
Ik vraag me af waar het goed voor is en waar dit tuig het recht vandaan denkt te halen om anderen met hun teringherrie overlast te bezorgen???
Inderdaad volslagen kansloos dat soort gasten. Nou is dat nog niet zo'n enorme ramp, als ze hun misplaatste kut-hobby maar gewoon beperkten tot de garagebox bij een circuit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:21 schreef arneaux het volgende:
Ik moet zeggen, hij heeft wel gelijk. Van die half opgedirkte Seat Ibizas met achter getinte ramen en dan een grote uitlaat eronder zodattie veel herrie maakt. Kans-loos.
Moet ik, voor overlast veroorzaakt door anderen, (die geen doel dient), in het bos gaan wonen???quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
OF je gaat in het bos wonen in een holle boom.
Ik kan van mezelf zeggen dat ik alles in het werk stel om anderen geen overlast te bezorgen indien dat niet nodig is!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook als jij weer marco borsato op hebt staan
Dat zijn alleen maar uiterlijke herkenningstekenen, dat maakt het voor oom agent makkelijk om zijn doelgroep eens te trackteren op wat gele briefjes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 06:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Eensch!
Gouden kettinkje om, dobbelsteen aan de achteruitkijkspiegel, grote sticker op de achterruit.....
Voor dit volk staat de openbare weg gelijk aan circuit, kijk eens hoeveel illegale straatraces er overal zijn, dat schorem heeft gewoon schijt aan alles!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Inderdaad volslagen kansloos dat soort gasten. Nou is dat nog niet zo'n enorme ramp, als ze hun misplaatste kut-hobby maar gewoon beperkten tot de garagebox bij een circuit.
Hoi Blue Eagle,quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef Blue-eagle het volgende:
Johnnies zijn roepnamen voor mensen die de luxe naam "John" dragen. Niet te verwarren met het kamper-vuil genaamd: "Sjon", danwel "Sjonnie".
Nu dat duidelijk is, je zou de locale politie eens kunnen telefoneren met de klacht dat deze minder sociaal begaafde randdebielen weleens op hun met goud beringde vingertjes mogen worden getikt.
Wie weet gaat mr. Spee dan binnenkort zijn men-in-blue bij je petroleum stationnetje stationeren om verkeers controles te houden. Die kachelpijpen zijn namelijk niet legaal.
Hoi Wadloper,quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:13 schreef Wadloper het volgende:
Ik ben het helemaal met topicstarter eens.
Sinds die film, zie je de gepimpte auto's (die er nog niet eens mooi uitzien maar te zwijgen) om je oren vliegen![]()
Je hoort ze idd al van verre aankomen, en dan sjeesen ze hier met een ontiegelijke klote gang door de bocht hier (er staat ook nog een grote massieve kei bij de bocht)
Hoop dat 1 zich toch te pletter rijd bij die kei, dan ga ik echt lachen...
Schijtauto's![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker ga ik dan foto's maken, en ga ik zeker die andere hoeren ermee confronteren, kijk, dit kan je gebeuren met je zielige bak van een auto...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:23 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Hoi Wadloper,
Als die grote dag komt, ren dan met je camera naar buiten en maak een paar close-up pics en gooi ze hier op het forum! (make my day)
Vraag me trouwens af waar dat soort karretjes van gefinancierd worden??? er rijden vaak 18-20 jarigen in auto's rond die grif 30.000 euro kosten, dat werk je niet zomaar even bij elkaar!
Tenzij............. ze waarschijnlijk wat plantages onder beheer hebben en andere zaakjes doen die het daglicht niet kunnen verdragen.??
Iemand een antwoord??
Goed verwoord Nexxennium,quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef Nexxennium het volgende:
Ik snap het ook niet. Je mag niet met een kapotte uitlaat rijden, maar om 0,5kW extra uit je gare mark 3 Golf te persen mag je de standaard uitlaat, die (o.a.) gemaakt is om het geluid te DEMPEN, vervangen door een kachelpijp die MEER HERRIE maakt dan een kapotte uitlaat. Wanneer treedt de overheid hier eens tegenop?
Eenieder heeft het recht om sneu te zijn. Maar val mij er niet mee lastig!
Hetzelfde geldt voor die pre-sjonnies op opgevoerde scootahs
ik zeg: "GAS!"quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:43 schreef roedeledokie het volgende:
[afbeelding]
Dit wens ik de vuile motherfuckers toe!![]()
![]()
Ik zeg STOP!!!, de eigenaar zit er nog niet in!!!!!!!!!!!!! (met z'n vrienden)quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:00 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik zeg STOP!!!, de eigenaar zit er nog niet in!!!!!!!!!!!!! (met z'n vrienden)![]()
Audiquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooooh ik zie ze ook zo vaak, zo treurig en laag bij de gronds. Ik lach ze altijd uit vanuit pappie's audi![]()
En volgend jaar is dat mijn auto, want dan kopen mijn ouders een nieuwe en mag ik de audi hebbenquote:
?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En volgend jaar is dat mijn auto, want dan kopen mijn ouders een nieuwe en mag ik de audi hebben![]()
Keyboard kapot?quote:
O ,O , weer een vroeg opgestane taalpurist en in dit geval filmdeskundige.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:29 schreef cucemodre het volgende:
"the fast en the imbeciel" bestaat niet en het is sjonnies.
rot opquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En volgend jaar is dat mijn auto, want dan kopen mijn ouders een nieuwe en mag ik de audi hebben![]()
ja... juistquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef Nexxennium het volgende:
Lijkt me toch lachen als over een jaartje of wat er een electrische auto is die al die sjonnies stilzwijgend er finaal uitrijdt
Volgens mij zitten er hier veel van die Sjonnies op het forum, ze weten dat ze aso bezig zijn en houden zich nu angstvallig schuil!!quote:
Het is een bepaalde groep lui die dit gedrag vertonen, volgens mij zijn ze ook voor 90% van alle overige delicten die hier te lande gepleegd worden verantwoordelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
oja.. *eensch is met ts*
die gasten mogen ze echt hun benen afhakken zodat ze niet meer kunnen rijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |