Nou, Limburgers zeggen 'wablief' ipv 'wat zegt u' of 'huh, watte'. Maar TS denkt dat dat Brabo's zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:38 schreef Gluckskafer het volgende:
wablief wtf![]()
ik snap niks van de OP, behalve dat het over Octaaf gaat.
Limburg en Brabant is verder toch precies hetzelfde?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nou, Limburgers zeggen 'wablief' ipv 'wat zegt u' of 'huh, watte'. Maar TS denkt dat dat Brabo's zijn.
Klacht: TS heeft niet opgelet bij topografie
Wablief is toch Brabants?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nou, Limburgers zeggen 'wablief' ipv 'wat zegt u' of 'huh, watte'. Maar TS denkt dat dat Brabo's zijn.
Klacht: TS heeft niet opgelet bij topografie
Misschien in het oosten, in het westen zeg je gewoon 'Wa zeedde?'quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:45 schreef Ricky_ het volgende:
Wablief is toch Brabants?
Iemand die dus niet kan lezenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef existenz het volgende:
Tof, een topic waar ik kan klagen over al die call center medewerkers die totaal niet weten waar ze het over hebben en denken dat ze de man zijn omdat ze weten hoe hun telefoontoestel werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Er gaan vandaag weer 5 klachtbrieven incl. naam van call-center medewerker de deur uit![]()
![]()
Omg! Jij bent echt triest!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef existenz het volgende:
Tof, een topic waar ik kan klagen over al die call center medewerkers die totaal niet weten waar ze het over hebben en denken dat ze de man zijn omdat ze weten hoe hun telefoontoestel werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Er gaan vandaag weer 5 klachtbrieven incl. naam van call-center medewerker de deur uit![]()
![]()
Of van die mensen die verwachten dat je ze direct met Jan en alleman kan doorverbinden (-wat dus niet kan waar ik werk-), die er A) vanuit gaan dat die persoon al minstens twee dagen op hun telefoontje zit te wachten en B) denken dat jij persoonlijk hun zit te naaien doordat ze niet kunnen worden doorverbonden...quote:Of als je mensen moet doorverbinden, wat ze weten, maar toch hun hele klacht aan mij ophangen waarna ik hun doorverbind en ze nog een keer dat hele verhaal moeten zwammen.
JIJ heb er tog voor gekozen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef TeringHenkie het volgende:
Brabo'sLimbos aan de telefoon - OH MY GOD!!![]()
![]()
:
- Na elk zelfstandig naamwoord gaat de stem 3 octaven omhoog![]()
- "WABLIEF?" WABLIEF? HOU JE BEK ES
![]()
ehhhh...??? is nog vervelenderquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef Aurelium het volgende:
Ik vind wablief nog onbeleefder dan 'huh' of 'watte'
Omdat ik medewerkers die incompetent zijn en weigeren hun werk te doen bij hun baas meldtquote:
Alsof ik niet weet wat voor topic dit isquote:
Niet doen alsof het een godsgeschenk is dat we je aan de lijn krijgen hequote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef TeringHenkie het volgende:
Brabo'sLimbos aan de telefoon - OH MY GOD!!![]()
![]()
:
- Na elk zelfstandig naamwoord gaat de stem 3 octaven omhoog![]()
- "WABLIEF?" WABLIEF? HOU JE BEK ES
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |