Omdat die gekleurde dame geen namen kan onthoudenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:22 schreef Inca het volgende:
Waarom heet iedereen daar Schat?
en ze vind alles FAN TAS TIESquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat die gekleurde dame geen namen kan onthouden
Dat was toch Tijn die dat zei?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:24 schreef Jappie het volgende:
Marcia slaapt thuis altijd naakt...das dan alweer het volgende pluspuntje.
IEUW!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:24 schreef Jappie het volgende:
RICK slaapt thuis altijd naakt...das dan alweer het volgende pluspuntje.
Tijna zei het als eerste en Marcia beaamde dat ze dat thuis ook altijd deed...."heeeeerlijk!!! zei ze er nog bij.quote:
maar wel verslavendquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:26 schreef Scope het volgende:
Jemig man... Die streams staan intussen al 3 uur aan. Wat een afrijselijk nutteloos tijdverdrijf is dit
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:26 schreef Scope het volgende:
Jemig man... Die streams staan intussen al 3 uur aan. Wat een afrijselijk nutteloos tijdverdrijf is dit
Dat ga ik dan even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken... tot over een minuutjequote:Op zondag 20 augustus 2006 13:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tijna zei het als eerste en Marcia beaamde dat ze dat thuis ook altijd deed...."heeeeerlijk!!! zei ze er nog bij.
Eigenlijk kun je de streams overdag en zeker onder etenstijd wel skippen. Eigenlijk is het wachten op feestjes enzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:26 schreef Scope het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had ook begreep dat er gelijk al iemand uit moest. Dat zal dan misschien vanavond of morgenavond al gebeuren?
Dat zeg ik ook altijd tegen mensen wanneer ik eigenlijk wil dat ze de smerige loopneus een keer gaan snuiten..quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:27 schreef Stamp_Kip het volgende:
"ji bent ook lekker verkouden he kind "![]()
Het mag nu wel gebeurenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:29 schreef bb-millie het volgende:
[..]
We wachten op de telefoon die gaat, zullen we erom wedden???
Ben benieuwd hoe dat gaat, vind die telefoon een leuk iets. Zodra de boel indut: "tringgggggg....".
![]()
jaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |