Goed je voeten afdrogenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:11 schreef Piovan het volgende:
Als ik mij heb gedouched krijg ik mijn sokken nooit aan![]()
Soms moet ik heel snel weg en dan moet in blootsvoets in den schoenen.
Die audeur vind ik niet zo fris als ik na een avondje stappen thuiskom.
Ik zit heel erg met dit probleem, al is het niet om mijn scheve voetlijn, wil ik toch wel graag eens het plezier hebben van je sokken na het douchen aantrekken.
Ik dank u voor uw aandacht,
Dhr. Pio
Daar hebben ze nu talk/voetpoeder voor uitgevonden!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:11 schreef Piovan het volgende:
Soms moet ik heel snel weg en dan moet in blootsvoets in den schoenen.
Die audeur vind ik niet zo fris als ik na een avondje stappen thuiskom.
Ik zit heel erg met dit probleem, al is het niet om mijn scheve voetlijn, wil ik toch wel graag eens het plezier hebben van je sokken na het douchen aantrekken.
Ik dank u voor uw aandacht,
Dhr. Pio
Daar hebben ze handdoeken voor hoor...quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu talk/voetpoeder voor uitgevonden!![]()
Even aanbrengen en voila, je sokken kunnen gewoon aan.![]()
Je maakt mij niet wijs dat je niet één minuut eerder kan gaan douchen om daarna op je gemak je sokken aan te kunnen trekken!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:11 schreef Piovan het volgende:
Soms moet ik heel snel weg..........
Wat zij zegt!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar hebben ze handdoeken voor hoor...
In ieder geval wel in Eindhoven.
Proest, ook Eindhoven hier hoor!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar hebben ze handdoeken voor hoor...
In ieder geval wel in Eindhoven.
Hey, mijn naam zit erbij, waar vindt je die? (handdoeken bedoel ik, niet mijn naam.)quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:28 schreef amaranta het volgende:
ik demonstreer
[afbeelding]
de handdoek
nu ook verkrijgbaar met je naam zodat anderen niet jouw handdoek gebruiken of jij die van hen
Nou ik weet niet waar je die van die foto kan vinden, maar ik weet wel dat in de Heuvelgalerie, naast de Luigi Licardi, daar bij de roltrap, een winkeltje zit die dit doet. En met dit bedoel ik dus handdoeken borduren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, mijn naam zit erbij, waar vindt je die? (handdoeken bedoel ik, niet mijn naam.)
hoi mariekequote:Op zondag 20 augustus 2006 19:22 schreef Piovan het volgende:
Ik demonstreer:
Sok:
[afbeelding]
Voet:
[afbeelding]
Alvast bedankt voor jullie nuttige tips, ik heb ze al opgeslagen op een .txt bestandje.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar je die van die foto kan vinden, maar ik weet wel dat in de Heuvelgalerie, naast de Luigi Licardi, daar bij de roltrap, een winkeltje zit die dit doet. En met dit bedoel ik dus handdoeken borduren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |