Eten wat de pot schaft (en gelijk heeft ie )quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Oe, Egbert zegt stomme dingen:
"De kokers beslissen wat er in huis komt aan eten"
Marcia ook, die heeft de moederrol gedeeltelijk overgenomen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Logisch als je drie kids in je eentje moest opvoeden als werkende vader, hij weet dat eten geld kost:P
Dan willen we jou JUIST in BBquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ok Ik droom altijd heftig. Zo heb ik mijn vriend al een keer een hoek verkocht in mijn slaap toen hij mijn paard wilde afpakken in mijn droom. Heb ik een keer geroepen "pak de koffers de duitsers komen" .
Vannacht droomde ik dat ik ruzie had in de disco. Ik werd lastig gevallen en iemand gooide drinken over mij heen. Toen heb ik midden in mijn vriends gezicht gerocheld. Hij riep "wat doe je nou!" ...ik zei "oh sorry" en viel weer in slaap..schaamde me dood
Beetje? Hij doet niet anders.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Egbert begon zo leuk. Het interesseerde hem de eerste dag niet of er wel of geen eten was.
"Ze laten ons heus niet verhongeren", zei hij.
Maar nu zeikt hij een beetje teveel door. Jammer.
Marcia vind ik ook de lekkerste tot nu toe. Jammer dat ze wat teruggetrokken is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Marcia ook, die heeft de moederrol gedeeltelijk overgenomen.
Af en toe moet idd geen probleem zijn. Maar voordat je 't weet is het hier weer een complete SC en dat wilden we nou juist voorkomen. Beetje schijnheilig van je, na je mooie woorden in FBquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Dat commentaar steeds begint irritanter te worden dan die enkele offtopic-opmerking af en toe.![]()
Zullen we dat even naar FB of SC meenemenquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Morwen, ben jij ook mod ofzo. Je kon post 301 maken in het vorige topic
Hij neemt het allemaal een beetje serieus. Het zou mij in dat huis echt allemaal geen reet kunnen schelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje? Hij doet niet anders.
Vanmiddag ook al met Marcia in het poedelbadje, over die nominatiejoker.
HAHAHAHAHAHAAH! Sow, dat is grappig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ok Ik droom altijd heftig. Zo heb ik mijn vriend al een keer een hoek verkocht in mijn slaap toen hij mijn paard wilde afpakken in mijn droom. Heb ik een keer geroepen "pak de koffers de duitsers komen" .
Vannacht droomde ik dat ik ruzie had in de disco. Ik werd lastig gevallen en iemand gooide drinken over mij heen. Toen heb ik midden in mijn vriends gezicht gerocheld. Hij riep "wat doe je nou!" ...ik zei "oh sorry" en viel weer in slaap..schaamde me dood
Mee eens.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Dat quasi-gemod steeds begint irritanter te worden dan die enkele offtopic-opmerking af en toe.![]()
Qua uiterlijk vind ik zelf Micheline het uhhhhhhhh ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marcia vind ik ook de lekkerste tot nu toe. Jammer dat ze wat teruggetrokken is.
Ah, jullie gaan elkaar tijdens BB6 op ok continu in de haren zitten ? (En dát terwijl jullie gewoon wél voor elkaar weg kunnen lopen dit itt tot die bewoners)quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Af en toe moet idd geen probleem zijn. Maar voordat je 't weet is het hier weer een complete SC en dat wilden we nou juist voorkomen. Beetje schijnheilig van je, na je mooie woorden in FB![]()
hij heeft wel iets van the beast van ''Beaty & the beast'' op deze fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |