Ja maar dat ging zo snelquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:53 schreef Homdeck het volgende:
stel je niet aan, je bent een week of 9 vrij geweest.
Dat zeg jijquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef gedrocht het volgende:
de middelbare schooltijd is het mooiste wat er is....stel je dus niet aan
Als ik aan mag nemen dat je iets hogers ambieert als het beroep vakkenvuller, adviseer ik je naar school te gaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:50 schreef Mevr.M het volgende:
Maandag weer naar school.
Dat houdt in: Huiswerk, Stomme (nieuwe) leraren, Stomme dingen leren die je vast nieteens wil weten...
*Zucht...*![]()
Okequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:58 schreef Wisselbeker het volgende:
[..]
Als ik aan mag nemen dat je iets hogers ambieert als het beroep vakkenvuller, adviseer ik je naar school te gaan![]()
Wat hij zegtquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog twee weken, dan heb ik eindelijk vakantie
Maak gerust een fotoboek aan op http://fotoboek.fok.nl zodat wij onze conversatie in het fotoboek kunnen voortzettenquote:
Oke maar niet nuquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maak gerust een fotoboek aan op http://fotoboek.fok.nl zodat wij onze conversatie in het fotoboek kunnen voortzetten.
TVPquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:04 schreef optifree het volgende:
[..]
Doe je het wel voor een bigmac? Of nieuwe gympen?
Neequote:Op zondag 20 augustus 2006 13:04 schreef optifree het volgende:
[..]
Doe je het wel voor een bigmac? Of nieuwe gympen?
Het lijkt me duidelijk dat school een indoctrinatiefabriek is waarin je enkel dom wordt gehoudenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:08 schreef Gluckskafer het volgende:
Als je niet naar school gaat, blijf je dom.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat school een indoctrinatiefabriek is waarin je enkel dom wordt gehouden.
Geld verdienen is veel leuker.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:11 schreef Stansfield het volgende:
geniet van je vrije tijd man nu je het nog hebt. Weken lang vakantie in een jaar elke middag minstens vanaf 3 uur vrij. Geniet er nog van nu het kan.
Jou tong zit volgens mij al helemaal in haar kleine poepgaatjequote:Op zondag 20 augustus 2006 13:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat school een indoctrinatiefabriek is waarin je enkel dom wordt gehouden.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef Wisselbeker het volgende:
Tijdens mn middelbareschool-periode kon je vakantie niet lang genoeg duren. Tegenwoordig is dat wel andersJe raakt gewend aan het leven zal ik maar zeggen
Nee, ik heb geen anale fixatie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef optifree het volgende:
[..]
Jou tong zit volgens mij al helemaal in haar kleine poepgaatje![]()
Echt nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef optifree het volgende:
[..]
Jou tong zit volgens mij al helemaal in haar kleine poepgaatje![]()
Dit soort reactie's zijn zó zielig...quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef Klonk het volgende:
gewoon niet gaan, dan komt het vanzelf goed
ik bedoel het vuilnis moet ook worden opgehaald
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef Klonk het volgende:
gewoon niet gaan, dan komt het vanzelf goed
ik bedoel het vuilnis moet ook worden opgehaald
Vooral als je bedenkt dat er duizenden werklozen klaar zitten om dit soort baantjes te vervullenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit soort reactie's zijn zó zielig...
Hoiquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:15 schreef tonks het volgende:
Ik probeer al 1000 keer iets in te vullen in je avatar maar het werkt niet;dd dd !! @!
een eskimo zonder een muts, da's pas zieligquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit soort reactie's zijn zó zielig...
De 3equote:Op zondag 20 augustus 2006 13:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Je gaat naar de 2e of de 3e ofzo?
Whehe, huilie. Stel je niet zo aan.
Okequote:Op zondag 20 augustus 2006 13:17 schreef PastoorPeter het volgende:
Wees maar blij dat je op school zit. Anders beland je bij een plantenkwekerij ofzo. Geloof me, dat wil je niet hebben.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zorg maar dat je overgaat dan, de 3e twee keer doen is saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |