Ben het nog met je eens ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
1: tsjoek komt niet, zet dat nou es uit je hoofd...
2: Ik ben het niet met je eens. Al ruim een jaar lang zag je aankomen dat K&K dit seizoen weg zouden gaan. Dan zorg je dat je een lijstje klaar hebt....niet alleen aan het begin van het seizoen maar ook 2 weken voor het verstrijken van de transfermarkt. Tel daarbij op dat feyenoord al tijden zwaar beroerd speeld en dat als klap op de vuurpijl de trainer na 1 wedstrijd een signaal naar zijn club, spelers en achterban afgeeft dat dit WEER een seizoen voor spek en bonen is
Dit is juist de makheid die al jaren aanwezig is bij het feyenoord publiek.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ben het nog met je eens ook
Koeman is een coach die een goed team goed kan laten draaien en stabiel houden, en heeft de juiste spelers laten vertrekken, maar voor de volgende stap : Feyenoord naar de top brengen, daar is ie gewoon te zacht en laf voor.
Dit soort uitspraken bevestigen mijn punt weer eens.
Jood.quote:
quote:
Koeman doet het goed, en die heeft echt wel ballen genoeg om het team op te werken hoor. Geloof dat maar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:00 schreef daaaaan het volgende:
[..]Ja, iedereen die gelijk heeft en het beste wil voor z'n club is een jood
Jullie hebben echt geen tegen-argumenten he?
Dit vind ik zo'n onzin alleen omdat je niet iedere week naar het stadion gaat mag je je mening niet geven triestquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Koeman doet het goed, en die heeft echt wel ballen genoeg om het team op te werken hoor. Geloof dat maar.
Hij is echter ook realistisch: zoals afgelopen zondag gebald werd, komen we dit jaar met moeite in het linkerrijtje terecht.
Dat wil niets zeggen over het elftal over een week met nieuwe aankopen e.d., maar op deze wijze worden we gewoon geen landskampioen.
Maargoed, hoe kun jij uberhaupt spreken over 'z'n club' als je afgelopen zondag hier zat en niet in groningen?
En door dat laatste word je uberhaupt door geen van de feyenoordfans hier serieus genomen
Welke topspeler wil er nou naar een club zonder enorm aansprekende naam, waarvan de trainer toch al weet dat ze geen landskampioen worden?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef BiMeWet het volgende:
Dat wil niets zeggen over het elftal over een week met nieuwe aankopen e.d
Iemand als Bosschaart behouden (zelfs op de bank) en opstellen doe je niet als topcoach.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Koeman doet het goed, en die heeft echt wel ballen genoeg om het team op te werken hoor. Geloof dat maar.
Dan had ie moeten zeggen dat dat niet gaat gebeuren omdat er komende week nog spelers bijkomen, of hij had niets moeten zeggen. Zoiets kun je toch verwachten als je je 2 beste spelers verkoopt, geen echte versterkingen haalt en gewoon maar wat aankloot?quote:Hij is echter ook realistisch: zoals afgelopen zondag gebald werd, komen we dit jaar met moeite in het linkerrijtje terecht.
Dat stond al vast.quote:Dat wil niets zeggen over het elftal over een week met nieuwe aankopen e.d., maar op deze wijze worden we gewoon geen landskampioen.
Wat heeft dat er mee te makenquote:Maargoed, hoe kun jij uberhaupt spreken over 'z'n club' als je afgelopen zondag hier zat en niet in groningen?
Ach ja, je hoeft geen buitenspel te kennen, je kan 3 keer het woord kanker in een zin gebruiken, maar als je als Feyenoorder maar elke week in het stadion zit, dan ben je serieus te nemenquote:En door dat laatste word je uberhaupt door geen van de feyenoordfans hier serieus genomen
Waar doel je op?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef daaaaan het volgende:
Koeman is een coach die een goed team goed kan laten draaien en stabiel houden,
Iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Welke topspeler wil er nou naar een club zonder enorm aansprekende naam, waarvan de trainer toch al weet dat ze geen landskampioen worden?
quote:Koeman moet Feijenoord promoten, ambitie tonen...dan halen ze misschien nog eens een topper binnen.
Dat Koeman een hele goede coach zou zijn voor een topteam, bij PSV zou ie het geweldig gedaan hebben.quote:
Alsof die er zo erg mee zit, alle SCC's zijn toch al verkochtquote:Ik hoop maar dat ie die uitspraak heeft gedaan om Jorien zn portemonnee te laten pakken.
NSB'er waarom ga je niet lekker in het AZ topic vertoeven. Waarom ben je uberhaupt supporter van Feyenoord, onbegrijpelijk sommige reacties van jou. Je klinkt als een gefrustreerd figuur dat zijn frustraties denkt te uiten op de Feyenoord supporters hier, je hebt echt een kronkel als je denkt dat figuren zoals jou goed voor de club zijn, de echte Feyenoord supporters zijn je liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef daaaaan het volgende:Als ik hoor hoe ze bij AZ over de toekomst praten en hoe ze bij Feyenoord over de toekomst praten, kiest élke slimme speler die wat van z'n carierre wil maken voor AZ.
Grappig dat veel andere mensen nu ook doorhebben waar ik al tijden over loop te zeuren.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
NSB'er waarom ga je niet lekker in het AZ topic vertoeven.
Als er bij Feyenoord meer van 'zulke figuren als mij' zaten dan werd het sportief misschien nog eens wat.quote:Waarom ben je uberhaupt supporter van Feyenoord, onbegrijpelijk sommige reacties van jou. Je klinkt als een gefrustreerd figuur dat zijn frustraties denkt te uiten op de Feyenoord supporters hier, je hebt echt een kronkel als je denkt dat figuren zoals jou goed voor de club zijn, de echte Feyenoord supporters zijn je liever kwijt dan rijk.
Ik begrijp dat soort reacties echt niet. Hij wil gewoon graag ambitie zien, wat is daar mis mee? Het is gewoon Feijenoord-onwaardig om jezelf na 1 wedstrijd al af te schrijven. Ten opzichte van spelers en supporters is het een vreemde actie, plus dat het dodelijk is voor een eventuele toptransfer. Als je bij de top wil blijven horen moet je ook die ambitie naar buiten uitdragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NSB'er waarom ga je niet lekker in het AZ topic vertoeven. Waarom ben je uberhaupt supporter van Feyenoord, onbegrijpelijk sommige reacties van jou. Je klinkt als een gefrustreerd figuur dat zijn frustraties denkt te uiten op de Feyenoord supporters hier, je hebt echt een kronkel als je denkt dat figuren zoals jou goed voor de club zijn, de echte Feyenoord supporters zijn je liever kwijt dan rijk.
Waarom denk je datquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:15 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat Koeman een hele goede coach zou zijn voor een topteam, bij PSV zou ie het geweldig gedaan hebben.
[..]
Hij weet ook wel dat er spelers gehaald moeten worden, maar zet ie er nu wa vaart achter.quote:Alsof die er zo erg mee zit, alle SCC's zijn toch al verkocht
Omdat ie de rust in een team kan bewaren, tactisch redelijk goed is, en een redelijk stabiel team kan vormen.quote:
Het zou me niet verbazen als we met dit team de eerste seizoenshelft ingaan. Daarbij komt nog dat als er met 2-0 of 3-0 van Heracles gewonnen wordt (ik gok zelf op een gelijkspel helaas) iedereen alweer tevreden is.quote:Hij weet ook wel dat er spelers gehaald moeten worden, maar zet ie er nu wa vaart achter.
metro is een gratis krantquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:28 schreef Calciumdude het volgende:
Kranten (of journalisten) willen nou eenmaal onrust binnen Feyenoord , zodat de krantjes lekker verkopen..
Elk jaar weer worden er dit soort dingen in de krant gezet, al dan niet de waarheid..
als er maar quootjes omheen staan dan gelooft iedereen het wel.
Heb vertrouwen in Koeman , hij had die ploeg vorig jaar toch wel aan de praat ?
er komen gewoon nog Feyenoord waardige spelers aan , ik heb nog steeds vertrouwen..
en zoniet ,jammer dan ....
We juichen voor degene die het Feyenoord shirt dragen !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |