Nou, Limburgers zeggen 'wablief' ipv 'wat zegt u' of 'huh, watte'. Maar TS denkt dat dat Brabo's zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:38 schreef Gluckskafer het volgende:
wablief wtf![]()
ik snap niks van de OP, behalve dat het over Octaaf gaat.
Limburg en Brabant is verder toch precies hetzelfde?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nou, Limburgers zeggen 'wablief' ipv 'wat zegt u' of 'huh, watte'. Maar TS denkt dat dat Brabo's zijn.
Klacht: TS heeft niet opgelet bij topografie
Wablief is toch Brabants?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nou, Limburgers zeggen 'wablief' ipv 'wat zegt u' of 'huh, watte'. Maar TS denkt dat dat Brabo's zijn.
Klacht: TS heeft niet opgelet bij topografie
Misschien in het oosten, in het westen zeg je gewoon 'Wa zeedde?'quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:45 schreef Ricky_ het volgende:
Wablief is toch Brabants?
Iemand die dus niet kan lezenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef existenz het volgende:
Tof, een topic waar ik kan klagen over al die call center medewerkers die totaal niet weten waar ze het over hebben en denken dat ze de man zijn omdat ze weten hoe hun telefoontoestel werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Er gaan vandaag weer 5 klachtbrieven incl. naam van call-center medewerker de deur uit![]()
![]()
Omg! Jij bent echt triest!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef existenz het volgende:
Tof, een topic waar ik kan klagen over al die call center medewerkers die totaal niet weten waar ze het over hebben en denken dat ze de man zijn omdat ze weten hoe hun telefoontoestel werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Er gaan vandaag weer 5 klachtbrieven incl. naam van call-center medewerker de deur uit![]()
![]()
Of van die mensen die verwachten dat je ze direct met Jan en alleman kan doorverbinden (-wat dus niet kan waar ik werk-), die er A) vanuit gaan dat die persoon al minstens twee dagen op hun telefoontje zit te wachten en B) denken dat jij persoonlijk hun zit te naaien doordat ze niet kunnen worden doorverbonden...quote:Of als je mensen moet doorverbinden, wat ze weten, maar toch hun hele klacht aan mij ophangen waarna ik hun doorverbind en ze nog een keer dat hele verhaal moeten zwammen.
JIJ heb er tog voor gekozen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef TeringHenkie het volgende:
Brabo'sLimbos aan de telefoon - OH MY GOD!!![]()
![]()
:
- Na elk zelfstandig naamwoord gaat de stem 3 octaven omhoog![]()
- "WABLIEF?" WABLIEF? HOU JE BEK ES
![]()
ehhhh...??? is nog vervelenderquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef Aurelium het volgende:
Ik vind wablief nog onbeleefder dan 'huh' of 'watte'
Omdat ik medewerkers die incompetent zijn en weigeren hun werk te doen bij hun baas meldtquote:
Alsof ik niet weet wat voor topic dit isquote:
Niet doen alsof het een godsgeschenk is dat we je aan de lijn krijgen hequote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef TeringHenkie het volgende:
Brabo'sLimbos aan de telefoon - OH MY GOD!!![]()
![]()
:
- Na elk zelfstandig naamwoord gaat de stem 3 octaven omhoog![]()
- "WABLIEF?" WABLIEF? HOU JE BEK ES
![]()
nog erger is weten dat je doorverbonden moet worden en dan een huppelkut spreken die van niks weet en je niet kan helpen maar perse alles moet horen :S NEE HOER WIL HET NIET AAN JOU VERTELLEN VERBIND ME DOOR!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:53 schreef rena het volgende:
Of als je mensen moet doorverbinden, wat ze weten, maar toch hun hele klacht aan mij ophangen waarna ik hun doorverbind en ze nog een keer dat hele verhaal moeten zwammen.![]()
ik heb het 2 maanden volgehouden bij een outbound callcenterquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:28 schreef RTB het volgende:
Ik denk dat er idd wel wat geklaagd mag worden als je zo'n kutbaan hebt als callcenter-medewerker.
Als jij mij belt, verwacht ik dat je me normaal en beleefd te woord staat,quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet doen alsof het een godsgeschenk is dat we je aan de lijn krijgen he
Inderdaad! Ze bellen en het eerste wat ze zeggen is 'Ik wil met je supervisor spreken'.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:26 schreef troma78 het volgende:
Kut Britten; ze lopen al te miepen als ze door hun eigen fout in de verkeerde valuta bestellen en bij teruggave door de wisselkoers 20 pence mislopen
Meer in de trend van:quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:28 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Als jij mij belt, verwacht ik dat je me normaal en beleefd te woord staat,
en niet vervalt in lokaal dialect/accent. Sommige mensen zeggen hun naam niet eens:
- "<afdeling>, goedemorgen, u spreekt met <naam>, hoe kan ik u helpen?"
* "Ja hallo. Me Internet doet het niet."
- "..."
![]()
Als ik jou bel als betalende klant (!!!!!) op een duur betaald kutnummer verwacht ik ook een oplossing. Die hoop is ook te vaak ongegrond en dan verliezen mensen wel eens hun geduld jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:28 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Als jij mij belt, verwacht ik dat je me normaal en beleefd te woord staat,
en niet vervalt in lokaal dialect/accent. Sommige mensen zeggen hun naam niet eens:
* "Ja hallo. Me Internet doet het niet."
- "..."
![]()
Oh? Wat dacht je van:quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Meer in de trend van:
* "Ja hallo met <y>. De verbinding doet het. Bovenste twee lampjes groen, 3e knippert oranje. En de modem geeft aan dat hij geen DHCP krijgt."
- "Oh, hebt u uw modem al gereset ja?"
* "Ja"
- "Kunt u dat nog een keer doen?"
* "Dat gaat echt niet helpen als het al een dag lang niet helpt."
- "Oh ik maak call aan"
En dan nooit meer iets van die call horen... Ik kan ook nog de linux variant geven. Die is nog velen malen erger....
Dank je! Wellicht moeten ze Callcenters maar gewoon opdoeken zodat je gewoon helemaal niet meer kan bellen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:44 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die in een callcenter werken zijn het uitschot van de mensheid.
99,9999% van de call center medewerkers snapt de eigen applicatie maar net en kan geen relatie leggen tussen probleem en de standaard oplossingen.... Dat is het probleem. En modem "reset" is wel tricky voorbeeld, want je zou verwachten dat stroom deraf en derop genoeg is, echter reset je dan niet alles idd..quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Oh? Wat dacht je van:
* "Heeft u uw modem al een keer gereset?"
- "Ja"![]()
* "En hoe heeft u dat gedaan?"
- <klant legt reset uit terwijl het eigenlijk alleen maar een powercycle is>![]()
![]()
Gasten zoals jij zou ik dan graag wel aan de telefoon hebben, maar zoals je *misschien* zou vermoeden is 99,999% van de klanten die belt *geen* Tweaker. De meeste mensen moet ik zelfs helpen het startmenu te vinden![]()
Harde resets zijn tof pakt ie alle default instellingen weer opquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:37 schreef existenz het volgende:
[..]
99,9999% van de call center medewerkers snapt de eigen applicatie maar net en kan geen relatie leggen tussen probleem en de standaard oplossingen.... Dat is het probleem. En modem "reset" is wel tricky voorbeeld, want je zou verwachten dat stroom deraf en derop genoeg is, echter reset je dan niet alles idd..
Om vervolgens een half uur tot een uur bezig te zijn om de laatste firmware binnen te halenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Harde resets zijn tof pakt ie alle default instellingen weer op
Je wilt ook geen harde reset bij een power cycle. Herconfiguratie na stroomuitval is niet handig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:37 schreef existenz het volgende:
[..]
99,9999% van de call center medewerkers snapt de eigen applicatie maar net en kan geen relatie leggen tussen probleem en de standaard oplossingen.... Dat is het probleem. En modem "reset" is wel tricky voorbeeld, want je zou verwachten dat stroom deraf en derop genoeg is, echter reset je dan niet alles idd..
het probleem is, dat als je 5 jaar geleden een abbonement had op een tijdschrift ze je daar nu rustig weer over gaan opbellenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:18 schreef troma78 het volgende:
Tja, ik wil niet lullig doen, maar niet elk callcenter belt naar willekeurige nummers in een telefoonboek.
Jep, bij KPN hetzelfde, en het verdient erg goed moet ik zeggenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:24 schreef troma78 het volgende:
Ach ja, zolang ze niet betaald krijgen per telefoontje, maar gewoon per uur worden betaald lijkt het me geen probleem voor de medewerker van het Callcenter. Wij zitten er nou eenmaal ook gewoon om de huur te betalen. (Overigens ontvang ik alleen telefoontjes).
veel callcentra werken met een erg laag uurloon en daarnaast provisie voor elk verkocht abbonement/dienst/wat dan ook, als je zo iemand dus 20minuten nutteloos bezig houd, dan verdienen ze minder en kunnen ze minder mensen lastig vallen, daarnaast is er een redelijke kans dat ze je minder snel zullen storenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:24 schreef troma78 het volgende:
Ach ja, zolang ze niet betaald krijgen per telefoontje, maar gewoon per uur worden betaald lijkt het me geen probleem voor de medewerker van het Callcenter. Wij zitten er nou eenmaal ook gewoon om de huur te betalen. (Overigens ontvang ik alleen telefoontjes).
nee, ik ontmoedig mensen dat baantje te gaan doen, en probeer op die manier de callcenters nog een beetje tegen te werken. (niemand zit te wachten op die lui...)quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:29 schreef troma78 het volgende:
Dus met die wetenschap zorg jij er doelbewust voor dat zij amper geld hebben. Lekker
aha, dus als jij een probleem hebt wil je niemand kunnen bereiken. Okay, als jij denkt dat dat beter is...quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Niek. het volgende:
[..]
nee, ik ontmoedig mensen dat baantje te gaan doen, en probeer op die manier de callcenters nog een beetje tegen te werken. (niemand zit te wachten op die lui...)
ik bedoel de mensen die je ongewenst bellen en je dingen proberen aan te smeren via de telefoon, de telefonisten die voor bedrijven werken, en die dus door de kalnt worden opgebeld zijn over het algmeen handig (al zitten daar ook achterlijke figuren bijquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:22 schreef troma78 het volgende:
[..]
aha, dus als jij een probleem hebt wil je niemand kunnen bereiken. Okay, als jij denkt dat dat beter is...![]()
Houd ermee rekening dat callcenter medewerkers meestal ook alle e-mail afwerken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |