Zou het een leuk project zijn om te kijken of er een greetje.rar komt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:53 schreef Canisfire het volgende:
Ik denk trouwens serieus dat greetje gehandicapt is of een autistische stoornis heeft.
Die mensen moeten tegenzichzelf beschermt worden en mogen eigenlijk geen profiel site van zichzelf maken.
Sickoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zou het een leuk project zijn om te kijken of er een greetje.rar komt?
Ik zit op fok. Ik heb een sterke maag.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Sicko![]()
Ik denk het trouwens niet denk dat elk puberjongetje bij het verschijnen van greetje op de webcam de computer uitzet![]()
Ik kan niet stemmenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=18461127
Okequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Stem ff voor mij dan
"Adorible just adorible i love her she is hot"
Is ze echt je vriendin?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:53 schreef Canisfire het volgende:
Ik denk trouwens serieus dat greetje gehandicapt is of een autistische stoornis heeft.
Die mensen moeten tegenzichzelf beschermt worden en mogen eigenlijk geen profiel site van zichzelf maken.
Uiteraardquote:
En waarom mogen we gehandicapten niet uitlachen als ze foto's van zichzef online zetten?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Piovan het volgende:
greetje lekkere homechick hoor, maar niet lachen met dit meisje
ik ken haar van zien, en indd gehandicapped
Ja oke, ik lach er zelf ook om.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En waarom mogen we gehandicapten niet uitlachen als ze foto's van zichzef online zetten?
Party pooper.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja oke, ik lach er zelf ook om.
Maar nu is het toch wel genoeg geweest denk ik zo.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En waarom mogen we gehandicapten niet uitlachen als ze foto's van zichzef online zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |