abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:36:05 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_40994198
vervolg van Dreumes en peutertopic deel 40

Dreumesjes:

1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
6 september 2004: Thijs, zoon van Bar_en_Mar
11 september 2004: Danyel Yohanan, zoon van phluphy
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
31 december 2004: Randy, zoon van Mammietje
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
01 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)

Peuters:

30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
31 december 2002: Ewen, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy &Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
***24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician en gemeenkaboutertje
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, dochter van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
25 februari 2004: Kim, dochter van Itsmylife en Days-Of
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
14 mei 2004: Jenthe, dochter van Jepali
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 25-08-2006 20:05:02 ]
stormy waters...
sailin'
pi_40994229
Wauw Jolie ook al richting zindelijk, knap hoor! En wat lief die poppen op theevisite

Noah is ook dol op auto's, maar daar is het ook een jongen voor De hele dag hoor je "auto" en als ie buite een auto hoort rijden in de verte roept ie al "auto", als ie een auto hoort toeteren doet ie "toet" na. Thuis speelt ie ook altijd met autootjes, zo lief. Overal overheen rijden, over zichzelf, over de bank, etc. En sindskort parkeert ie steeds alle auto's naast elkaar.

Owjee senesta Ik heb vroeger ook eens samen met een vriendinnetje mn eigen haar geknipt Kan me er niks meer van herinneren, behalve dat ik er altijd van baalde dat ik voor jongetje uit werd gemaakt door mn vanaf toen korte haar Maar ja eigen schuld dikke bult he Hopelijk valt de schade bij Samara mee.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:38:25 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_40994258
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:28 schreef Luchtbel het volgende:
Oei Sesesta hoe ziet het er nu uit? Zoiets doen ze allemaal wel een keer denk ik.

Lishe, Jolie is ook gek op auto's niet om mee te spelen maar wel om buiten te bekijken. Ook brommertjes en vooral de bus eigenlijk vindt ze heel boeiend. Maar vanmorgen waren de poppen alleemaal gezellig op theevisite

En al de hele dag dezelfde schone onderbroek aan, alles op het potje geplast...
knap hoor van Jolie! Hier wil het dus niet zo vlotten, Liam plast af en toe op het potje, maar als ik hem een onderbroek aan doe dan plast ie daar rustig in over de grond en vind dat niet raar. We hebben nu trouwens hele handige wc brillen gekocht met in de deksel een verkleiner die je dan naar beneden kan klappen en we zetten hem regelmatig even op de wc. het komt wel allemaal.
Ik maak me meer "zorgen" over het van de speen af komen. In januari wordt ie 3 en ik vind het wel eens wat worden, maar hij hangt verschrikkelijk aan zijn knuffel en speen...
stormy waters...
sailin'
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:43:36 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40994397
Oh nou Belana, ik ben er echt niet zo mee bezig om eerlijk te zijn. Ik vind het ook ingewikkeld want dan thuisblijven enzo soms maar ja zij probeert het wel. Mijn vriend heeft ook meer geduld met zulke dingen. We oefenen nu steeds een beetje s ochtends in het weekend enzo en ik denk dat ik amar wacht tot het moment dat ze geen luiers meer wil ofzo. Ik heb ook geen idee hoe je zoiets aan moet pakken. Met die speen ook niet, lastig soms he dat groter worden. En dat proberen te begeleiden.
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:58:13 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40994836
Overigens hadden we haar een onderbroek en hemd setje beloofd van de week. Ze wilde zo graag een 'proostsetje' (iets dat bij elkaar hoort) Roze met wit gestreept had ze gezien bij Hans Textiel maar alleen het hemd was er. Jolie nukkig, iets anders wilde ze niet. Geen andere kleur, niks met een poes erop. Uiteindelijk wilde ze wel een roze onderbroek erbij dan, met pijpjes. Zegt ze bij de kassa tegen die mevrouw 'Zelfde als papa' Die mevrouw moest heel hard lachen en vroeg of haar vader ook een roze onderbroek had 'Ja zelfdes met een hemptje ook'
pi_40994865
Ik zou wel één ding tegelijk doen, of zindelijk worden, of van de speen af... En als Jolie zelf met zindelijk worden bezig is lijkt me dat juist een goed moment er op in te springen. Maar ja hoe enzow, daar heb ik nog geen idee van, ook niet hoe ik het zelf tegen die tijd aan zal pakken. Komt tijd komt raad, hoop ik

Zat er wel aan te denken om bij Noah ook te beginnen hem van d espeen af te laten komen. Sinds een tijdje sabbelt ie vaak op zn vingers, dus dat leek me misschien een mooie vervanging van de speen. Bovendien als ik 's nachts bij hem ga kijken heeft ie bijna nooit een speen in, dus het is vooral om in te slapen denk ik. Heb alleen nog geen idee hoe ik het moet gaan aanpakken.... Hij lijkt me nog zo klein om compromissen te sluiten, als in samen een knuffel uitzoeken in ruil voor zijn speen ofzow. Aan de andere kant lijkt het me hoe langer je wacht met van de speen af komen hoe moeilijker het wordt...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 20 augustus 2006 @ 13:05:08 #7
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40995087
Nou waar blijft mijn raad dan

Jolie heeft niet zo veel d'r speen hoor, alleen soms als ze moe is overdag of verdrietig. De komende weken met dat hele oppasgedoe ga ik sowieso niet daaraan beginnen. Misschien moet je gewoon es kijken wat er gebeurd als je het niet meer geeft ofzo? Weet ik veel
pi_40995105
Jolie wat goed! En die foto is

Djulian is thuis zindelijk, gaat naar de wc en op het potje, maar buiten de deur is het nog eng. Bij opa en oma op de wc lukt tegenwoordig ook al. Onderbroekentraining ga ik volgende week weer mee beginnenheb een hele voorraad klaar liggen En dan kijken of het goed gaat.
Overigens is hij heel ondeugend vandaag en toen ik wakker werd stond hij binnen een paar seconden naast me, hij had smorgens om mij gevraagd toen papa hem uit bed haalde
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 14:10:43 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40997085
Nou de schade lijkt mee te vallen als ik een leuk schuin staartje in haar haar doen valt het niet eens op, iets anders zit er voorlopig niet in denk ik.
Het zit echt schuin voor, gelukkig iets achter haar pony dus valt het niet heel erg op.
Ik schrok van het haar gisteren maar ik denk dat het nog wel aardig weg te moffelen is.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40997107
Gelukkig Senesta! Is ze nu zelf toch ook een beetje geschrokken?
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:57:55 #11
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41002467
Gelukkig Senesta!
Jolie, zon lief poppenmoedertje. Ze zal vast een heerlijke zus zijn!

Leah! Ik heb gevoeld, maar de fontanel is volgens mij nog niet helemaal gesloten. Of het moet nog een beetje week voelen, ook al issie dicht. Dus tja. Ik weet niet of ik nu de hele wetenschap aan het wankelen gebracht heb?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 17:04:33 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41002607
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef Anitra het volgende:
Gelukkig Senesta! Is ze nu zelf toch ook een beetje geschrokken?
Nee hoor, ze is niet echt heel erg onder de indruk, helaas.
Het enige waar ze nu van baalt is dat ze geen 2 staartjes in kan net als Taa lie ( K3).
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:15:51 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_41002924
ik laat het zindelijk worden ook voor wat het is hoor, heb dat los gelaten. soms zetten we hem dan idd op de wc, toch ff wennen soms ofzo en verder komt dat wel. diep speen, poeh! en dan in combi met de knuffel he.... dat zou echt drama zijn als ik die weg nam. Ook dat laten we nog maar ff zo Hij is nog zo klein eigenlijk
stormy waters...
sailin'
pi_41005293
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:58 schreef texelonia het volgende:
I

Zat er wel aan te denken om bij Noah ook te beginnen hem van d espeen af te laten komen. Sinds een tijdje sabbelt ie vaak op zn vingers, dus dat leek me misschien een mooie vervanging van de speen. Bovendien als ik 's nachts bij hem ga kijken heeft ie bijna nooit een speen in, dus het is vooral om in te slapen denk ik. Heb alleen nog geen idee hoe ik het moet gaan aanpakken.... Hij lijkt me nog zo klein om compromissen te sluiten, als in samen een knuffel uitzoeken in ruil voor zijn speen ofzow. Aan de andere kant lijkt het me hoe langer je wacht met van de speen af komen hoe moeilijker het wordt...
Ik zit er ook aan te denken om over een maandje of 4/5 de speen af te schaffen. Overdag heeft ze nooit een speen, ik neem er ook nooit één mee als we weggaan ofzo. Alleen met inslapen heeft ze een speentje, vaak als ze slaapt heeft ze hem niet meer in idd.

Ik wil het het liefst ook doen voor dat je er idd compromissen om kan sluiten. Duimen ofzo doet ze ook niet, dus enorme zuigbehoefte heeft ze ook niet echt denk ik. Misschien maar beginnen bij de middagslaap en dan gewoon de speen niet geven?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_41005335
Ik schrok me vanmiddag trouwens rot, ik was was in het wasmachine aan het doen en Myhron stond achter me. Kijk ik twee tellen later weer, zie ik haar niet. Staat ze al op de 6e tree van de trap naar boven
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_41005925
Bij Myrthe is de fontanel wel dicht, maar dat is ie al een tijdje. Tot zover uw reporter uit Almere !
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:16:07 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_41006169
Ik denk dat het best handig is om er zo vroeg mogelijk mee te stoppen igraine achteraf denk ik dat wij dat verkeerd hebben aangepakt namelijk... ik hoop dat met Ezra anders te doen.
stormy waters...
sailin'
pi_41007827
Tex als je ziet dat Noah op zijn vingers sabbelt is de kans ook aanwezig/groot dat hij misschien gaat duimen als je de speen weg haalt. Dit ging Jans dus doen toen we de speen afgewend hadden. Aangezien dat weer slechter was (voor haar nog meer ivm het praten toen) hebben wij de speen weer gegeven. Ze heeft hem hier alleen als ze slaapt (zowel smiddags als savonds) Vaak als ze eenmaal slaapt is hij inderdaad uit haar mondje en slaapt ze gewoon met dr mondje netjes dicht. Dan maakt het me eigenlijk ook niet zo uit als ze dus een speen nog heeft. Ze heeft er zelfs 3 en soms 4 (we kwamen en komen tijdens het opruimen ineens weer allemaal speentjes tegen op de gekste plekken, achter de wasmachien bv ) En ze begon er echt van te juichen. Weer een speen gilde ze Ze draait ze dus helemaal in dr handjes als ze slaapt. In elke hand 1 of 2 spenen en 1 in dr mond. Het zijn een beetje dr kroeltjes ofzo
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:18:51 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_41008080
zo hebben wij dat ook heel lang gedaan jessie, alleen met slapen, maar toen Ezra geboren was, was het ineens drama hier in huis en tja, dan ben je ook wat toegeeflijker... ik probeer het er nu weer in te brengen dat het alleen in bed is, dat vind ik ook niet zo erg.
stormy waters...
sailin'
pi_41008247
O maar dat was tijdens de vakantie hier ook zo hoor. Met het kamperen dan he.
Daar was alles anders, ze sliep wat moeilijk tot niet overdag en was daardoor overdag wat sneller geirriteerd. Tijdens het kamperen mocht ze dan dus ook overdag haar speen. Bij de thuiskomsten tussendoor dat steeds weer afgewned. Ze baalde wel, maar het ging eigenlijk best goed.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:55:08 #21
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41011783
Hier ook nog steeds het speenbeleid aan het bepalen. Ze mag hem niet overdag, maar in de auto nog wel. Zeker als het rond slaapmomenten is dat we in de auto zitten. Verder mag ze hem alleen in haar ledikantje. Ze pakt zo af en toe haar duim of vinger, maar ook dat mag niet beneden. Uiteindelijk is het ook hier het doel om van dan ding af te komen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf ook tot mijn zesde heb geduimd. En ze heeft hem inderdaad alleen met inslapen. Ach, wat Belade zegt...ze zijn nog zo klein.....

En ze heeft er trouwens behoorlijk wat moeite mee dat we het ledikantje op de nieuwe kamer hebben staan. Het kost behoorlijk wat tijd om d'r tot rust te krijgen. En als ze letterlijk tegen me zegt dat ze bang is en het eng vind, dan steekt dat toch heel erg.....maar met troosten en geruststellen houden we maar vol...
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:59:17 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_41011991
moeilijk lijkt dat me chaca, dat van de nieuwe kamer. maar alleen volhouden maakt dat het went waarschijnlijk.
stormy waters...
sailin'
pi_41012243
Hier gaat het super met slapen MrBos moest d'r gisteren alleen naar bed brengen, mama was een avondje uit Hij is naast het bedje op de grond gaan liggen (hebben er maar even een matras neergelegd) en ze viel vrij snel in slaap. Vannacht werd ze om 4 uur wakker, ik ben er heen gegaan, heb d'r weer neergelegd (ze stond rechtop in bed), ben op de grond gaan liggen en ze ging meteen weer slapen. Toen ze sliep ben ik gauw weer naar m'n eigen bedje gegaan Ze heeft geslapen tot 8 uur, dus wel 11 uur lang ! Is dus 2 uur langer dan normaal !!

Vanmiddag heeft ze d'r slaapje in de auto gedaan, vanavond heb ik d'r op bed gelegd, ze huilde eventjes maar toen ik aanstalten maakte om dan maar naast het bedje op de grond te gaan liggen was het meteen over. Na een minuut ben ik weer opgestaan en heb nog wat gerommeld boven, en binnen 5 minuten sliep ze
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:13:31 #24
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41012526
Heerlijk Ladybos dat het goed gaat. Het blijft wennen als je kleintje moeite heeft met slapen. Het is voor mij erg nieuw. Voorheen was het om acht uur in bed. En dan hoorde ik ze nog wel praten en zingen en boekjes lezen, maar nu is het echt huilen en groot verdriet. Heel slecht voor een mama met hormonsters...
pi_41012723
super Ladybos
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')