Ja, dat hebben wij ook gedaan en doen dat nog, want het is zo af en toe toch nog nodig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:05 schreef Martineke het volgende:
indd een hele mijlpaal, t kleine mannetje van ruim 10 pond word echt groot nu
en het gaat ook zo snel.....poehee....
dat hebben wij ook even gehad met Maxim dat hij ging huilen als wij nee zeiden, wij hebben het genegeerd en hij hield er snel mee op.
um.. we hadden haast en een kiwi gaat sneller. Natuurlijk niet echt een reden, maar ze doet gerust een half uur over een appel en een kiwi is er in 5 minuten in.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
waarom per se een kiwi geven als ze om een appel vraagt? fruit is fruit toch?
Myhron is daar een tijdje terug ook mee begonnen, en die een maandje ouder dan Sara dus grote kans dat het bij de leeftijd hoort.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:30 schreef Fuente het volgende:
Belana, ik kan me indenken dat het best zwaar is zo. Succes met de tips die gegeven zijn, en zettum op!
Sara heeft iets nieuws ontdekt. Gaan huilen zodra wij 'nee Sara' zeggen..Voorbeeld: vanmorgen zat ze brood te eten, ze had niet zoveel trek, het ging met een tempo van niks. Op een gegeven moment pakte ze het bordje op en gooide het op z'n kop, 't brood vloog dus in het rond. Dus ik zei: nee Sara, dat mag niet. En meteen begon ze te huilen (zo'n verwend gillerig huiltje zonder traantjes). Gisteravond had ze hetzelfde toen ze van manlief niet naar buiten mocht kruipen en tijdens het aankleden gaat het ook niet naar haar wens en wordt er wat afgegild.
Wij hebben nu afgesproken dat we het gewoon compleet negeren, dus zodra ze naar aanleiding van een 'nee' gaat huilen, niets zeggen. Is dit de meest verstandige manier?
Moeilijk hoor, het echte 'opvoeden' gaat beginnen denk ik
Jij gaat door voor de GoudenTips-Awardquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:31 schreef Leah het volgende:
een oogje op het kozijn, een oogje op het raam, en daartussen een ijzeren kettinkje, zodat het raam nog wel open kan, maar niet te ver. Heb je hier wat aan?
Ach zinnetje doordrijven probeer ik ook nog steeds, alleen huil en krijs ik er niet meer bijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef m@x het volgende:
Oe, zinnetje doordrijvenDaar is Kai ook een ster in. Negeren werkt hier het beste en als hij door blijft gillen dan gaat hij even op de gang om af te koelen.
Tja op zich wel, al ben ik nog steeds bang dat ze door het raam valt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:31 schreef Leah het volgende:
Plakplastic op de ramen (van dat doorzichtige) houdt het breken iig wat tegen. Wij hebben draai-kiep ramen, daar is ook weinig voor te vinden, maar dat hebben we opgelost door een oogje op het kozijn, een oogje op het raam, en daartussen een ijzeren kettinkje, zodat het raam nog wel open kan, maar niet te ver.
Heb je hier wat aan?
Ik hoef zelfs niet meer naar de gang.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:01 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ach zinnetje doordrijven probeer ik ook nog steeds, alleen huil en krijs ik er niet meer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |