quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Dat je het niet doorhad.
weet je het zeker ik voel me wel een beetje ziek nuquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
Gewoon doorkauwen. Van een beetje schimmel ga je niet deaud.
Had ze iets langer als 2 minuten in de magnetron gedaan had je niets geproeft.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef 2609 het volgende:
misschien kennen jullie het wel zo een pakje cheeseburgers die je 2 minuuts in de magnetron moet doen dan kan je ze eten ik kwam ze tegen in de koelkast en ik ging ze dus warmmaken en ik neem een hap en het smaakte al heel vies maar ik ging gewoon door met kouwen en toen keek ik op dat broodje zat er gewoon schimmel op![]()
![]()
![]()
Precies, of even onderdompelen in een willekeurig vloeibaar wasmiddel. Meteen schoon enzo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:21 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
[..]
Had ze iets langer als 2 minuten in de magnetron gedaan had je niets geproeft.
ik moest lachenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Dat je het niet doorhad.
Niet alweer?quote:
Geeft niks, past goed bij je avatarquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
weet je het zeker ik voel me wel een beetje ziek nu![]()
vooral omdat er natuurlijk maar één schimmel soort bestaatquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:33 schreef realbase het volgende:
van schimmel wordt peneceline gemaakt..
maak je niet druk dusals je er ziek van wordt, maakt het je ook weer beter.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:45 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Geeft niks, past goed bij je avatar
Meligheidstereurquote:
En nu nog?quote:
Dat is moeilijk over het hoofd te zien ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Dat je het niet doorhad.
Zit tussen je oren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
weet je het zeker ik voel me wel een beetje ziek nu![]()
nee komt van de jumbo d8 ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef JohanDaButcher het volgende:
Was het Aldi huismerk?
lekker belangrijk ik ben namelijk geen kloonquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:27 schreef iamredleader het volgende:
Ach, en ik maar denken dat klonen geen last konden hebben van hun maag
ik snap hem niet eens maarja het is gewoon een paard wat heeft dat met een cheeseburger te makenquote:
schimmel, paardquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:34 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik snap hem niet eens maarja het is gewoon een paard wat heeft dat met een cheeseburger te maken![]()
Heeft niks met die cheeseburger te maken, maar meer met de schimmel. (paard-schimmel?). Ok nog een hint, Sinterklaas. Heb je hem nu?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:34 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik snap hem niet eens maarja het is gewoon een paard wat heeft dat met een cheeseburger te maken![]()
Of je loopt gewoon naar de plaatselijke Mcdonalds / Burgerkingquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:34 schreef I_PANDA_I het volgende:
Die dingen moet je ook niet in de magnetron doen, dan krijg je zo'n kleffe boel.
Ik doe altijd de burger bakken in een pan, en het broodje ff in de broodrooster.
Als laatst even de cheese meebakken op de burger. En smullen maar
Al de zoveelste keer dat ik een domme opmerking van die Parislover voorbij zie komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:34 schreef 2609 het volgende:
[..]
Mag ik m inkoppen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:09 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe pwned, nu ga je dood
Zolang je niet met een string achter een winkelkarretje gaat lopen vind ik het goedquote:
"Jij"quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zolang je niet met een string achter een winkelkarretje gaat lopen vind ik het goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |