abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41030920
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef Kaap het volgende:
Had Hsselbaink niet net een nieuw contract of nieuwe club deze zomer
Inderdaad. Heeft net z'n 1e wedstrijd gespeeld voor Charlton.
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:53:37 #102
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41030934
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef Kaap het volgende:
Had Hsselbaink niet net een nieuw contract of nieuwe club deze zomer
Ja naar Charlton

trouwens hulde voor psv

quote:
Bezoekersvak Philips Stadion supportersvriendelijker

Het bezoekersvak van het Philips Stadion is na de UEFA-Cup finale supportersvriendelijker gebleven. Het net voor het gastenvak wat het zicht naar het veld ernstig belemmerd is niet terug geplaatst en alle stoeltjes hebben net als de stoeltjes op de PSV-vakken een rugleuning. Een camerasysteem zal het uitvak in de gaten houden evenals de aanwezige stewards. Met de ingevoerde uitkaart met fotoregistratie is het mogelijk om supporters die het nodig vinden om toch wat te gaan gooien op te sporen en streng te bestraffen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:05:35 #103
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41031255
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

Pijnlijk om dat al na 1 wedstrijd te moeten concluderen lijkt me.
Koeman moet z'n muil houden . Hij mag het best denken, maar zeg het niet.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:07:48 #104
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_41031321
tvp's worden tegenwoordig weer verwijderd?

Was echt kut zondag...
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:13:32 #105
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41031408
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik vind het best een schokkende opmerking. Koeman heeft dus na 1 verlieswestrijd tegen een lastige tegenstander nu al het bijltje erbij neergelegd aangaande het kampioenschap

Dat betekend dus indirect: het maakt niet uit welke spelers we halen, het elftal is niet in staat mee te strijden voor de nummer 1. Dat is nogal wat....
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:15:07 #106
139407 jorienvdherik
pi_41031454
ja he
pi_41031494
of hij heeft het juist gezegd om extra druk bij 't bestuur neer te leggen zodat er goede aankopen komen.
Los van 't feit dat 020 en lampies ook niet raar op moeten kijken als ze 1 of meerdere punten in grunn laten liggen...

Nee, ik wil eerst nieuwe spits zien en middenvelder, en dan trek ik me conclusies. Wmb is de competitie nog niet begonnen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:17:29 #108
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41031535
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hij moet het ook niet denken, het slaat ook over op je elftal als je nu al deze instelling hebt.
pi_41031537
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef mister_popcorn het volgende:
of hij heeft het juist gezegd om extra druk bij 't bestuur neer te leggen zodat er goede aankopen komen.
Los van 't feit dat 020 en lampies ook niet raar op moeten kijken als ze 1 of meerdere punten in grunn laten liggen...

Nee, ik wil eerst nieuwe spits zien en middenvelder, en dan trek ik me conclusies. Wmb is de competitie nog niet begonnen.
Inderdaad. PSV raakt Ooijer en VOH kwijt, het valt ook nog maar te bezien hoe PSV dat gaat opvangen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:18:25 #110
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41031562
quote:

Druk naar het bestuur doe je van binnenuit, zo'n opmerking is schadelijk voor alles wat met feyenoord te maken heeft. Lekker gevoel zal er nu leven bij de supporters....als de trainer er al geen vertrouwen meer in heeft
pi_41031568
Onbegrijpelijk, die uitspraak van Koeman. Zo boor je dat kleine kansje op een toptransfer wel helemaal de grond in. Echt verschrikkelijk dom.
Woo-loo-loo!
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:19:55 #112
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41031608
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Inderdaad. PSV raakt Ooijer en VOH kwijt, het valt ook nog maar te bezien hoe PSV dat gaat opvangen.
psv mag zowieso zijn handjes dichtknijpen met het aanlbijven van gomez/farfan/alex. Die storten volgend jaar wel in, don't worry
pi_41031628
quote:
Nee zeker niet. Maar een 2-1 verliezen of 1-0 verliezen in Groningen is wel wat anders dan 3-0. Maja, dan is het nog snel om meteen conclusies te trekken idd.
pi_41031675
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef Sloggi het volgende:

[..]

en 'n waardeloze coach die nog nooit 'n elftal beter heeft gemaakt. Ben nie zo bang voor de lampies dit seizoen, meer voor 020 en de reserve-joden uit alkmaar.

Maar goed, over 'n paar maanden kan je in feite pas iets zinnigs gaan zeggen over hoe het ervoor staat. Tot die tijd let ik op me bloeddruk en probeer ik me niet al te boos te maken
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_41031684
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:19 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

psv mag zowieso zijn handjes dichtknijpen met het aanlbijven van gomez/farfan/alex. Die storten volgend jaar wel in, don't worry
dat dachten we vorige seizoenen ook ...
al is Hinddink nu natuurlijk wel weg....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41031713
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:22 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

reserve-joden uit alkmaar.
.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:25:39 #117
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41031765
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:22 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Tot die tijd let ik op me bloeddruk en probeer ik me niet al te boos te maken
Is dat wel zo slim? Als onze trainer dit na 1 wedstrijd aan zijn achterban had medegedeeld had de pleuris uitgebroken....
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:29:25 #118
139407 jorienvdherik
pi_41031868
Ach als je nu nadenkt, PSV en ajax verspelen ook wel punten in groningen denk ik
pi_41031933
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:25 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Is dat wel zo slim? Als onze trainer dit na 1 wedstrijd aan zijn achterban had medegedeeld had de pleuris uitgebroken....
nou dat lijkt me sterk. Als jullie je topspelers (kan ff geen naam bedenken ) verkopen en er niet bepaald het aantrekken van 'n echter topper tegenoverstaat, maar die nog wel kunnen komen (Timo oid) kan je nu alle herrie maken van hele wereld maar dat schiet niet op.

Als we over 'n paar maanden echt slecht blijken te zijn, en er zjin niet de goede aankopen gedaan, dan is het gewoon 'n ander verhaal.
Win je zondag met 5-0 roept ook weer iedereen dat we kampioen worden.
Daarom gewoon even afwachten hoe het allemaal loopt.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:36:28 #120
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41032098
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

nou dat lijkt me sterk. Als jullie je topspelers (kan ff geen naam bedenken ) verkopen en er niet bepaald het aantrekken van 'n echter topper tegenoverstaat, maar die nog wel kunnen komen (Timo oid) kan je nu alle herrie maken van hele wereld maar dat schiet niet op.
1: tsjoek komt niet, zet dat nou es uit je hoofd...
2: Ik ben het niet met je eens. Al ruim een jaar lang zag je aankomen dat K&K dit seizoen weg zouden gaan. Dan zorg je dat je een lijstje klaar hebt....niet alleen aan het begin van het seizoen maar ook 2 weken voor het verstrijken van de transfermarkt. Tel daarbij op dat feyenoord al tijden zwaar beroerd speeld en dat als klap op de vuurpijl de trainer na 1 wedstrijd een signaal naar zijn club, spelers en achterban afgeeft dat dit WEER een seizoen voor spek en bonen is

Dit is juist de makheid die al jaren aanwezig is bij het feyenoord publiek.
pi_41032144
Cruz wilde toch wel maar mocht niet van Inter ofzo?
pi_41032368
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:36 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

1: tsjoek komt niet, zet dat nou es uit je hoofd...
2: Ik ben het niet met je eens. Al ruim een jaar lang zag je aankomen dat K&K dit seizoen weg zouden gaan. Dan zorg je dat je een lijstje klaar hebt....niet alleen aan het begin van het seizoen maar ook 2 weken voor het verstrijken van de transfermarkt. Tel daarbij op dat feyenoord al tijden zwaar beroerd speeld en dat als klap op de vuurpijl de trainer na 1 wedstrijd een signaal naar zijn club, spelers en achterban afgeeft dat dit WEER een seizoen voor spek en bonen is

Dit is juist de makheid die al jaren aanwezig is bij het feyenoord publiek.
Denk jij dat ze bij Feyenoord stil hebben gezeten? Dus niet!!
Alleen ze hadden niet de financiele middelen om een vervanging te halen voordat Kuyt vertrokken was.
En de transfermarkt staat niet stil.
Stel, een goede spits heeft zin om in Rotterdam te komen spelen(bv voor het einde van vorig seizoen), en Feyenoord zegt, oke, maar dan moet je wel w8en tot Kuyt echt is vertrokken. Blijft ie, hoef je niet te komen. Dan denk ik dat geen enkele speler wil komen.
Bijna alle spiitsen)spelers) zijn nu al voorzien van een club, en zitten goed. Dus zal moeilijk voor Feyenoord worden om de juiste spits te vinden, en vooral wanneer PSV nu ook nog eens in dat vijvertje gaat vissen. (en die spelen CL).
Daarom, hoe moeilijk het ook is voor het legioen, Feyenoord kan beter wachten tot de winterstop.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:47:21 #123
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41032370
Ik denk dat het niet zo zeer over het verlies bij Groningen gaat. Zoals eerder gezegt, dat kan Ajax, PSV of AZ ook gebeuren. Maar de manier waarop, verdediging die kansen weggaf alsof het een SBS belspelletje was en welgeteld twee pogingen op doel... Dat zie ik andere topploegen nog niet zo snel kopiëren. Dan mag Kuijt weg zijn, Kalou zijn verdwenen, maar dergelijk spel zorgt er pas echt voor dat je enige hoop op een kampioenschap wel kunt vergeten. Geen Wagner Love die dat goed maakt.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:49:50 #124
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41032412
Charisteas kopen 4 miljoen?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41032465
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:49 schreef stefmans het volgende:
Charisteas kopen 4 miljoen?
Zoals Mulder al zei: geen afdankertjes van Ajax. Dat zouden de fans sowieso niet pikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')