de belgische kust, oostduinkerke, al wordt het weer niet veel geloof ikquote:
Okeequote:Op zondag 20 augustus 2006 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
de belgische kust, oostduinkerke, al wordt het weer niet veel geloof ik
Denk je nog aan de jupiler-totoquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:02 schreef borisz het volgende:
maar jullie zullen mij weer voor een midweek moeten missen![]()
Op een gegeven moment begon het wel flink te regenen, maar daar heb ik zelf geen last van ondervonden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:51 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hoe was het vandaag in het stadion?Regenachtig?
op tv is wat anders dan radio?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Muse wilde niet dat het concert werd uitgezonden, maar 3fm heeft em al de hele tijd aanstaan. Heeerlijk
Onder het afdakje zeker?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment begon het wel flink te regenen, maar daar heb ik zelf geen last van ondervonden.
Ja, ik zit nog wel onder het dak, maar met een strakke westerwind is er wel kans dat ik wat regen voel vanaf mijn stoel.quote:
Dat wel, zonde dat ze dit niet uitzenden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op tv is wat anders dan radio?
dat is gewoon bier wat uit het glas van je bovenbuurman komtquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog wel onder het dak, maar met een strakke westerwind is er wel kans dat ik wat regen voel vanaf mijn stoel.
Die mensen moeten ze meteen uit het stadion zetten. Gooien met bierquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is gewoon bier wat uit het glas van je bovenbuurman komt![]()
Bavaria toch? niet zo erg dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die mensen moeten ze meteen uit het stadion zetten. Gooien met bier![]()
Jawel, het blijft bier. Geef het dan aan mij, ipv het te verspillenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Bavaria toch? niet zo erg dus
plastic beker bedoel jequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is gewoon bier wat uit het glas van je bovenbuurman komt![]()
Achja. In Rotterdam werd je pas natquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog wel onder het dak, maar met een strakke westerwind is er wel kans dat ik wat regen voel vanaf mijn stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |