Inderdaad. Heeft net z'n 1e wedstrijd gespeeld voor Charlton.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef Kaap het volgende:
Had Hsselbaink niet net een nieuw contract of nieuwe club deze zomer
Ja naar Charltonquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef Kaap het volgende:
Had Hsselbaink niet net een nieuw contract of nieuwe club deze zomer
quote:Bezoekersvak Philips Stadion supportersvriendelijker
Het bezoekersvak van het Philips Stadion is na de UEFA-Cup finale supportersvriendelijker gebleven. Het net voor het gastenvak wat het zicht naar het veld ernstig belemmerd is niet terug geplaatst en alle stoeltjes hebben net als de stoeltjes op de PSV-vakken een rugleuning. Een camerasysteem zal het uitvak in de gaten houden evenals de aanwezige stewards. Met de ingevoerde uitkaart met fotoregistratie is het mogelijk om supporters die het nodig vinden om toch wat te gaan gooien op te sporen en streng te bestraffen.
Koeman moet z'n muil houdenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pijnlijk om dat al na 1 wedstrijd te moeten concluderen lijkt me.
Ik vind het best een schokkende opmerking. Koeman heeft dus na 1 verlieswestrijd tegen een lastige tegenstander nu al het bijltje erbij neergelegd aangaande het kampioenschapquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Koeman moet z'n muil houden. Hij mag het best denken, maar zeg het niet.
Hij moet het ook niet denken, het slaat ook over op je elftal als je nu al deze instelling hebt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Koeman moet z'n muil houden. Hij mag het best denken, maar zeg het niet.
Inderdaad. PSV raakt Ooijer en VOH kwijt, het valt ook nog maar te bezien hoe PSV dat gaat opvangen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef mister_popcorn het volgende:
of hij heeft het juist gezegd om extra druk bij 't bestuur neer te leggen zodat er goede aankopen komen.
Los van 't feit dat 020 en lampies ook niet raar op moeten kijken als ze 1 of meerdere punten in grunn laten liggen...
Nee, ik wil eerst nieuwe spits zien en middenvelder, en dan trek ik me conclusies. Wmb is de competitie nog niet begonnen.
Druk naar het bestuur doe je van binnenuit, zo'n opmerking is schadelijk voor alles wat met feyenoord te maken heeft. Lekker gevoel zal er nu leven bij de supporters....als de trainer er al geen vertrouwen meer in heeftquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef mister_popcorn het volgende:
of hij heeft het juist gezegd om extra druk bij 't bestuur neer te leggen zodat er goede aankopen komen.
Los van 't feit dat 020 en lampies ook niet raar op moeten kijken als ze 1 of meerdere punten in grunn laten liggen...
Nee, ik wil eerst nieuwe spits zien en middenvelder, en dan trek ik me conclusies. Wmb is de competitie nog niet begonnen.
psv mag zowieso zijn handjes dichtknijpen met het aanlbijven van gomez/farfan/alex. Die storten volgend jaar wel in, don't worryquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. PSV raakt Ooijer en VOH kwijt, het valt ook nog maar te bezien hoe PSV dat gaat opvangen.
Nee zeker niet. Maar een 2-1 verliezen of 1-0 verliezen in Groningen is wel wat anders dan 3-0. Maja, dan is het nog snel om meteen conclusies te trekken idd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef mister_popcorn het volgende:
en 'n waardeloze coach die nog nooit 'n elftal beter heeft gemaakt. Ben nie zo bang voor de lampies dit seizoen, meer voor 020 en de reserve-joden uit alkmaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. PSV raakt Ooijer en VOH kwijt, het valt ook nog maar te bezien hoe PSV dat gaat opvangen.
dat dachten we vorige seizoenen ook ...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
psv mag zowieso zijn handjes dichtknijpen met het aanlbijven van gomez/farfan/alex. Die storten volgend jaar wel in, don't worry![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
reserve-joden uit alkmaar.
Is dat wel zo slim? Als onze trainer dit na 1 wedstrijd aan zijn achterban had medegedeeld had de pleuris uitgebroken....quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Tot die tijd let ik op me bloeddruk en probeer ik me niet al te boos te maken![]()
nou dat lijkt me sterk. Als jullie je topspelers (kan ff geen naam bedenkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Is dat wel zo slim? Als onze trainer dit na 1 wedstrijd aan zijn achterban had medegedeeld had de pleuris uitgebroken....
1: tsjoek komt niet, zet dat nou es uit je hoofd...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nou dat lijkt me sterk. Als jullie je topspelers (kan ff geen naam bedenken) verkopen en er niet bepaald het aantrekken van 'n echter topper tegenoverstaat, maar die nog wel kunnen komen (Timo oid) kan je nu alle herrie maken van hele wereld maar dat schiet niet op.
Denk jij dat ze bij Feyenoord stil hebben gezeten? Dus niet!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
1: tsjoek komt niet, zet dat nou es uit je hoofd...
2: Ik ben het niet met je eens. Al ruim een jaar lang zag je aankomen dat K&K dit seizoen weg zouden gaan. Dan zorg je dat je een lijstje klaar hebt....niet alleen aan het begin van het seizoen maar ook 2 weken voor het verstrijken van de transfermarkt. Tel daarbij op dat feyenoord al tijden zwaar beroerd speeld en dat als klap op de vuurpijl de trainer na 1 wedstrijd een signaal naar zijn club, spelers en achterban afgeeft dat dit WEER een seizoen voor spek en bonen is
Dit is juist de makheid die al jaren aanwezig is bij het feyenoord publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |