quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Pizza als ontbijt.
Hoe kun je in godsnaam iets van één euro en zevenendertig cent beledigen? Quatsch.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:13 schreef Koenholio het volgende:
Pizza als ontbijt? Neen dank u. Dat is een belediging van de pizza!
Mèn, koop dan een fatsoenlijke pizza...Je spoelt t zeker ook weg met een blik schulten brau?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef abbesses het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam iets van één euro en zevenendertig cent beledigen? Quatsch.
Ohja, daarin geef ik je helemaal gelijk. Zonder slag of stoot.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef Wisselbeker het volgende:
Volgens mij neem je niet eens de moeite om een vers exemplaar aan te schaffen waar nog enige verse groenten in zijn verwerkt. Tis zondermeer een diepvriespizza, wat te verachten was van een lapzwans als jij.
Mwoah, nu even niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je spoelt t zeker ook weg met een blik schulten brau?
Dude. Ik zet net mijn vork in een zojuist geopende blik vruchten. Serieus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb een blikje manderijntjes 'in light syrup'
omfgquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:23 schreef abbesses het volgende:
[..]
Dude. Ik zet net mijn vork in een zojuist geopende blik vruchten. Serieus.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef abbesses het volgende:
Pizza als ontbijt, vloekend op de kater.
Een van de dingen die ik ga missen als ik vijftig ben.
Vermoed ik.
Heb je dan een intolerantie voor pizza en een allergie voor katten ontwikkeld?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef abbesses het volgende:
Pizza als ontbijt, vloekend op de kater.
Een van de dingen die ik ga missen als ik vijftig ben.
Vermoed ik.
Op je 50 in een bejaardentehuis? vergal jij je lichaam zo erg?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:36 schreef zoalshetis het volgende:
waarom ga je dat missen als je 50 bent? ik laat ze in het bejaardentheuis nog gewoon bezorgen, als ik dat haal.
zag je het kleine, maar belangrijke woordje 'nog' in de tekst staan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:37 schreef angelfist het volgende:
[..]
Op je 50 in een bejaardentehuis? vergal jij je lichaam zo erg?
Ja, in het bejaardenhuis nog bezorgen als je 50 bent.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zag je het kleine, maar belangrijke woordje 'nog' in de tekst staan?
zo te horen heb jij de lagere school nog niet eens gehaald qua begrijpend lezen. speciaal voor jou dan: in een bejaardentehuis zitten bejaarden, dat ben je volgens mij nog niet als je 50 bent.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:42 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ja, in het bejaardenhuis nog bezorgen als je 50 bent.
Ach ja, als jij graag tussen de opaatjes van 80 wilt zitten als je 50 bent, is het wel duidelijk dat je je ouder voelt dan je bent.
ik voel me genomenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:46 schreef angelfist het volgende:
Je had nog misschien schuin moeten drukken met je begrijpend lezen,
er staat gewoon dat je ze nog in het bejaardenhuis laat bezorgen en het gaat over 50 zijn.
Maar ik begrijp je wel hoor, zit je te stangen.
Komt omdat ik saai ben....
het liefst koudquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:46 schreef abbesses het volgende:
Jongens, jongens, jongens, laten we elkaar geen mietje noemen.
Pizza als ontbijt. [afbeelding].
Mir egal. Als er maar iets naast staat om het mee weg te spoelen.quote:
Pizza als middageten? Dat dóe je toch niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:48 schreef angelfist het volgende:
Ik heb liever gewoon een gebakken eitje dan...
Mag het ook als middageten?
ik vind dat hop/mout sapje wel fijn om de pizza mee weg te spoelen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:48 schreef abbesses het volgende:
[..]
Mir egal. Als er maar iets naast staat om het mee weg te spoelen.
Het sap van de ingeblikte vruchten bijvoorbeeld.
Ik wacht even totdat de koppijn is weggetrokken, dank u.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat hop/mout sapje wel fijn om de pizza mee weg te spoelen.
Je hebt gelijk, ik schaam me diepquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:49 schreef abbesses het volgende:
[..]
Pizza als middageten? Dat dóe je toch niet?
dat is nou juist het leuke van dat sprankelende sapje, je hoofdpijn verdwijnt als sneeuw voor de zon.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:49 schreef abbesses het volgende:
[..]
Ik wacht even totdat de koppijn is weggetrokken, dank u.
Achja, ik ben makkelijk over te halen. *plop*.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is nou juist het leuke van dat sprankelende sapje, je hoofdpijn verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Damn yes! Alleen de rijst is dan niet te vreten, die droge korrels.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb liever babi pangang zo uit de koelkast van de avond ervoor, maar pizza als ontbijt is best goed te pruimen.
proost, over 3 minuten zul je je al een stuk beter voelen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:53 schreef abbesses het volgende:
[..]
Achja, ik ben makkelijk over te halen. *plop*.
Jij bent vader, de eerste tijd weet je nieteens meer wat een kater is man}:|quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb liever babi pangang zo uit de koelkast van de avond ervoor, maar pizza als ontbijt is best goed te pruimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |