Gaat heen! Gij HBO'er!quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:27 schreef Piovan het volgende:
Oh hebben jullie het over middelbaar?
Jonkies
Nee inmiddels hebben we het over geile sletjes op je lans nemenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:27 schreef Piovan het volgende:
Oh hebben jullie het over middelbaar?
Jonkies
Ach, wen er maar vast aan...'t is het gene wat je de rest van je leven waarschijnlijk zult doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:28 schreef skiczukie het volgende:
Ik wel!Ik heb geen zin om weer een week in de fabriek te staan.
Nee hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:34 schreef optifree het volgende:
[..]
Ach, wen er maar vast aan...'t is het gene wat je de rest van je leven waarschijnlijk zult doen![]()
Wel toffe verhalen komen vertellen over de nerds op je opleidingquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 5 dagen heb ik m'n intro en begin september begin ik, maar heb al 3 maanden vakantie gehad.
Ja, of als schoonmaakslaaf werken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ochjeh beter naar school dan je ganse leven groenters bijvulleren
Eensch, ik heb stage gelopen deze vakantie, maarja wel al 150 uurtjes gemaakt, niet super veel maar de meesten hebben niet eens een stage plekquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:32 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, of als schoonmaakslaaf werken.
Dat heb ik de hele vakantie gedaan, ik ben blij dat school weer begint.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:17 schreef optifree het volgende:
Nu maar hopen dat Mevr.M het ook net zo'n fijne droom vind als jullie twee
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef optifree het volgende:
[..]
14, dus waarschijnlijk al uitgewoond![]()
eehhhh, Hoe doe je datquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:52 schreef optifree het volgende:
[..]
Check ook z'n fotoboek eens voor de lol![]()
De vraag is: "Wat is puur?"quote:
Mên ik ben 14..quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef optifree het volgende:
[..]
De vraag is: "Wat is puur?"
Is dat als ze bereden is als een beest...of als er nog niks aan is gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |