Ja ook dat is een grote vraag.. haha.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
snap ook niet echt waar het geld vandaan komt om dat te laten doen![]()
Ben ook wel benieuwd of het echt zo is.. vind het toch wel erg overdrevenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja ook dat is een grote vraag.. haha.
Ja ik vind het allemaal maar onzin, dat je nu eens iets laat doen als er echt iets mis mee is of als het allemaal gaat uitzakken.. maar om nu al 5 operaties te ondergaan zo jong
hysterie is toch beter dan 'doe maar gewoon, dan ben je al gek genoeg'quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef Zody het volgende:
Hopelijk de laatste TT die aan haar opgedragen word (morgen eruit?), helaas BVO ik vind dr erg hysterisch
Not muchquote:
ini-miniquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef bb-millie het volgende:
nu dan?
[afbeelding]
fuck, waarom blijven die van mij zo klein???![]()
Hoe doe je het dan? kun je niet gewoon full screen klikken en dan een screenshot nemen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef bb-millie het volgende:
nu dan?
[afbeelding]
neuh ze zijn breed en hebben meer ruimte nodigquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:36 schreef GeKa het volgende:
en waarom zijn ze apart gaan zitten? is er een ruzie geweest die ik gemist heb?
niet als alles FAAAAANNNTAAAAASSSSSTIIISCCHH is, ze lacht overal om, komt geen zinnig woord uit, en dan dat geopruim wat gewoon echt overdone is, sorryquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
hysterie is toch beter dan 'doe maar gewoon, dan ben je al gek genoeg'![]()
Ja, dat was mooi hè jongenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Not much
Ik moest even met weemoed denken aan een etentje van vorig jaar waar iedereen een speech ging houden over elkaar. Rob die in huilen uitbarstte, Lieske die piepiepiepwapperwapper ging doen, etc....
Toen moest ik ook een traantje wegpinken.
Maar ik zie dat nu nog ff niet gebeuren met deze bewoners.
gaat er al iemand uit morgen dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef Zody het volgende:
Hopelijk de laatste TT die aan haar opgedragen word (morgen eruit?), helaas BVO ik vind dr erg hysterisch
Volgens mij ligt het aan je imagehost, in je url titel namelijk /_thumb/ staan dus even zoeken waar je de grote versie kan vindenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef bb-millie het volgende:
nu dan?
[afbeelding]
Ik herinner me daar ini mini van.. Ik weet wel dat ik Ingird lief vondquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Not much
Ik moest even met weemoed denken aan een etentje van vorig jaar waar iedereen een speech ging houden over elkaar. Rob die in huilen uitbarstte, Lieske die piepiepiepwapperwapper ging doen, etc....
Toen moest ik ook een traantje wegpinken.
Maar ik zie dat nu nog ff niet gebeuren met deze bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |