Doe jij serieus je broek naar beneden dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom zit er in een broek eigenlijk een gulp ?!?!?!?!
Net of je via dat ding je leuter naar buiten gaat hangen om zo te gaan pissen![]()
![]()
Meest nutteloze uitvinding die ze ooit hebben gedaan imo.
Gulp![]()
Duurt me te lang om weer binnen te halen en is onhandig. Met de broek los in één zwier uit en in de broek.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:39 schreef Nawien het volgende:
[..]
Doe jij serieus je broek naar beneden dan?![]()
Gewoon gulpie open, en ff hengelen tog![]()
is wel leuk om te doen in de kroegquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik doe mijn gulp open btw. heb geen zin op te plassen met mijn broek op mijn enkels, zoals een peuter doet.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:45 schreef Stoomhamer het volgende:
Levi's 501: knopen. Waarom geen rits; we leven toch niet meer in de Middel-Eeuwen?
Kijk, daarom zijn er dus nog steeds broeken met knoopjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:45 schreef Devlinsect het volgende:
Wel is je leuter tussen de gulp gehad? Nou, daarom.
Oei !, Gelijk een grote korst op je genotsknotsquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Duurt me te lang om weer binnen te halen en is onhandig. Met de broek los in één zwier uit en in de broek.
Wel is je leuter tussen de gulp gehad? Nou, daarom.
Inderdaad, ik heb een bepaalde broek waarvan de rits altijd naar beneden gaat. Met als gevolg dat ik elke 5 minuten aan me rits voel of de voordeur openstaatquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:55 schreef alors het volgende:
Knopen zijn chill, die gaan tenminste niet ongevraagd open.
sinds ik dat mijn vriendin heb laten doen kan ik nauwelijks rustig plassen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:59 schreef natash het volgende:
Kijk, mijn vrient doet het door ze gulp. Ik heb ut en keer vasgehouwe, dat voeld raar asl de pis erdoorheengaat.
Waarna mensen je verbaasd aankijken, omdat ze denken met een geile allochtoon te maken te hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:00 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb een bepaalde broek waarvan de rits altijd naar beneden gaat. Met als gevolg dat ik elke 5 minuten aan me rits voel of de voordeur openstaat.
Kijk, dan moed je gewoon segge dat je gaat poepequote:Op zondag 20 augustus 2006 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sinds ik dat mijn vriendin heb laten doen kan ik nauwelijks rustig plassen.
Oe, plassexquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sinds ik dat mijn vriendin heb laten doen kan ik nauwelijks rustig plassen.
Preciesquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:03 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Waarna mensen je verbaasd aankijken, omdat ze denken met een geile allochtoon te maken te hebben.
Lolquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:52 schreef Little_Meanie het volgende:
wat ben jij een stumperd, alle normale mannen halen hun leuter uit hun gulp
Ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:14 schreef centenbakkie het volgende:
ik kreeg hier een messfreak.be pop up vragend om een wachtwoord
Ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:14 schreef centenbakkie het volgende:
ik al twee keer?? edit: vier nu.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:14 schreef centenbakkie het volgende:
Dat is de schuld van Little_Meanie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:14 schreef centenbakkie het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:24 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Little_Meanie.
Pfff. Jij plast in bed; wedden!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:31 schreef veldmuis het volgende:
TS PLAST ZITTEND! WEDDEN?
Okay, ik wed van nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:33 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Pfff. Jij plast in bed; wedden! [afbeelding]
Lolquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Okay, ik wed van niet [afbeelding]
Ik win [afbeelding]
HAHAHAHHA
Hm, sommige doen ze geeneens allemaal dicht.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:55 schreef alors het volgende:
Knopen zijn chill, die gaan tenminste niet ongevraagd open.
Als je nog een keer dit forum bevuilt met je waardeloze spelling ga ik slaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:03 schreef natash het volgende:
[..]
Kijk, dan moed je gewoon segge dat je gaat poepe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |