quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:33 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Oja, die zijn dan nat enzo en dan heb je inkijk!
Je bent pastoor, je mag zo niet eens denken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:33 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Oja, die zijn dan nat enzo en dan heb je inkijk!
hoe oud ben je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:50 schreef Mevr.M het volgende:
Maandag weer naar school.
Dat houdt in: Huiswerk, Stomme (nieuwe) leraren, Stomme dingen leren die je vast nieteens wil weten...
*Zucht...*![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent pastoor, je mag zo niet eens denken.![]()
Nee, ik geloof in haar puurheidquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef optifree het volgende:
[..]
14, dus waarschijnlijk al uitgewoond![]()
Dat geloof jij bij ieder meisje onder de 16 dat niet gelijk mee gaat voor een bigmac, beltegoed of een paar nieuwe gympenquote:
dan ben je de enige die nog gelooft dat meisjes van 13 nog overwegend maagd zijn of anderszins niet al aan sex hebben gedaan.quote:
Vertaling:quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
Naja, het is meer hopen dan geloven natuurlijk.
Dat wil ik alleen als ze nog puur isquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:52 schreef optifree het volgende:
[..]
Vertaling:
"Naja, als ik haar mag neuken dan vind ik alles al best"
Bloedquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat wil ik alleen als ze nog puur is.
Of ze moet superlekker zijn natuurlijk.
haha, inderdaad, met zo'n SMS'je wist ik dat ik weer bijna een grammetje speed in m'n handen zou hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Piovan het volgende:
Is toch leuk school !!
Het prachtige gevoel van smsjes die je krijgt: "achter kwartier wc oostvleugel"
Prachtig !!
Geef maar toe...daar droom je wel over..quote:
Omgquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:06 schreef optifree het volgende:
[..]
Geef maar toe...daar droom je wel over..
Een voorbeeld van een droom van Chriz2k:
Ze ligt op het bed met haar benen gespreid, jij houd jou monsterlijk grote apparaat in de aanslag...klaar om haar in te wijden in de wereld die "liefde" heet. Langzaam kruip je op bed en begint haar te kussen. Voorzichtig duw jij je zwellichaam tegen haar nog nooit gebruikte bloem, terwijl je zegt dat je voorzicht aan zal doen.... In een ruk duw je hem helemaal naar binnen terwijl, zij schreeuwt van genot (of pijn), maar dat maakt het alleen maar fijn! Het bloed springt langs jou lans naar buiten!
Vol voldoening trek je hem naar buiten en laat haar al huilend achter! Jij weet tenminste dat zij nu weet wat echte liefde is...ondanks dat ze het zelf nog niet door hebt ben jij gelukkig haar beschermer geweest die haar beschermt heeft tegen "players"! Ja, ze zal er nog achter komen!
Volgens mij zit ik nu niet ver uit de richting van je dromen![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:06 schreef optifree het volgende:
[..]
Geef maar toe...daar droom je wel over..
Een voorbeeld van een droom van Chriz2k:
- Geil verhaal -
Jij hebt nooit gestudeerd zekerquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef gedrocht het volgende:
de middelbare schooltijd is het mooiste wat er is....stel je dus niet aan
Gaat heen! Gij HBO'er!quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:27 schreef Piovan het volgende:
Oh hebben jullie het over middelbaar?
Jonkies
Nee inmiddels hebben we het over geile sletjes op je lans nemenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:27 schreef Piovan het volgende:
Oh hebben jullie het over middelbaar?
Jonkies
Ach, wen er maar vast aan...'t is het gene wat je de rest van je leven waarschijnlijk zult doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:28 schreef skiczukie het volgende:
Ik wel!Ik heb geen zin om weer een week in de fabriek te staan.
Nee hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:34 schreef optifree het volgende:
[..]
Ach, wen er maar vast aan...'t is het gene wat je de rest van je leven waarschijnlijk zult doen![]()
Wel toffe verhalen komen vertellen over de nerds op je opleidingquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 5 dagen heb ik m'n intro en begin september begin ik, maar heb al 3 maanden vakantie gehad.
Ja, of als schoonmaakslaaf werken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ochjeh beter naar school dan je ganse leven groenters bijvulleren
Eensch, ik heb stage gelopen deze vakantie, maarja wel al 150 uurtjes gemaakt, niet super veel maar de meesten hebben niet eens een stage plekquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:32 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, of als schoonmaakslaaf werken.
Dat heb ik de hele vakantie gedaan, ik ben blij dat school weer begint.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:17 schreef optifree het volgende:
Nu maar hopen dat Mevr.M het ook net zo'n fijne droom vind als jullie twee
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef optifree het volgende:
[..]
14, dus waarschijnlijk al uitgewoond![]()
eehhhh, Hoe doe je datquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:52 schreef optifree het volgende:
[..]
Check ook z'n fotoboek eens voor de lol![]()
De vraag is: "Wat is puur?"quote:
Mên ik ben 14..quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef optifree het volgende:
[..]
De vraag is: "Wat is puur?"
Is dat als ze bereden is als een beest...of als er nog niks aan is gedaan![]()
Rechts bedoel jequote:Op zondag 20 augustus 2006 17:55 schreef optifree het volgende:
[..]
Door op dat fotocameratje te klikken links boven zijn post
Of hier
Hij is kaal !quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:52 schreef optifree het volgende:
[..]
Check ook z'n fotoboek eens voor de lol![]()
Klopt, ik heb kanker gehad.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij is kaal !En nog maar een klein jochie
![]()
Ps: Hoi schat
Offtopic, maar noodzakelijk!quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij is kaal !En nog maar een klein jochie
![]()
Ps: Hoi schat
Oooch gaat wel een beetje, ik ga morgen lekker royaal shoppen voor school suppliesquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:58 schreef optifree het volgende:
[..]
Offtopic, maar noodzakelijk!
Ey lieverd!
Hoe gaat het met u?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Achja, we weten allebei dat ik sexy ben.
Hmpf, je bent nog maar een klein jochie , je gelid zal ook naar die klasse zijn gok ikquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een grote schoenmaat vergeleken met mijn lengte.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hmpf, je bent nog maar een klein jochie , je gelid zal ook naar die klasse zijn gok ik![]()
Ohh daar ben je zo mee klaar en dan kun je lekker kleding gaan shoppenquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooch gaat wel een beetje, ik ga morgen lekker royaal shoppen voor school supplies![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een grote schoenmaat vergeleken met mijn lengte.
Mieperigequote:Op zondag 20 augustus 2006 18:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ga toch voor meer voor de volwassen man, die weten tenminste hoe ze een dame moeten behandelen, en dat advies geef ik ook mee aan die mieperige mevrouw M.
Ondanks mijn grote schoenmaat, vallen mijn voeten in het niets met mijn lengtequote:Op zondag 20 augustus 2006 18:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een grote schoenmaat vergeleken met mijn lengte.
Booohh Fucking Whooooquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:03 schreef Mevr.M het volgende:
Nu moet ik morgen helemaal door de kermis fietsen. K denk dat 'ie dan nog dicht is anders kan ik m'n mp3 niet horen enzo
![]()
Och kind zeur niet zo zeg, ik ben blij dat ik weer naar school mag over een week, dan zie je iedereen weer enzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:03 schreef Mevr.M het volgende:
Nu moet ik morgen helemaal door de kermis fietsen. K denk dat 'ie dan nog dicht is anders kan ik m'n mp3 niet horen enzo
![]()
Puh, ik behandel elk meisje als een prinses.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ga toch voor meer voor de volwassen man, die weten tenminste hoe ze een dame moeten behandelen, en dat advies geef ik ook mee aan die mieperige mevrouw M.
Okequote:Op zondag 20 augustus 2006 18:04 schreef optifree het volgende:
[..]
Dat is ook van toepassing op deze post.
Ik zie ze in de vakantie ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och kind zeur niet zo zeg, ik ben blij dat ik weer naar school mag over een week, dan zie je iedereen weer enzo![]()
Pcies, gezellig enzo!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och kind zeur niet zo zeg, ik ben blij dat ik weer naar school mag over een week, dan zie je iedereen weer enzo![]()
Trouwens als ik jou was zal ik niet in Chriz zijn smerige praatjes trappen. Hij had ooit iets met een fok meisje, en toen het uit ging had hij allemaal naaktfoto's van haar op internet gezet ! Echt waar !quote:
Ik doe maar 1 oortje inquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:05 schreef optifree het volgende:
[..]
Je zou toch eens die auto horen aankomen die je met alle liefde plat rijdt![]()
Jaaa maar niet zo vaak als je ook nog werkt en op vakantie gaat!.....quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:06 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik wil óók niet naar school !
Gelukkig hoef ik ook niet meer..... ik moet er echt niet aan denken. Agenda, pennen, potloden, schriften..... boeken kaften. Een regelrechte kwelling is het. Vervolgens aan het begin van het jaar al weten wat je precies dat hele jaar gaat doen. Zelfs wat je het jaar daarop gaat doen !
Wat is het leven 'buiten' toch geweldig.
*zucht van verlichting slaakt.
Wie dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Trouwens als ik jou was zal ik niet in Chriz zijn smerige praatjes trappen. Hij had ooit iets met een fok meisje, en toen het uit ging had hij allemaal naaktfoto's van haar op internet gezet ! Echt waar !![]()
Wat ben je toch weer lief vandaagquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:07 schreef optifree het volgende:
[..]
Jaaa maar niet zo vaak als je ook nog werkt en op vakantie gaat!.....
Tenzij dat allemaal niet op jou van toepassing is...wat wel niet het geval zal zijn![]()
Yeah right, net zoals alle andere scholieren die beweren dat ze ook altijd netjes hun huiswerk makenquote:
Even doorzetten, met een beetje inspanning die paar jaar kun je later een studie gaan doen die je wel leuk vindt. En vooral succes met de stomme dingen leren die je niet eens wilt weten, dat is het moeilijkst.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:50 schreef Mevr.M het volgende:
Maandag weer naar school.
Dat houdt in: Huiswerk, Stomme (nieuwe) leraren, Stomme dingen leren die je vast nieteens wil weten...
*Zucht...*![]()
Whehe, jij kaft je boeken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:06 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik wil óók niet naar school !
Gelukkig hoef ik ook niet meer..... ik moet er echt niet aan denken. Agenda, pennen, potloden, schriften..... boeken kaften. Een regelrechte kwelling is het. Vervolgens aan het begin van het jaar al weten wat je precies dat hele jaar gaat doen. Zelfs wat je het jaar daarop gaat doen !
Wat is het leven 'buiten' toch geweldig.
*zucht van verlichting slaakt.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:08 schreef optifree het volgende:
[..]
Yeah right, net zoals alle andere scholieren die beweren dat ze ook altijd netjes hun huiswerk maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |