knap hoor van Jolie! Hier wil het dus niet zo vlotten, Liam plast af en toe op het potje, maar als ik hem een onderbroek aan doe dan plast ie daar rustig in over de grond en vind dat niet raar. We hebben nu trouwens hele handige wc brillen gekocht met in de deksel een verkleiner die je dan naar beneden kan klappen en we zetten hem regelmatig even op de wc. het komt wel allemaal.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:28 schreef Luchtbel het volgende:
Oei Sesesta hoe ziet het er nu uit? Zoiets doen ze allemaal wel een keer denk ik.
Lishe, Jolie is ook gek op auto's niet om mee te spelen maar wel om buiten te bekijken. Ook brommertjes en vooral de bus eigenlijk vindt ze heel boeiend. Maar vanmorgen waren de poppen alleemaal gezellig op theevisiteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En al de hele dag dezelfde schone onderbroek aan, alles op het potje geplast...
Nee hoor, ze is niet echt heel erg onder de indruk, helaas.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef Anitra het volgende:
Gelukkig Senesta! Is ze nu zelf toch ook een beetje geschrokken?
Ik zit er ook aan te denken om over een maandje of 4/5 de speen af te schaffen. Overdag heeft ze nooit een speen, ik neem er ook nooit één mee als we weggaan ofzo. Alleen met inslapen heeft ze een speentje, vaak als ze slaapt heeft ze hem niet meer in idd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:58 schreef texelonia het volgende:
I
Zat er wel aan te denken om bij Noah ook te beginnen hem van d espeen af te laten komen. Sinds een tijdje sabbelt ie vaak op zn vingers, dus dat leek me misschien een mooie vervanging van de speen. Bovendien als ik 's nachts bij hem ga kijken heeft ie bijna nooit een speen in, dus het is vooral om in te slapen denk ik. Heb alleen nog geen idee hoe ik het moet gaan aanpakken.... Hij lijkt me nog zo klein om compromissen te sluiten, als in samen een knuffel uitzoeken in ruil voor zijn speen ofzow. Aan de andere kant lijkt het me hoe langer je wacht met van de speen af komen hoe moeilijker het wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop