Dat mag in de SCquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke uitzending was dat net op Talpa![]()
Plantjes onder de douchequote:Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Waarom zijn de zussen de badkamer aan het doen? Smetvrees?
Ik doe ook wel eens mijn badkamer, heeft meestal te maken met dat ie vies is?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil nog even melden dat ik het een waardeloze afscheiding vind tussen SC en COSquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij had een heel verhaal over zijn onzekerheid. Over hoe Etiënne zo makkelijk met vrouwen omging, en Rik ook, maar Tijn niet, en op de 1 of andere manier kwam dat door zijn kont. Te groot, met putten, er was van alles mis mee.
Niet te herhalen, maar ik vond het hilarisch.
quote:
Ze zitten nog niet zo lang in het huis en ik heb het nog niet één keer gezien dat er direct al zo uitbundig gepoetst werd. Ze kunnen niet schijten in het huis en in de douche durven ze ook al niet. Geloof me, ze hebben smetvrees...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens mijn badkamer, heeft meestal te maken met dat ie vies is?
Stond meen ik in het Big Brother boek dat de badkamer iedere dag en de wc twee keer per dag schoon gemaakt moesten worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Das dan wel weer leuk als er twee van die meiden hysterisch elk vlekje van een ander gaan zitten wegpoetsen. Kan ook weer tot leuke ontwikkelingen leiden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zitten nog niet zo lang in het huis en ik heb het nog niet één keer gezien dat er direct al zo uitbundig gepoetst werd. Ze kunnen niet schijten in het huis en in de douche durven ze ook al niet. Geloof me, ze hebben smetvrees...
Ik kan die 2 miepen niet meer horen, zie ik liever dat "gevoetbal"quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Das dan wel weer leuk als er twee van die meiden hysterisch elk vlekje van een ander gaan zitten wegpoetsen. Kan ook weer tot leuke ontwikkelingen leiden.
Waar moet dat dan wél gebeurenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Ze kunnen niet schijten in het huis
Ze zoeken ook niet echt aansluiting bij de rest. Klampen zichzelf gewoon aan elkaar vast. Als één van de twee eruit moet vertrekt de ander óf meteen óf een dag of wat later. Dit is bijna ziekelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Snoet123 het volgende:
De zusjes vertonen idd wat *dwangmatige* trekjes.
Vanochtend stond die ene die in tranen uitbarste toch ook al te snotteren over dat ze "haar eigen dingetjes" zo miste enzo?
Als dingen niet gaan zoals hun het willen/ gewend zijn gelijk helemaal van slag
Beetje vreemd gedrag als je het mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |