Dit is de 21ste eeuw, ik vind toch dat het normaal moet kunnen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:45 schreef amaranta het volgende:
Dan doe je het per brief. Zo deden wij het vroeger ook.
Enneh alors....je hoeft geen stufie aan te vragen hoor.....
stufi krijgen en nog zeurenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is de 21ste eeuw, ik vind toch dat het normaal moet kunnen.
Geen Stufie aanvragen![]()
Ik heb verdomme recht op stufi! En zij worden er volgens mij alleen maar beter op als ik geen stufi aanvraag, en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
stufi krijgen en nog zeuren
je zou pas de man zijn als je tegen gaat zitten en geen stufi aanvraagd![]()
Dan ga je naar het kantoor van meneer en mevrouw stufi. Wat ben jij een zeikerd zeg. je mag best wat meer moeite doen voor iets dat je zomaar krijgt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb verdomme recht op stufi! En zij worden er volgens mij alleen maar beter op als ik geen stufi aanvraag, en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Die studiefinanciering is hier bij wet vastgelegd omdat studenten anders dusdanig veel bij moeten werken dat ze dubbel zo lang over hun studie doen. Of paps en mams moeten alles ophoesten (als ze dat al kunnen...)quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan ga je naar het kantoor van meneer en mevrouw stufi. Wat ben jij een zeikerd zeg. je mag best wat meer moeite doen voor iets dat je zomaar krijgt.
Eppo die je bent.
Ach ja dat ligt tenslotte naast de deur..quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan ga je naar het kantoor van meneer en mevrouw stufi. Wat ben jij een zeikerd zeg. je mag best wat meer moeite doen voor iets dat je zomaar krijgt.
Eppo die je bent.
ja, hier in eindhoven wel ja...ik kon er gewoon heenfietsen (gratis bussen) als ik een probleem hadquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ach ja dat ligt tenslotte naast de deur..
Ik hoor van iedereen dat die site voor geen meter werkt, tis gewoon een farce.
Eppo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |