Een P2000m als ik het me goed herrinerquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van wie? En hoe heet het ding?
Een P2000M is een uitgebreide versie van een P2000T en is geen spel- maar een homecomputer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een P2000m als ik het me goed herriner
Phillips??quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een P2000M is een uitgebreide versie van een P2000T en is geen spel- maar een homecomputer.
Merk is wel goed als je het vertelt.
Zoiets. Maar dan ietsje nieuwer. En niet van Atari.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:39 schreef erkel het volgende:
Een pongspel?
Zover zijn wel al. Het is een Philips, want ik wil 'm in Nederland kopen. Nou de naam van het ding nog. Type mag ook.quote:
We have a winner!quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
G7000??
Jeejquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
We have a winner!
De Philips Videopac of wel de G7000. Heel fijne spelcomputer.
[afbeelding]
Yurithemaster +2
16 ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeejom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.weer 2 puntenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoeveel landen zijn lid van de EU
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
16 ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:54 schreef erkel het volgende:
42
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nu nog 25, volgend jaar een paar meer. Dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop