Tegen de twee zusjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:54 schreef avonne het volgende:
Tegen wie zei Hilde "gaan jullie toch lekker samen douchen" met een enge glimlach
dat verbeelden ze zichquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:54 schreef ruby het volgende:
Hebben ze nou alcohol in huis of verbeelden ze zich dat?
Ze doen net alsof, omdat ze water uit wijnglazen drinken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:54 schreef ruby het volgende:
Hebben ze nou alcohol in huis of verbeelden ze zich dat?
ik vind het net een jongentje...quote:
Tja, smaken verschillen. Ik vind haar wel erg prettig om naar te kijken. Ze lijkt me ook de leukste van het stel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het net een jongentje...
Tevens lijkt ze teveel op een kennis van mij die lesbisch is.....
het is niet alleen het praten hoor, ze ZIJN gewoon super irritantquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sabrina en monique praten echt super irritant
Hebben die twee eigenlijk een eigen leven?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sabrina en monique praten echt super irritant
en domquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
het is niet alleen het praten hoor, ze ZIJN gewoon super irritant
'Mijn moedew ging het haaw van mijn vadew vewven.'quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:58 schreef Jesssica het volgende:
janine vindt iets weer eens prachtig en top, pfffft (de kale knar van Egbert)
Ze kunnen zo meedoen met Kinderen voor Kinderenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
'Mijn moedew ging het haaw van mijn vadew vewven.'
Al 5 personen die er al een aantal keren voor hebben gezorgd dat hier het geluid uit gaat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ja idd, durven ze soms niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en moeten nog steeds douchen![]()
Inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Samen douchen, wc, nu hebben ze het over samen hun haar stijfen? Ofzo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef eborn het volgende:
[..]
Hebben die twee eigenlijk een eigen leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |