Bier en tieten (ook noodzakelijk voor een goed topique)quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Sorry, ik was even koffie aan het drinken.
een hele bultquote:
Bij mij groeit het toch echt in een bos, niet in bulten.quote:
hier ff een foto van mij borsthaar, het is een hele bult:quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:47 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Bij mij groeit het toch echt in een bos, niet in bulten.
En dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat de mensch niet van de aap afstamt..quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef kollie het volgende:
[..]
hier ff een foto van mij borsthaar, het is een hele bult:
[afbeelding]
Dat is geen borsthaar, dat is een ziekte/aandoening/ofhoedatookmagheten!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef kollie het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja??? dan ga ik er maar eens mee naar de dokterquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is geen borsthaar, dat is een ziekte/aandoening/ofhoedatookmagheten!
ik snap wel dat die man zo leeg uit zijn ogen kijkt. geez.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef kollie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit was uiteraard een goeie poging om het gesprek weer over bier en tieten te laten gaan, en niet over vieze bungeejump gasten die in hun broek poepen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
En weet je wat nou het kutte is: het leuke meisje in mn MSN lijst komt maar niet online. Godver.
Vrouwen!!
lekker toch kan je de hele tijd met je penis spelen, totdat ze er is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
En weet je wat nou het kutte is: het leuke meisje in mn MSN lijst komt maar niet online. Godver.
Vrouwen!!
heb je foto's van die schone deerne?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
Vrouwen!!
't is mijn favo FOK!-sterquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:02 schreef kollie het volgende:
[..]
heb je foto's van die schone deerne?
wie wie, vertel vertelquote:
1 blote tiet voor meneer:quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:05 schreef Rapalje het volgende:
Ik heb hier bier;wie zorgt er voor tieten?
![]()
Goed zo! Mijn bier is net op!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:05 schreef Rapalje het volgende:
Ik heb hier bier;wie zorgt er voor tieten?
![]()
Eentje maar...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:05 schreef kollie het volgende:
[..]
1 blote tiet voor meneer:
[afbeelding]
ik heb aan een wel genoeg denk ik.quote:
T is wel een flinke jongen natuurlijk... maar toch; net alsof je een wijf met borstkquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb aan een wel genoeg denk ik.
Het is heul geen MILF.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Rapalje het volgende:
[..]
T is wel een flinke jongen natuurlijk... maar toch; net alsof je een wijf met borstk![]()
voor je hebt...
![]()
ik vind het een heerlijke tietquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Rapalje het volgende:
[..]
T is wel een flinke jongen natuurlijk... maar toch; net alsof je een wijf met borstk![]()
voor je hebt...
![]()
Hoe weet jij dat nou. Heb je em aan mogen raken ofzo.quote:
yep, het is m'n moederquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:14 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou. Heb je em aan mogen raken ofzo.
Zit jouw beeldscherm niet ook onder de vingervelekken nu dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:14 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou. Heb je em aan mogen raken ofzo.
Nee. Ik vind het een vieze tiet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zit jouw beeldscherm niet ook onder de vingervelekken nu dan?
Hoe weet jij dat nou. Heb je em aan mogen raken ofzo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:26 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het een vieze tiet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |