Beter dat dan dat je zo'n eikel bent als de man uit jouw avatar. Zo goed als hij kon voetballen, zo'n loser is het als mens. Niet dat ik wil beweren dat Holyfield zo goed kan boksen als Maradona kon voetballen overigens...quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Federer wordt de beste tennisser ooit, niemand die bij hem in de buurt komt maar toch is het geen markante persoonlijkheid
Ja twee tegen één telt niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:51 schreef Art_Core het volgende:
Beide Klitschko broers maken gehakt van Evander IMHO.
Ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef cultheld het volgende:
Ik zou hem wel tegen Valuev willen zien.
20 december.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef cultheld het volgende:
Ik zou hem wel tegen Valuev willen zien.
Eindelijk weer een partij waar je 's nachts voor opstaatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:23 schreef popolon het volgende:
Holyfield gaat winnen. Ben niet echt onder de indruk van de kwaliteiten van die lange lummel.
Maar goed, zoiets gaat wel leuke televisie opleveren.
Duitsland ist groot genoeg om die uitzendingen te kunnen bateln denk ik?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:26 schreef popolon het volgende:
Duitsland is wel een redelijk boksland in vergelijking met Nederland dus ik verwacht dat ze het wel uitzenden. Pay per view waarschijnlijk.
Denk ik maar het hangt af van wie de rechten heeft. in de VS is het op PPV en de volgende dag op de gewone sportkanalen. Maar dat kan in Duitsland weer anders zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:36 schreef Manono het volgende:
[..]
Duitsland ist groot genoeg om die uitzendingen te kunnen bateln denk ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |