abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41006879
wel godverdomme, zal ik eens even inloggen daar, kon laatst niet want toen was er weer eens storing, hoe verrassend. Wil het voor geen ene kenkermeter, en ik moest mn mobiel nummer ook wijzigen, daarvoor moest ik een paar weken geleden al een nieuw wijzigingswachtwoord aanvragen (omg wie verzint dit??). Nou blijkt dat deze het ook niet doet, jonge ik wordt helemaal gestoord van die kenkerzooi van ze. En ik moest dus iets wijzigen over mn studiefinanciering maar volgens mij is dat ook nog steeds niet gebeurd, volgens mij is die wijziging zelfs helemaal niet aangekomen ook, jesus wat een klotezooi, als ze nog eens iets weten, zorg dan dat het een beetje normaal werkt..

ibg
wijzigingswachtwoorden die je per brief moet aanvragen
know'm sayin?
word? word.
pi_41006913
maar je blijft wel van ze lenen
pi_41006956
Dan doe je het per brief. Zo deden wij het vroeger ook.
Enneh alors....je hoeft geen stufie aan te vragen hoor.....
pi_41007133
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:45 schreef amaranta het volgende:
Dan doe je het per brief. Zo deden wij het vroeger ook.
Enneh alors....je hoeft geen stufie aan te vragen hoor.....
Dit is de 21ste eeuw, ik vind toch dat het normaal moet kunnen.
Geen Stufie aanvragen
know'm sayin?
word? word.
pi_41007173
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:51 schreef alors het volgende:

[..]

Dit is de 21ste eeuw, ik vind toch dat het normaal moet kunnen.
Geen Stufie aanvragen
stufi krijgen en nog zeuren

je zou pas de man zijn als je tegen gaat zitten en geen stufi aanvraagd
pi_41007400
Tja. Het onderdeel 'mijn ib-groep' hapert aan alle kanten. Ik kreeg, na een hoop gedoe op die site, per brief een nieuw wachtwoord. Toen ik daarmee in wilde loggen kreeg ik ook continu foutmeldingen. (Mijn correspondentienummer werd o.a. niet herkend)
Er werd me de optie voorgeschoteld om te registreren, d.m.v. de link naar registreren, deze link was echter in geen velden of wegen te bekennen.
Ik ga ze morgen maar eens bellen, want dit is natuurlijk te gek voor woorden.

En het is onzin om te stellen: "Tja, je leent daar toch lekker? klaag dan verdomme niet als dingen niet werken". Ze moeten gewoon zorgen dat ze hun zaakjes op orde hebben.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_41007434
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

stufi krijgen en nog zeuren

je zou pas de man zijn als je tegen gaat zitten en geen stufi aanvraagd
Ik heb verdomme recht op stufi! En zij worden er volgens mij alleen maar beter op als ik geen stufi aanvraag, en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
know'm sayin?
word? word.
pi_41007548
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:01 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb verdomme recht op stufi! En zij worden er volgens mij alleen maar beter op als ik geen stufi aanvraag, en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Dan ga je naar het kantoor van meneer en mevrouw stufi. Wat ben jij een zeikerd zeg. je mag best wat meer moeite doen voor iets dat je zomaar krijgt.
Eppo die je bent.
pi_41007728
Dan geef je toch gewoon alles terug!
Gewoon onder het motto van "ik heb van jullie niets nodig"
Don't say you don't have enough time!!! You have exactly the same number of hours per day that were given to Helen Keller, Pasteur, Michaelangelo, Mother Teresa
pi_41008047
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dan ga je naar het kantoor van meneer en mevrouw stufi. Wat ben jij een zeikerd zeg. je mag best wat meer moeite doen voor iets dat je zomaar krijgt.
Eppo die je bent.
Die studiefinanciering is hier bij wet vastgelegd omdat studenten anders dusdanig veel bij moeten werken dat ze dubbel zo lang over hun studie doen. Of paps en mams moeten alles ophoesten (als ze dat al kunnen...)

Moeten studenten zich daarom maar gedragen als dankbare schoothondjes, en alle fouten van de IBG met een glimlach accepteren en incasseren? Welnee, diensten van de overheid moeten gewoon goed geregeld zijn op alle fronten, ook al zijn ze 'gratis'.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_41008069
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

Eppo die je bent.
Ach ja dat ligt tenslotte naast de deur..
Ik hoor van iedereen dat die site voor geen meter werkt, tis gewoon een farce.

Eppo
know'm sayin?
word? word.
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:23:29 #12
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_41008250
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:18 schreef alors het volgende:

[..]

Ach ja dat ligt tenslotte naast de deur..
Ik hoor van iedereen dat die site voor geen meter werkt, tis gewoon een farce.

Eppo
ja, hier in eindhoven wel ja...ik kon er gewoon heenfietsen (gratis bussen) als ik een probleem had
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')