quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jonathan en Martha Kent.
Naaimachine ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Es zien.
Als ik in vroeger jaren ergens in Europa een Radiola Jet 25, Schneider 7000, of een Siera G7000 wilde hebben, wat moest ik dan in Nederland gaan kopen?
Neu. Niets met een motor erin.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef Gooitzen het volgende:
een brommer?
Ik kijk nu naar zomergasten en het bevalt me primaquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:26 schreef Gooitzen het volgende:
Mag ik trouwens stellen dat Halina Reijn een interessante filmkeuze heeft?
Een trein?
Ik denk niet dat mensen die vroeger even gingen kopen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:26 schreef Gooitzen het volgende:
Mag ik trouwens stellen dat Halina Reijn een interessante filmkeuze heeft?
Een trein?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:26 schreef JufJoop het volgende:
stofzuiger
Jawel hoor. Een Märklin of een Fleischmann bijvoorbeeld....quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:27 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen die vroeger even gingen kopen.
Ja die ja, dat weet ik heul het antwoord toch niet vanquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Welke autovragen? Die van gisterennacht?
Had jij nog nooit een Simca gezien dan? Een Tatraplan, ja, daar kan ik me van voorstellen dat je er nog nooit eentje hebt gezien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja die ja, dat weet ik heul het antwoord toch niet van![]()
Zo ver hoef je nou ook weer niet terug in de tijd, Tong. Ik meen dat het in je jaren '70-topic wel is genoemd.quote:
Voor mijn part heb je het over de laarzen uit het voormalig oost-blok, dan zou ik het ook gelovenquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Had jij nog nooit een Simca gezien dan? Een Tatraplan, ja, daar kan ik me van voorstellen dat je er nog nooit eentje hebt gezien.
Nee, geen platenspeler. Een stuk minder mechanisch. Eerder elektronisch.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:34 schreef Gooitzen het volgende:
Bernd Schneider? Ik durf alleen maar te gokken. Een radio/platenspeler?
Ik ken Haneke helemaal niet. Ik vind deze wel mooi, maar weet nog niet of ik het goed vind.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Spelcomputer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |