ik heb geen zin om op fitnes te gaan dat vind ik zo saai.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:04 schreef crackhead het volgende:
Ga spieren kweken dan.
gelukkig kan ik niet ongesteld worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:05 schreef Luiaerdt het volgende:
Word ongesteld..vreetkick
ga blowen, vreetkick
en onthoud: de tv en je zak chips zijn je enige vrienden
ja lekker. verlang er nu al naarquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:10 schreef crackhead het volgende:
Je kunt ook elke ochtend beginnen met een pakje roomboter.
bier smaakt naar pis met derft er in.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:13 schreef Conflict het volgende:
Veel bier zuipen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:14 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
bier smaakt naar pis met derft er in.
ga ik regelmatig naar toe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:14 schreef DeeCruise het volgende:
Pas je dieet aan
Bergen en bergen van dit voer:
[afbeelding]
bierlastering!quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:14 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
is dat lekker.???quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef angelfist het volgende:
Haver en mais
Eén keer per maand zet geen zoden aan de dijk.quote:
bier drinken is stoer en veel mensen willen stoer zijn dus drinken ze hetquote:
Dan ga je maar breezers drinken, daar word je ook wel dik van.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
bier drinken is stoer en veel mensen willen stoer zijn dus drinken ze het
Sorry dat ik het zeg, maar donder nou eens een keer op met die gruwelijke onzinquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Eén keer per maand zet geen zoden aan de dijk.
Net als één keer per week een zak chips.
Gewoon voortaan élke avond een zak chips en minstens drie keer per week tussendoor (dus buiten de normale maaltijden om) een hamburger (bij voorkeur een big tasty met bacon) halen bij de McDonalds.
voor 1 zak per avond moet ik wel moeite doen wordt halverwege al een betje misselijk. vandaar dat ik een paar dagen geen chips neemquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Eén keer per maand zet geen zoden aan de dijk.
Net als één keer per week een zak chips.
Gewoon voortaan élke avond een zak chips en minstens drie keer per week tussendoor (dus buiten de normale maaltijden om) een hamburger (bij voorkeur een big tasty met bacon) halen bij de McDonalds.
Onzin?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar donder nou eens een keer op met die gruwelijke onzin.
ik neem wel andere acholische drankenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan ga je maar breezers drinken, daar word je ook wel dik van.
Vroeg t me ook al af...quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Onzin?
Wou jij beweren dat je níet dik wordt van chips en Big Tasty's?
Nee, maar TS vroeg om een methode om iets meer vet te krijgen, niet om zijn/haar lichaam te verkloten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Onzin?
Wou jij beweren dat je níet dik wordt van chips en Big Tasty's?
o, dat heb ik nooit geproefd, kan ik dus niet vergelijken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:14 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
Ananas?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:19 schreef Biancavia het volgende:
Dan ga je maar breezers drinken, daar word je ook wel dik van.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
o, dat heb ik nooit geproefd, kan ik dus niet vergelijken.
Maar van dreft word je niet dik, dat is juist een ontvetter.
Iets meer vet? Volgens mij was de TT hoe wordt ik DIK....En dik worden is uberhaupt al je lichaam verkloten...quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, maar TS vroeg om een methode om iets meer vet te krijgen, niet om zijn/haar lichaam te verkloten.
Dik worden heeft niets te maken met je lichaam verkloten vriend. En "dik" in deze context betekent waarschijnlijk een normaal postuur.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Iets meer vet? Volgens mij was de TT hoe wordt ik DIK....En dik worden is uberhaupt al je lichaam verkloten...
Dus?
7:00 1 boterhamquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:21 schreef LedZep het volgende:
Post eens wat je op een gemiddelde dag eet.
Vriend?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:26 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dik worden heeft niets te maken met je lichaam verkloten vriend. En "dik" in deze context betekent waarschijnlijk een normaal postuur.
Bovendien is ondergewicht een stuk schadelijker dan (licht) overgewicht.
als ik jou was zou ik maar eens gaan stoppen met rennen, zo te zien verbrand je veel te snel en dan is rennen natuurlijk geen dikmakert.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:29 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
7:00 1 boterham
10:00 2 boterhammen
12:30 3 boterhammen
tussen 16:00 en 18:00 4 koekjes
18:00 kom soep
flink bord groente met aardappels
stuk vlees.
vla of pudding
tussen 17:00 12:00
5 koekjes. en 1 keer in de week chips
4x in de week pizza (klein) (na de training)
zaterdag en zondag twee spachettie pakkertjes van knorr
ik drink veel sap en fris. en tijdens avond eten 3 glazen melk.
voglesn mij heb ik het zo wel ongeveer.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zijn spachettie pakkertjes van Knorr lekker? Die ken ik helemaal niet.
ja dat is het nou juist dat was ik niet van plan. anders had ik nu al 90 kilo gewogen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik maar eens gaan stoppen met rennen, zo te zien verbrand je veel te snel en dan is rennen natuurlijk geen dikmakert.
ik snap je niet meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:33 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
ja dat is het nou juist dat was ik niet van plan. anders had ik nu al 90 kilo gewogen.
maar ik heb niet zo'n stvige bouw. zal misschien geen aanleg hebben om dik te worden.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zijn spachettie pakkertjes van Knorr lekker? Die ken ik helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |