Eten wat de pot schaft (en gelijk heeft ie )quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Oe, Egbert zegt stomme dingen:
"De kokers beslissen wat er in huis komt aan eten"
Marcia ook, die heeft de moederrol gedeeltelijk overgenomen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Logisch als je drie kids in je eentje moest opvoeden als werkende vader, hij weet dat eten geld kost:P
Dan willen we jou JUIST in BBquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ok Ik droom altijd heftig. Zo heb ik mijn vriend al een keer een hoek verkocht in mijn slaap toen hij mijn paard wilde afpakken in mijn droom. Heb ik een keer geroepen "pak de koffers de duitsers komen" .
Vannacht droomde ik dat ik ruzie had in de disco. Ik werd lastig gevallen en iemand gooide drinken over mij heen. Toen heb ik midden in mijn vriends gezicht gerocheld. Hij riep "wat doe je nou!" ...ik zei "oh sorry" en viel weer in slaap..schaamde me dood
Beetje? Hij doet niet anders.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Egbert begon zo leuk. Het interesseerde hem de eerste dag niet of er wel of geen eten was.
"Ze laten ons heus niet verhongeren", zei hij.
Maar nu zeikt hij een beetje teveel door. Jammer.
Marcia vind ik ook de lekkerste tot nu toe. Jammer dat ze wat teruggetrokken is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Marcia ook, die heeft de moederrol gedeeltelijk overgenomen.
Af en toe moet idd geen probleem zijn. Maar voordat je 't weet is het hier weer een complete SC en dat wilden we nou juist voorkomen. Beetje schijnheilig van je, na je mooie woorden in FBquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Dat commentaar steeds begint irritanter te worden dan die enkele offtopic-opmerking af en toe.![]()
Zullen we dat even naar FB of SC meenemenquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Morwen, ben jij ook mod ofzo. Je kon post 301 maken in het vorige topic
Hij neemt het allemaal een beetje serieus. Het zou mij in dat huis echt allemaal geen reet kunnen schelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje? Hij doet niet anders.
Vanmiddag ook al met Marcia in het poedelbadje, over die nominatiejoker.
HAHAHAHAHAHAAH! Sow, dat is grappig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ok Ik droom altijd heftig. Zo heb ik mijn vriend al een keer een hoek verkocht in mijn slaap toen hij mijn paard wilde afpakken in mijn droom. Heb ik een keer geroepen "pak de koffers de duitsers komen" .
Vannacht droomde ik dat ik ruzie had in de disco. Ik werd lastig gevallen en iemand gooide drinken over mij heen. Toen heb ik midden in mijn vriends gezicht gerocheld. Hij riep "wat doe je nou!" ...ik zei "oh sorry" en viel weer in slaap..schaamde me dood
Mee eens.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Dat quasi-gemod steeds begint irritanter te worden dan die enkele offtopic-opmerking af en toe.![]()
Qua uiterlijk vind ik zelf Micheline het uhhhhhhhh ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marcia vind ik ook de lekkerste tot nu toe. Jammer dat ze wat teruggetrokken is.
Ah, jullie gaan elkaar tijdens BB6 op ok continu in de haren zitten ? (En dát terwijl jullie gewoon wél voor elkaar weg kunnen lopen dit itt tot die bewoners)quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Af en toe moet idd geen probleem zijn. Maar voordat je 't weet is het hier weer een complete SC en dat wilden we nou juist voorkomen. Beetje schijnheilig van je, na je mooie woorden in FB![]()
hij heeft wel iets van the beast van ''Beaty & the beast'' op deze fotoquote:
Coos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Mee eens.
Of loop je in je lakpakkie WA?![]()
Het was Tijn tegen een ex van zn broertjequote:Op maandag 21 augustus 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Tijn een tijd geleden tegen zijn broer: "Ik snap niet dat je liever een piemel met gerimpelde voorhuis in je mond hebt dan twee van die tieten tegen je gezicht aan!"
Toe maar, schijnheilig nog wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Af en toe moet idd geen probleem zijn. Maar voordat je 't weet is het hier weer een complete SC en dat wilden we nou juist voorkomen. Beetje schijnheilig van je, na je mooie woorden in FB![]()
Tegen een vriend/vriendin van Rik he..quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Tijn een tijd geleden tegen zijn broer: "Ik snap niet dat je liever een piemel met gerimpelde voorhuid in je mond hebt dan twee van die tieten tegen je gezicht aan!"
Rotten jullie eens op met dat off-topic gezeur.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Toe maar, schijnheilig nog wel.
Als je je eerste zin nou even in gedachten houd, is er verder idd geen probleem.
Het ging me om de frequentie waarmee jij meent mensen terecht te moeten wijzen.
Gezellige groep. Dan zou ik alleen Etienne ruilen tegen die ene tjick die met r ma erin zit.quote:
Pinball is er niet, dus ik doe werk voor tweequote:Op maandag 21 augustus 2006 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ging me om de frequentie waarmee jij meent mensen terecht te moeten wijzen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
"Toen mijn moeder mij een speen gaf, deed ik hem al in het verkeerde gaatje"
Whehehe, je hebt nog gelijk ook, oh orakel van Leidschendam.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Rotten jullie eens op met dat off-topic gezeur.![]()
En bedankt hè, voor opnieuw een enorm kortzichtige opmerking aan mijn adres.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:29 schreef Loedertje het volgende:
Of scanman, die dan totaal inelkaar gerost gaat worden door de vader van die meid omdattie de hele tijd achter d'r kont aanloopt en in d;r tieten wil knijpen
Je bied Take No Shhh van Fedde te download aan op je site, ik weet dat Fedde daar niet zo blij mee is, dus als je een échte fan bent..quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Scanman dat vind ik ook. Al ik wel die blonde silliconen chick geloof. En Etienne knikte mee maar hem geloof ik weer niet.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pinball is er niet, dus ik doe werk voor twee![]()
Maar ik houd verder mijn mond wel. Zwaaien en kussen, geen probleem hoor mensen.
Ksssstquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
quote:
Dan ben ik benieuwd hoe zijn moeder hem de borst gaf.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ben verslaafdquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ksssst![]()
![]()
Wie zit er zo vreselijk irritant te lullen![]()
Gevangenisbewaarder. Tijn is de ex-politieman, dacht ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:38 schreef Coos het volgende:
Die Egbert is toch oud politieman??
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe zijn moeder hem de borst gaf.
Nope dat is Tijn de brabo de broer van de kapsterquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:38 schreef Coos het volgende:
Nee Tijn volgens mij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:38 schreef Coos het volgende:
idd dat zat ik ook al te bedenken. Hij heeft wel bepaalde trekjes, vooral als hij staat te rokenquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij zit Tijn in de ontkenningsfase...
[afbeelding]
Klopt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gevangenisbewaarder. Tijn is de ex-politieman, dacht ik.
Fedde heeft gezegd dat hij mij site cool vind. Bovendien bied ik alleen 1 minuut 50 aan van een nummer wat 5 minuten duurt. Tevens een link naar waar je hem kan kopen....en Take No Shit is al meer dan een jaar uit geloof ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je bied Take No Shhh van Fedde te download aan op je site, ik weet dat Fedde daar niet zo blij mee is, dus als je een échte fan bent..
Thnx schat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gevangenisbewaarder. Tijn is de ex-politieman, dacht ik.
Zo zeg.quote:
Het is zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Thnx schat.
Maar nu weet ik het nog niet zeker.
O dan ga ik even opletten of we nog te horen krijgen wáárom hij nu niet meer bij de politie is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nope dat is Tijn de brabo de broer van de kapster
O mijn excuses, ik kan de link niet luisteren omdat ik op werk ben. Take No Shhh is overigens nog ZEKER geen jaar uit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Fedde heeft gezegd dat hij mij site cool vind. Bovendien bied ik alleen 1 minuut 50 aan van een nummer wat 5 minuten duurt. Tevens een link naar waar je hem kan kopen....en Take No Shit is al meer dan een jaar uit geloof ik.
Als hij er een probleem mee had zou hij dat wel persoonlijk hebben gezegd.
Zeg dat wel ja. Dat accentje werkt voor mij niet. Stel je voor dat bv Milica zo zou pratenquote:
WTF ???quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Monique (of Sabrina) is bang voor de tandarts. "Je weet maar nooit of alles wel schoon is enzo"
Gelukkig wel jaquote:
Met foute foto's? Zo ja, kan hij zn BB avontuur wel vergeten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja![]()
Etienne is op SBS6 nu![]()
Staat allemaal in zn bio op het forum. zoek maar ff naar de topic over de bewoners.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
O dan ga ik even opletten of we nog te horen krijgen wáárom hij nu niet meer bij de politie is.
Oh God, die meiden hebben écht smetvrees! Die wc-scène!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Monique (of Sabrina) is bang voor de tandarts. "Je weet maar nooit of alles wel schoon is enzo"
Misschien bedoeld ze haar eigen mond ofzo? Je weet het niet he bij de zusjes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
WTF ???
als het ergens schoon is, is het daar wel
Dan mocht je 'r hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Dat accentje werkt voor mij niet. Stel je voor dat bv Milica zo zou praten
hij wilde ridder worden, en dacht dat politieman daar het dichtst bij in de buurt komt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
O dan ga ik even opletten of we nog te horen krijgen wáárom hij nu niet meer bij de politie is.
Big Pimpin', spending G's! (of d's ofzo, ik kan dat nooit verstaan)quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Janine bij de vader van fascist Etienne. Nieuwe stiefmoeder?
[afbeelding]
Is dat zo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Janine bij de vader van fascist Etienne.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |