Bier en tieten (ook noodzakelijk voor een goed topique)quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Sorry, ik was even koffie aan het drinken.
een hele bultquote:
Bij mij groeit het toch echt in een bos, niet in bulten.quote:
hier ff een foto van mij borsthaar, het is een hele bult:quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:47 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Bij mij groeit het toch echt in een bos, niet in bulten.
En dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat de mensch niet van de aap afstamt..quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef kollie het volgende:
[..]
hier ff een foto van mij borsthaar, het is een hele bult:
[afbeelding]
Dat is geen borsthaar, dat is een ziekte/aandoening/ofhoedatookmagheten!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef kollie het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja??? dan ga ik er maar eens mee naar de dokterquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is geen borsthaar, dat is een ziekte/aandoening/ofhoedatookmagheten!
ik snap wel dat die man zo leeg uit zijn ogen kijkt. geez.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef kollie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit was uiteraard een goeie poging om het gesprek weer over bier en tieten te laten gaan, en niet over vieze bungeejump gasten die in hun broek poepen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
En weet je wat nou het kutte is: het leuke meisje in mn MSN lijst komt maar niet online. Godver.
Vrouwen!!
lekker toch kan je de hele tijd met je penis spelen, totdat ze er is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
En weet je wat nou het kutte is: het leuke meisje in mn MSN lijst komt maar niet online. Godver.
Vrouwen!!
heb je foto's van die schone deerne?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
Vrouwen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |