abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41003143
Brabo'sLimbos aan de telefoon - OH MY GOD!! :
- Na elk zelfstandig naamwoord gaat de stem 3 octaven omhoog
- "WABLIEF?" WABLIEF? HOU JE BEK ES




[ Bericht 4% gewijzigd door TeringHenkie op 20-08-2006 17:46:35 (Niet opgelet bij topo) ]
pi_41003184
Kut Britten; ze lopen al te miepen als ze door hun eigen fout in de verkeerde valuta bestellen en bij teruggave door de wisselkoers 20 pence mislopen
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_41003405
tvp
Stijlvol, arrogant, sterk, seksueel onafhankelijk, intelligent met een laag beeld van mannen.
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:38:00 #4
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41003513
wablief wtf
ik snap niks van de OP, behalve dat het over Octaaf gaat.
pi_41003574
Nee, die Hagenezen dan
Bellen ze naar een landelijk callcenter en als ik ze dan vertel waar ze naar toe kunnen gaan, is het van "Oh, dat zit toch daar en daar in de buurt?" Weet ik veel sufkop, ik zit 200 km van je vandaan.

Mensen uit het Noorden zijn trouwens niet te verstaan Idem voor Amsterdammers en eik iedereen die geen ABN dan wel Brabants praat.
pi_41003596
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:38 schreef Gluckskafer het volgende:
wablief wtf
ik snap niks van de OP, behalve dat het over Octaaf gaat.
Nou, Limburgers zeggen 'wablief' ipv 'wat zegt u' of 'huh, watte'. Maar TS denkt dat dat Brabo's zijn.

Klacht: TS heeft niet opgelet bij topografie
pi_41003640
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:41 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Nou, Limburgers zeggen 'wablief' ipv 'wat zegt u' of 'huh, watte'. Maar TS denkt dat dat Brabo's zijn.

Klacht: TS heeft niet opgelet bij topografie
Limburg en Brabant is verder toch precies hetzelfde?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_41003685
Wij zeggen

'Hou je bakkes''

Dus het was geen Brabander
pi_41003699
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:41 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Nou, Limburgers zeggen 'wablief' ipv 'wat zegt u' of 'huh, watte'. Maar TS denkt dat dat Brabo's zijn.

Klacht: TS heeft niet opgelet bij topografie
Wablief is toch Brabants?
pi_41003774
Gecorrigeerd.
pi_41003824
Of als mensen steeds vragen of je ze terug kunt bellen. Dan zeg ik dat dat niet kan. Tuurlijk kan ik dat wel.
Pauper
pi_41003875
Ik vind wablief nog onbeleefder dan 'huh' of 'watte'
Jupiler is goed
pi_41003879
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:45 schreef Ricky_ het volgende:
Wablief is toch Brabants?
Misschien in het oosten, in het westen zeg je gewoon 'Wa zeedde?'
pi_41003954
Of als je mensen moet doorverbinden, wat ze weten, maar toch hun hele klacht aan mij ophangen waarna ik hun doorverbind en ze nog een keer dat hele verhaal moeten zwammen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_41004500
Tof, een topic waar ik kan klagen over al die call center medewerkers die totaal niet weten waar ze het over hebben en denken dat ze de man zijn omdat ze weten hoe hun telefoontoestel werkt .

Er gaan vandaag weer 5 klachtbrieven incl. naam van call-center medewerker de deur uit
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41004610
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef existenz het volgende:
Tof, een topic waar ik kan klagen over al die call center medewerkers die totaal niet weten waar ze het over hebben en denken dat ze de man zijn omdat ze weten hoe hun telefoontoestel werkt .

Er gaan vandaag weer 5 klachtbrieven incl. naam van call-center medewerker de deur uit
Iemand die dus niet kan lezen
pi_41004654
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef existenz het volgende:
Tof, een topic waar ik kan klagen over al die call center medewerkers die totaal niet weten waar ze het over hebben en denken dat ze de man zijn omdat ze weten hoe hun telefoontoestel werkt .

Er gaan vandaag weer 5 klachtbrieven incl. naam van call-center medewerker de deur uit
Omg! Jij bent echt triest!
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_41005207
quote:
Of als je mensen moet doorverbinden, wat ze weten, maar toch hun hele klacht aan mij ophangen waarna ik hun doorverbind en ze nog een keer dat hele verhaal moeten zwammen.
Of van die mensen die verwachten dat je ze direct met Jan en alleman kan doorverbinden (-wat dus niet kan waar ik werk-), die er A) vanuit gaan dat die persoon al minstens twee dagen op hun telefoontje zit te wachten en B) denken dat jij persoonlijk hun zit te naaien doordat ze niet kunnen worden doorverbonden...

Of de klager: Zo iemand alleen maar zit te jammeren en te zeuren over persoonlijke dingen die compleet irrelevant zijn...
  zondag 20 augustus 2006 @ 18:41:48 #19
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_41005300
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef TeringHenkie het volgende:
Brabo'sLimbos aan de telefoon - OH MY GOD!! :
- Na elk zelfstandig naamwoord gaat de stem 3 octaven omhoog
- "WABLIEF?" WABLIEF? HOU JE BEK ES


JIJ heb er tog voor gekozen?
Still Pimpin' .. Ahaaight
  zondag 20 augustus 2006 @ 18:43:12 #20
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_41005342
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef Aurelium het volgende:
Ik vind wablief nog onbeleefder dan 'huh' of 'watte'
ehhhh...??? is nog vervelender
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_41005360
Mensen die in een callcenter werken zijn het uitschot van de mensheid.
pi_41005459
Bwhehe ik heb tot een week geleden daar gewerkt !!
Wat ben ik blij dat ik daar weg ben zeg.. telkens weer datzelfde kutpraatje ophangen, en saggerijnige kutmensen aan de lijn, die zeggen dat ik op moest tieften

En dat praatje dan weeeeeekenlang;

Ik " Goedemiddag met Kippiej namens Casema! Bel ik u gelegen"?

Klant: Wat wil je?

" ja ik zie dat u al een tijd lang een vaste klant bij ons bent en speciaal voor vaste klanten zoals u kunnen wij u ene hele voordelige aanbieding doen wat betreft digitale telefonie van casema!

Klant: Euh.. Geen intresse

ik: o.. ja dan houdt het op.. Goedemiddag!!

Klant: Klik... tuut tuut..
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_41005870
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:17 schreef E- het volgende:

[..]

Omg! Jij bent echt triest!
Omdat ik medewerkers die incompetent zijn en weigeren hun werk te doen bij hun baas meldt
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41005877
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:16 schreef Doekje het volgende:

[..]

Iemand die dus niet kan lezen
Alsof ik niet weet wat voor topic dit is
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41006220
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef TeringHenkie het volgende:
Brabo'sLimbos aan de telefoon - OH MY GOD!! :
- Na elk zelfstandig naamwoord gaat de stem 3 octaven omhoog
- "WABLIEF?" WABLIEF? HOU JE BEK ES


Niet doen alsof het een godsgeschenk is dat we je aan de lijn krijgen he
pi_41006482
Ik denk dat er idd wel wat geklaagd mag worden als je zo'n kutbaan hebt als callcenter-medewerker.
deal with it
pi_41007040
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:53 schreef rena het volgende:
Of als je mensen moet doorverbinden, wat ze weten, maar toch hun hele klacht aan mij ophangen waarna ik hun doorverbind en ze nog een keer dat hele verhaal moeten zwammen.
nog erger is weten dat je doorverbonden moet worden en dan een huppelkut spreken die van niks weet en je niet kan helpen maar perse alles moet horen :S NEE HOER WIL HET NIET AAN JOU VERTELLEN VERBIND ME DOOR!!
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
pi_41007068
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:28 schreef RTB het volgende:
Ik denk dat er idd wel wat geklaagd mag worden als je zo'n kutbaan hebt als callcenter-medewerker.
ik heb het 2 maanden volgehouden bij een outbound callcenter

probeer jij mensen maar eens een hypotheekadvies aan te smeren :S de collega's naaien je waar je bij staat verschrikkelijk
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
pi_41008439
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:18 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Niet doen alsof het een godsgeschenk is dat we je aan de lijn krijgen he
Als jij mij belt, verwacht ik dat je me normaal en beleefd te woord staat,
en niet vervalt in lokaal dialect/accent. Sommige mensen zeggen hun naam niet eens:

- "<afdeling>, goedemorgen, u spreekt met <naam>, hoe kan ik u helpen?"

* "Ja hallo. Me Internet doet het niet."

- "..."

  zondag 20 augustus 2006 @ 20:39:48 #30
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_41008815
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:26 schreef troma78 het volgende:
Kut Britten; ze lopen al te miepen als ze door hun eigen fout in de verkeerde valuta bestellen en bij teruggave door de wisselkoers 20 pence mislopen
Inderdaad! Ze bellen en het eerste wat ze zeggen is 'Ik wil met je supervisor spreken'.
“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_41008919
Bejaarden !
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_41009249
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:28 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Als jij mij belt, verwacht ik dat je me normaal en beleefd te woord staat,
en niet vervalt in lokaal dialect/accent. Sommige mensen zeggen hun naam niet eens:

- "<afdeling>, goedemorgen, u spreekt met <naam>, hoe kan ik u helpen?"

* "Ja hallo. Me Internet doet het niet."

- "..."

Meer in de trend van:

- "<afdeling>, goedemorgen, u spreekt met <naam>, hoe kan ik u helpen?"

* "Ja hallo met <y>. De verbinding doet het. Bovenste twee lampjes groen, 3e knippert oranje. En de modem geeft aan dat hij geen DHCP krijgt."

- "Oh, hebt u uw modem al gereset ja?"

* "Ja"

- "Kunt u dat nog een keer doen?"

* "Dat gaat echt niet helpen als het al een dag lang niet helpt."

- "Oh ik maak call aan"

En dan nooit meer iets van die call horen... Ik kan ook nog de linux variant geven. Die is nog velen malen erger....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41009407
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:28 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Als jij mij belt, verwacht ik dat je me normaal en beleefd te woord staat,
en niet vervalt in lokaal dialect/accent. Sommige mensen zeggen hun naam niet eens:

- "<afdeling>, goedemorgen, u spreekt met <naam>, hoe kan ik u helpen?"

* "Ja hallo. Me Internet doet het niet."

- "..."

Als ik jou bel als betalende klant (!!!!!) op een duur betaald kutnummer verwacht ik ook een oplossing. Die hoop is ook te vaak ongegrond en dan verliezen mensen wel eens hun geduld ja vooral als ze al 3/4 keer voor hetzelfde probleem bellen
pi_41010402
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:51 schreef existenz het volgende:

[..]

Meer in de trend van:

- "<afdeling>, goedemorgen, u spreekt met <naam>, hoe kan ik u helpen?"

* "Ja hallo met <y>. De verbinding doet het. Bovenste twee lampjes groen, 3e knippert oranje. En de modem geeft aan dat hij geen DHCP krijgt."

- "Oh, hebt u uw modem al gereset ja?"

* "Ja"

- "Kunt u dat nog een keer doen?"

* "Dat gaat echt niet helpen als het al een dag lang niet helpt."

- "Oh ik maak call aan"

En dan nooit meer iets van die call horen... Ik kan ook nog de linux variant geven. Die is nog velen malen erger....
Oh? Wat dacht je van:

* "Heeft u uw modem al een keer gereset?"

- "Ja"

* "En hoe heeft u dat gedaan?"

- <klant legt reset uit terwijl het eigenlijk alleen maar een powercycle is>




Gasten zoals jij zou ik dan graag wel aan de telefoon hebben, maar zoals je *misschien* zou vermoeden is 99,999% van de klanten die belt *geen* Tweaker. De meeste mensen moet ik zelfs helpen het startmenu te vinden
pi_41011720
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:44 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die in een callcenter werken zijn het uitschot van de mensheid.
Dank je! Wellicht moeten ze Callcenters maar gewoon opdoeken zodat je gewoon helemaal niet meer kan bellen!

Persoonlijk doe ik toch liever e-mail
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_41015709
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Oh? Wat dacht je van:

* "Heeft u uw modem al een keer gereset?"

- "Ja"

* "En hoe heeft u dat gedaan?"

- <klant legt reset uit terwijl het eigenlijk alleen maar een powercycle is>




Gasten zoals jij zou ik dan graag wel aan de telefoon hebben, maar zoals je *misschien* zou vermoeden is 99,999% van de klanten die belt *geen* Tweaker. De meeste mensen moet ik zelfs helpen het startmenu te vinden
99,9999% van de call center medewerkers snapt de eigen applicatie maar net en kan geen relatie leggen tussen probleem en de standaard oplossingen.... Dat is het probleem. En modem "reset" is wel tricky voorbeeld, want je zou verwachten dat stroom deraf en derop genoeg is, echter reset je dan niet alles idd..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41035292
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:37 schreef existenz het volgende:

[..]

99,9999% van de call center medewerkers snapt de eigen applicatie maar net en kan geen relatie leggen tussen probleem en de standaard oplossingen.... Dat is het probleem. En modem "reset" is wel tricky voorbeeld, want je zou verwachten dat stroom deraf en derop genoeg is, echter reset je dan niet alles idd..
Harde resets zijn tof pakt ie alle default instellingen weer op
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_41035545
VANDAAG WEER EEN LULLO OP MN MOBIEL VAN DE 'VAKANTIEBON'
KNEUS ZEI MN NAAM HELEMAAL VERKEERD: "SPREEK IK MET.........."
EN IK ZO "NEE"
LULLO "MET WIE DAN"
IK "KIJK MAAR OP JE SCHERMPJE"
LULLO "OH HIHIHIHI MEVROUW....... (hij zei het nu wel goed) MAG IK U IETS VRAGEN"
IK "NEE" ........ OPGEHANGEN
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie &lt;------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie &lt;----
pi_41037200
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Harde resets zijn tof pakt ie alle default instellingen weer op
Om vervolgens een half uur tot een uur bezig te zijn om de laatste firmware binnen te halen , maar goed aan die traagheid kan de call center medewerker ook niets doen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41041374
Ik heb bewondering voor degenen die het zo lang bij een callcenter volhouden. Ik heb het ook een tijdje gedaan (niet omdat ik het zo leuk vind, maar bij gebrek aan een ander baantje), wat een kutwerk zeg! Maar je kan er inderdaad boeken over vol schrijven.., soms maak je wel grappige dingen mee en dat maakt het nog een beetje vol te houden.
pi_41044433
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:37 schreef existenz het volgende:

[..]

99,9999% van de call center medewerkers snapt de eigen applicatie maar net en kan geen relatie leggen tussen probleem en de standaard oplossingen.... Dat is het probleem. En modem "reset" is wel tricky voorbeeld, want je zou verwachten dat stroom deraf en derop genoeg is, echter reset je dan niet alles idd..
Je wilt ook geen harde reset bij een power cycle. Herconfiguratie na stroomuitval is niet handig.
pi_41851018
*Kick

Wie kan er eigenlijk Fok!ken terwijl hij/zij/het werkt werkt in een Callcenter? Lijkt me superhandig om even stoom af te blazen als je weer eens een of andere gast aan de lijn krijgt die maar door blijft zeiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door troma78 op 16-09-2006 00:17:03 ]
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_41851289
callcenters, echt kutlui zijn het, telefonische spam....

callcenter: spreek ik met .........
Ik: Ik zal hem even halen *legt telefoon neer en gaat weer tv kijken *
callcenter: meneer, bent u daar?
ik: *blijft lekker zitten tv kijken totdat die malloot er genoeg van heeft, en dat kan best lang duren *

Wat ook leuk is, is vragen of ze je op je mobiel willen bellen, kost ze meer en dan blijft de normale telefoonlijn vrij
pi_41851439
Tja, ik wil niet lullig doen, maar niet elk callcenter belt naar willekeurige nummers in een telefoonboek.
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_41851477
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:18 schreef troma78 het volgende:
Tja, ik wil niet lullig doen, maar niet elk callcenter belt naar willekeurige nummers in een telefoonboek.
het probleem is, dat als je 5 jaar geleden een abbonement had op een tijdschrift ze je daar nu rustig weer over gaan opbellen
pi_41851582
Ach ja, zolang ze niet betaald krijgen per telefoontje, maar gewoon per uur worden betaald lijkt het me geen probleem voor de medewerker van het Callcenter. Wij zitten er nou eenmaal ook gewoon om de huur te betalen. (Overigens ontvang ik alleen telefoontjes).
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_41851644
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:24 schreef troma78 het volgende:
Ach ja, zolang ze niet betaald krijgen per telefoontje, maar gewoon per uur worden betaald lijkt het me geen probleem voor de medewerker van het Callcenter. Wij zitten er nou eenmaal ook gewoon om de huur te betalen. (Overigens ontvang ik alleen telefoontjes).
Jep, bij KPN hetzelfde, en het verdient erg goed moet ik zeggen

Overigens zit het internet daar volledig dicht, alleen sites van de KPN en tweakers.net zijn te bezoeken...
pi_41851657
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:24 schreef troma78 het volgende:
Ach ja, zolang ze niet betaald krijgen per telefoontje, maar gewoon per uur worden betaald lijkt het me geen probleem voor de medewerker van het Callcenter. Wij zitten er nou eenmaal ook gewoon om de huur te betalen. (Overigens ontvang ik alleen telefoontjes).
veel callcentra werken met een erg laag uurloon en daarnaast provisie voor elk verkocht abbonement/dienst/wat dan ook, als je zo iemand dus 20minuten nutteloos bezig houd, dan verdienen ze minder en kunnen ze minder mensen lastig vallen, daarnaast is er een redelijke kans dat ze je minder snel zullen storen
pi_41851703
Dus met die wetenschap zorg jij er doelbewust voor dat zij amper geld hebben. Lekker
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_41852003
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:29 schreef troma78 het volgende:
Dus met die wetenschap zorg jij er doelbewust voor dat zij amper geld hebben. Lekker
nee, ik ontmoedig mensen dat baantje te gaan doen, en probeer op die manier de callcenters nog een beetje tegen te werken. (niemand zit te wachten op die lui...)
pi_41853974
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Niek. het volgende:

[..]

nee, ik ontmoedig mensen dat baantje te gaan doen, en probeer op die manier de callcenters nog een beetje tegen te werken. (niemand zit te wachten op die lui...)
aha, dus als jij een probleem hebt wil je niemand kunnen bereiken. Okay, als jij denkt dat dat beter is...

Houd ermee rekening dat callcenter medewerkers meestal ook alle e-mail afwerken
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_41854204
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:22 schreef troma78 het volgende:

[..]

aha, dus als jij een probleem hebt wil je niemand kunnen bereiken. Okay, als jij denkt dat dat beter is...

Houd ermee rekening dat callcenter medewerkers meestal ook alle e-mail afwerken
ik bedoel de mensen die je ongewenst bellen en je dingen proberen aan te smeren via de telefoon, de telefonisten die voor bedrijven werken, en die dus door de kalnt worden opgebeld zijn over het algmeen handig (al zitten daar ook achterlijke figuren bij )

Die callcentra die mensen opbellen mogen wat mij betreft direct verdwijnen.
pi_41854280
okay, we begrijpen elkaar
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_41855267
Wat ook leuk is...

Klanten die vragen in welke plaats je zit. Ja hoezo? Wilt u gezellig een kopje koffie met me komen drinken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')