Jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:29 schreef One_conundrum het volgende:
Ow vet! tegen dat Russische übermensch toch?
Idd, Riggedquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het is zelfs nog slechter geeindigd...
Ik had ook 7 rondes voor Holyfield. En die Italiaan in de jury met zn 116-112quote:Op zondag 21 december 2008 01:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
don king ze schuldholyfield was niet goed maar wel minder slecht dan valuev, ik gaf zeker 7 rondes aan holyfield en dan ook nog een par gelijk.
De zwaargewichtklasse stelt eigenlijk ook niks meer voor, middelgewicht welterweight enzo zijn leuker.
Dit was een waardeloos gevecht. OOk wel ook een beetje te voorspellen natuurlijk. Valuev is een talentloze boxer die het moet hebben van zijn lengte maar eigenlijk kan hij niet boksen.quote:Op zondag 21 december 2008 01:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
don king ze schuldholyfield was niet goed maar wel minder slecht dan valuev, ik gaf zeker 7 rondes aan holyfield en dan ook nog een par gelijk.
De zwaargewichtklasse stelt eigenlijk ook niks meer voor, middelgewicht welterweight enzo zijn leuker.
Hoe weet je datquote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Valuev is trouwens een erg leuke vent, slimme man.
Idd hij spreekt geen woord Engelsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |