Ja ook dat is een grote vraag.. haha.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
snap ook niet echt waar het geld vandaan komt om dat te laten doen![]()
Ben ook wel benieuwd of het echt zo is.. vind het toch wel erg overdrevenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja ook dat is een grote vraag.. haha.
Ja ik vind het allemaal maar onzin, dat je nu eens iets laat doen als er echt iets mis mee is of als het allemaal gaat uitzakken.. maar om nu al 5 operaties te ondergaan zo jong
hysterie is toch beter dan 'doe maar gewoon, dan ben je al gek genoeg'quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef Zody het volgende:
Hopelijk de laatste TT die aan haar opgedragen word (morgen eruit?), helaas BVO ik vind dr erg hysterisch
Not muchquote:
ini-miniquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef bb-millie het volgende:
nu dan?
[afbeelding]
fuck, waarom blijven die van mij zo klein???![]()
Hoe doe je het dan? kun je niet gewoon full screen klikken en dan een screenshot nemen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef bb-millie het volgende:
nu dan?
[afbeelding]
neuh ze zijn breed en hebben meer ruimte nodigquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:36 schreef GeKa het volgende:
en waarom zijn ze apart gaan zitten? is er een ruzie geweest die ik gemist heb?
niet als alles FAAAAANNNTAAAAASSSSSTIIISCCHH is, ze lacht overal om, komt geen zinnig woord uit, en dan dat geopruim wat gewoon echt overdone is, sorryquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
hysterie is toch beter dan 'doe maar gewoon, dan ben je al gek genoeg'![]()
Ja, dat was mooi hè jongenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Not much
Ik moest even met weemoed denken aan een etentje van vorig jaar waar iedereen een speech ging houden over elkaar. Rob die in huilen uitbarstte, Lieske die piepiepiepwapperwapper ging doen, etc....
Toen moest ik ook een traantje wegpinken.
Maar ik zie dat nu nog ff niet gebeuren met deze bewoners.
gaat er al iemand uit morgen dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef Zody het volgende:
Hopelijk de laatste TT die aan haar opgedragen word (morgen eruit?), helaas BVO ik vind dr erg hysterisch
Volgens mij ligt het aan je imagehost, in je url titel namelijk /_thumb/ staan dus even zoeken waar je de grote versie kan vindenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef bb-millie het volgende:
nu dan?
[afbeelding]
Ik herinner me daar ini mini van.. Ik weet wel dat ik Ingird lief vondquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Not much
Ik moest even met weemoed denken aan een etentje van vorig jaar waar iedereen een speech ging houden over elkaar. Rob die in huilen uitbarstte, Lieske die piepiepiepwapperwapper ging doen, etc....
Toen moest ik ook een traantje wegpinken.
Maar ik zie dat nu nog ff niet gebeuren met deze bewoners.
ik erger me eraan dat ze te graag in het middelpunt wil staan van alle belangstellin en daarom zoveel praat.. omdat ze zichzelf graag hoort praten en veel naar complimenten over haar uiterlijk vist om vervolgens te zeggen dat het ook een last is om mooi te zijn blabla..quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:37 schreef Zody het volgende:
[..]
niet als alles FAAAAANNNTAAAAASSSSSTIIISCCHH is, ze lacht overal om, komt geen zinnig woord uit, en dan dat geopruim wat gewoon echt overdone is, sorry
was wishfull thnkingquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
gaat er al iemand uit morgen dan?
Ze zeggen dat het eten van broodkorsten wel eens wil helpen....quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef bb-millie het volgende:
nu dan?
[afbeelding]
Die 'live' uitzending is allang opgenomen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:38 schreef arneaux het volgende:
Over een uur begint de live-uitzending maar ze zitten nu pas te eten, dan moet er nog afgewassen worden, opgeruimd, opgetut. Ik denk dat ze gewoon opeens in de uitzending zitten zonder daarvoor gewaarschuwd te worden.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:38 schreef arneaux het volgende:
Over een uur begint de live-uitzending maar ze zitten nu pas te eten, dan moet er nog afgewassen worden, opgeruimd, opgetut. Ik denk dat ze gewoon opeens in de uitzending zitten zonder daarvoor gewaarschuwd te worden.
huh?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die 'live' uitzending is allang opgenomen...
Nee das de kickoff van vanavond, morgen is er gewoon een reguliere liveuitzending die voorheen op donderdag warenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
oh dacht al.. ze hebben nog niet eens genomineerd geloof ik?quote:
Je bent in de war met de "kick off..."quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze dat die pas volgende week komt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]komt allemaal door het niet hebben van een klok.
![]()
Weten ze wel dat er een live-uitzending vandaag komt dan?
Dus BigBrother gaat nu beelden van vrijdag laten zien onder het mom van dit is vandaag gebeurd? Dat kan toch niet. Er staan ook al verslagen op de Talpa site.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook wel vrij komisch. Ze zijn 24/7 te zien, plus nog de reguliere uitzendingen waarin ze ook in al hun glorie te bezichten waren, maar voor de live-uitzending gingen ze uren zitten tutten. En gelijk na afloop weer verkleden en de-makeuppen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:38 schreef arneaux het volgende:
Dat bedoel ik! die van vanavond is al opgenomen... (misschien effe stukkie live)quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:41 schreef Zody het volgende:
[..]
Nee das de kickoff van vanavond, morgen is er gewoon een reguliere liveuitzending die voorheen op donderdag waren
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:42 schreef bb-millie het volgende:
[afbeelding]
al iets beter....
(thanks voor de tips iedereen, ben nog druk bezig)
Zeker al beter.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:42 schreef bb-millie het volgende:
[afbeelding]
al iets beter....
(thanks voor de tips iedereen, ben nog druk bezig)
zou leuk zijn, maar zit er niet in denk ik, gelukkig is het morgen wel zekerquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! die van vanavond is al opgenomen... (misschien effe stukkie live)
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef Zody het volgende:
[..]
En Janine huilt omdat ze dr bord niet op kan en denkt dat ze moet kotsen...
Nou het stond anders wel in de krant afgelopen week... (geen tuin! Schande!)quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:42 schreef superhero87 het volgende:
Ik denk wel dat de kijkcijfers dit jaar veel lager zullen zijn. Er is veel minder promotie voor BB gemaakt dat voorgaande edities.
Vorig jaar was er zoveel commotie in de media om Tanja, en nu is er echt niks bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |