Been there,done thatquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:10 schreef boem-dikkie het volgende:
hehe die rechter!
gewoon opeten, smaakt naar schimmelkaas![]()
Dan is dat 'vacuum' niet zo 'vacuum' meer. Door plastic kan je normaal niets ruiken, ook al is de stank onverdragelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:11 schreef junkiexp het volgende:
Het is vaccuum verpakt ,maar ik ruik de stank door het plastic heen.
Ik ga ff klagen bij Unox,moet toch wel een aantal proefpaketten tegenover staan.
quote:
die ene is nie goed verpakt... anders had je hem ook niet geroken en was hij niet verschimmeltquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:11 schreef junkiexp het volgende:
Het is vaccuum verpakt ,maar ik ruik de stank door het plastic heen.
Ik ga ff klagen bij Unox,moet toch wel een aantal proefpaketten tegenover staan.
die andere twee ook niet hoor,het vocht staat er aan de binnenkant op.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:13 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
die ene is nie goed verpakt... anders had je hem ook niet geroken en was hij niet verschimmelt
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:16 schreef HeyFreak het volgende:
nouja, jij krijgt een leuke unox-pakket of waardebon oid... veel plezier ermee
ja, weet ik veel, maar je mag er wel van uitgaan dat ze iig iets geven....quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]geweldig, een unox waardebon
!
dat was gewoon gorgonzolaquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:26 schreef DuranK het volgende:
Dat heb ik ooit gehad met vacuum verpakte kaas die nog helemaal dicht was. Helemaal groen/blauw![]()
vet! Ik stop een plastic zak in m'n kontquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan is dat 'vacuum' niet zo 'vacuum' meer. Door plastic kan je normaal niets ruiken, ook al is de stank onverdragelijk
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:28 schreef L-IS het volgende:
[..]
vet! Ik stop een plastic zak in m'n kont![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |