Ik maak er helemaal geen grappen over, maar iemand met zon karakter en een spierziekte is gewoon een garantie tot frustraties...quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is heel erg, daar moet je geen grappen over maken.
Heb ik iets gemist vanmiddag of zit je me gewoon lekker te maken?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou èn? Die ene met aids helpt ook gewoon mee.
Zelfde niveau he.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:56 schreef arneaux het volgende:
Etiëne ziet de zujes wel zitten hoor.
Sorry ik was sarcastisch.. het was een beetje onduidelijk I know.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:57 schreef Zody het volgende:
[..]
Ik maak er helemaal geen grappen over, maar iemand met zon karakter en een spierziekte is gewoon een garantie tot frustraties...
Er was in Belgie iemand met AIDS en die heeft er een poos ingezeten, naar het schijntquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist vanmiddag of zit je me gewoon lekker te maken?
Oh, nee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:57 schreef Gert het volgende:
je hebt wel het hele geld- en jokerverhaal gemistquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die staat ook (nog) op mijn OK-lijstje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:59 schreef arneaux het volgende:
Marlies is ook goedgekeurd.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Die staat ook (nog) op mijn OK-lijstje.![]()
-lekker koppie
-niet dom
-geen storend amsterdams accent
Dan ben je al een heel eind.
En live ook niet neequote:
Maar dat staat op de Talpa-site, ben op de hoogte.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
je hebt wel het hele geld- en jokerverhaal gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |