quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Pizza als ontbijt.
Hoe kun je in godsnaam iets van één euro en zevenendertig cent beledigen? Quatsch.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:13 schreef Koenholio het volgende:
Pizza als ontbijt? Neen dank u. Dat is een belediging van de pizza!
Mèn, koop dan een fatsoenlijke pizza...Je spoelt t zeker ook weg met een blik schulten brau?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef abbesses het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam iets van één euro en zevenendertig cent beledigen? Quatsch.
Ohja, daarin geef ik je helemaal gelijk. Zonder slag of stoot.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef Wisselbeker het volgende:
Volgens mij neem je niet eens de moeite om een vers exemplaar aan te schaffen waar nog enige verse groenten in zijn verwerkt. Tis zondermeer een diepvriespizza, wat te verachten was van een lapzwans als jij.
Mwoah, nu even niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je spoelt t zeker ook weg met een blik schulten brau?
Dude. Ik zet net mijn vork in een zojuist geopende blik vruchten. Serieus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb een blikje manderijntjes 'in light syrup'
omfgquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:23 schreef abbesses het volgende:
[..]
Dude. Ik zet net mijn vork in een zojuist geopende blik vruchten. Serieus.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef abbesses het volgende:
Pizza als ontbijt, vloekend op de kater.
Een van de dingen die ik ga missen als ik vijftig ben.
Vermoed ik.
Heb je dan een intolerantie voor pizza en een allergie voor katten ontwikkeld?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef abbesses het volgende:
Pizza als ontbijt, vloekend op de kater.
Een van de dingen die ik ga missen als ik vijftig ben.
Vermoed ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |