Hebben wij het over dezelfde Pringles-kloon in een lelijke goedkoopie plastic schijtkoker met een domme semi-stoere naam erop? Volgens mij is die gare troep alweer van de markt, en terecht. Zag het nog even liggen bij de Action en verder nergens, dus dat zegt weer genoeg.quote:
eergister nog gegeten hoor, ligt gewoon in de albert heijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
Die smoked bacon was lekker, helaas nergens meer te krijgen
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:14 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Vroegah had je nog Mixed Curry van Smiths en Catalana van Croky... dat waren tijden.
Heh, op de basisschool kaapte ik altijd de zakjes Bolognese als ze uitgedeeld werden (of nja, de rest van de klas was zo suf dat ze alleen maar naturel of paprika lustten). Goeie ouwe tijd!quote:
Niet alleen de paprike is verneukt, alle smaken zijn vertiefd....quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:52 schreef Wokkel het volgende:
Lays heeft de Paprika inderdaad verneukt. Ik keek na de eerste hap voor de zekerheid op de zak, maar het was echt paprika en de houdbaarheidsdatum was ook nog niet in zicht.
Volgens mij zijn ze ook een stuk roder nu, ik had in ieder geval naderhand flink onweer in mijn buik van die chips.
Alternatieven anyone?
Daar heb je ook 4 cheeses & red onion van, die smaakt tenminste nog enigszins naar kaas en uien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:17 schreef Punjab het volgende:
Die sensations hot curry Thai Sweet Chili ofzo zijn zeker wel te doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |