Noah heeft hem overdag ook niet nee. Alleen tijdens (in)slapen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:41 schreef Igraine het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om over een maandje of 4/5 de speen af te schaffen. Overdag heeft ze nooit een speen, ik neem er ook nooit één mee als we weggaan ofzo. Alleen met inslapen heeft ze een speentje, vaak als ze slaapt heeft ze hem niet meer in idd.
Ik wil het het liefst ook doen voor dat je er idd compromissen om kan sluiten. Duimen ofzo doet ze ook niet, dus enorme zuigbehoefte heeft ze ook niet echt denk ik. Misschien maar beginnen bij de middagslaap en dan gewoon de speen niet geven?
Dan komt Iris er ook even bijzittenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:00 schreef Sjeen het volgende:
Go go Glenn
Wat goed zeg!!! Kom je Isa even vertellen hoe dat moet
![]()
Nee Anitra we wonen in Nederland hoor. We hebben er alleen voor gekozen om Glenn als eerste de Italiaanse taal bij te brengen en mijn man leert automatisch met Glenn mee. Dat gaat hartstikke goed. Ikzelf en mijn ouders (vaste oppas) zijn Italiaans. Hij 'sprak' natuurlijk wel al Nederlands met de kindertjes uit de buurt hier, maar nu komen er ook hele zinnen in het Nederlands uit. Dat deed hij voor de vakantie alleen maar in het Italiaans. 5 september gaat hij naar de psz, dan zal het wel helemaal hard gaan met het Nederlands.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:36 schreef Anitra het volgende:
EW wonen jullie dan in Italie? Ik dacht doordat jullie in het nederlands posten ook nederlands spraken thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |