net jamai.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef BB-King het volgende:
Leuke bril Tijn... jezus.
Wauw, heb je HDTV?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef Tamaartje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en ze kunnen best naar buiten!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
DIE MENSEN ALDAAR HEBBEN NOG NOOIT ECHT HONGER GEHAD!
Ze hebben alleen trek
Hij is wel echt een doorsnee vrouwelijk homo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:37 schreef BB-King het volgende:
En dan dachten er veel vorig jaar dat joost een homo was.
Die Rik is er echt één... volgens mij heeft die het zelfs uitgevonden.
"Ik ga om met lesbo's, travestieten en bisexuelenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:37 schreef BB-King het volgende:
En dan dachten er veel vorig jaar dat joost een homo was.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en ze kunnen best niet naar buiten!
afrikanen, die kunnen pas niet naar buiten! binnen!
en verbeterdquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:37 schreef BB-King het volgende:
En dan dachten er veel vorig jaar dat Joost een homo was.
Ik zag daar geen humor Scan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit die stem nou weer te suggereren dat Milica en Tijn zich schuldig of zoiets zouden moeten voelenIk begrijp er weer niets van.
Openings filmpje van Jeroen vond ik het leukst trouwens. Onbegrijpelijk dat zoveel mensen hier niet dwars door die puur als humor bedoelde poses heenprikten.
Precies! Jeuk is leukquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit die stem nou weer te suggereren dat Milica en Tijn zich schuldig of zoiets zouden moeten voelenIk begrijp er weer niets van.
Openings filmpje van Jeroen vond ik het leukst trouwens. Onbegrijpelijk dat zoveel mensen hier niet dwars door die puur als humor bedoelde poses heenprikten.
Jouw probleemquote:
Ja een goeie opening idd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:40 schreef Bocaj het volgende:
Vind het wel een gelikte uitzending!
Misschien toch beter dat Bridget het alleen doet
Zeker weten. Wat een verademing dat we dat gestuntel van RdW niet telkens tussendoor krijgen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:40 schreef Bocaj het volgende:
Vind het wel een gelikte uitzending!
Misschien toch beter dat Bridget het alleen doet
Mensen lopen op tv niet puur voor de humor met hun shirtje te zwaaien en hun lijf te showen, die vinden zichzelf gewoon lekker jammer dat ie zelf niet inziet dat t 3x niks isquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:39 schreef scanman01 het volgende:
quote:
aka Free Willyquote:
Dat méén je niet. Je denkt echt dat hij serieus was?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Mensen lopen op tv niet puur voor de humor met hun shirtje te zwaaien en hun lijf te showen, die vinden zichzelf gewoon lekker jammer dat ie zelf niet inziet dat t 3x niks is
Duurt nog lang, kan nog veranderen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:42 schreef BB-King het volgende:
Ik weet niet of ik deze bewoners wel zo leuk vind.
Had vorig jaar een betere indruk eerlijk gezegd.
Als je de streams volgt zitten er genoeg leuke karakters tussen: Tijn, Micheline Semih en Marcia zijn tofquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:42 schreef BB-King het volgende:
Ik weet niet of ik deze bewoners wel zo leuk vind.
Had vorig jaar een betere indruk eerlijk gezegd.
foute knul hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef Bocaj het volgende:
Dat ene blonde zusje trekt dus wel foute mannen aan.... Etienne is ook fout!
Wel oppassen als hij een groene hoofdband gaat dragenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
De turk is oke ole ole!
Ik denk dat ie bloedserieus was.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat méén je niet. Je denkt echt dat hij serieus was?
Precies, alles opvreten, je zit daar alleen voor je eigen (om met hem te spreken), niet voor anderen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat schuldig? Gewoon vreten...
juist die broers en vrienden brachten het alsof hij een lolbroek is en daardoor denk ik ook echt dat je die intro met een korreltje zout moet nemen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bloedserieus was.
Hoe ook zijn broers/vrienden over hem praten.
Hij wil gewoon "ontdekt" worden. Een soort van Job dus uit de bus dus.
Dat dus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
En die is nog ontdekt ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bloedserieus was.
Hoe ook zijn broers/vrienden over hem praten.
Hij wil gewoon "ontdekt" worden. Een soort van Job dus uit de bus dus.
Idd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Samen met nog een paar mannen uit bb. Vind ze allemaal geen lekker lichaam hebben eigenlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:45 schreef MissX het volgende:
Of dat filmpje van Jeroen nou wel of niet leuk was, hij zelf is gewoon eng. Hij heeft een eng hoofd en ook geen lekker lichaam.
zijn ook altijd de klos hequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:47 schreef BB-King het volgende:
De knuffelallochtoon is genomineerd.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:48 schreef Scope het volgende:
Die Semih is toch wel aardig.
Hij baaaltquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:47 schreef BB-King het volgende:
De knuffelallochtoon is genomineerd.
Ook mijn eerste indruk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:48 schreef Scope het volgende:
hij mag winnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:48 schreef Scope het volgende:
Er zit idd weinig bij, waarbij je iets hebt vanquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Samen met nog een paar mannen uit bb. Vind ze allemaal geen lekker lichaam hebben eigenlijk.
Dat weet je nu al?quote:
Ralphiequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:51 schreef MissX het volgende:
[..]
Er zit idd weinig bij, waarbij je iets hebt van
Ze moet oppassen dat ze geen kromme houding/rug krijgt. Dat doet ze soms al een beetje.quote:
Reedsch mee bezigquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Meestal gaan ze in zo'n grote groep toch niet op de eerste indruk af.
Meteen een kruisverhoor..
ik heb zoiets: Geef haar een vette tongzoen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:52 schreef Denewar het volgende:
ze hdden best kunnen zoenen ;-)
Het was ook pas over toen Milica eruit flapte dat haar vriend thuis zatquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond wel dat Malica en Jeroen het goed deden en hoe Jeroen zich eruit lulde. Maar het was niet genoeg helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |