ik las grap ipv gek.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef yosander het volgende:
Je kon zekers geen grotere gek bedenken hé!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:13 schreef Piovan het volgende:
Adoreer hier op een repectvolle manier Dhr. brood_korst.
Hartelijk bedankt.
Dit is geen dagboek.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:49 schreef brood_korst het volgende:
Kleine update :
Ik heb zojuist ontbeten
Het waren 3 sneedjes brood met gesmolten kaas en paneermeel
Danku
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:49 schreef brood_korst het volgende:
Kleine update :
Ik heb zojuist ontbeten
Danku
Kolliequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:20 schreef kollie het volgende:
Poll: brood_korst is een
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:18 schreef Draaim0len het volgende:
vers gejat. Is ie toevallig roze met een groen stuur en een beige voorvork en een rottende Playmate©®™ tussen de spaken en een toeter erop die HOER! roept als je er een douw op geeft?
zoja,
dan is ie niet van mij
die van mij heeft namelijk helemaal geen voorvork
Maikuuulquote:
neuh, 'k vindt je meer een rasmongool van 't zuiverste waterquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:56 schreef brood_korst het volgende:
Ik ben trouwens geen kloon![]()
En als jullie zeggen van wel, nou van wie dan ???
En daar heb je die andere ras mongool, de vader van kloon Brood_korstquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:20 schreef Piovan het volgende:
Brood!!!
He makker!
Gaaf man dat palletje rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:25 schreef Kindervriend het volgende:
brood_korst 0wned!Eensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:25 schreef Kindervriend het volgende:
brood_korst 0wned!wat die pedo zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
idd, jammer datB_K zo retarded is om dat niet te snappenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze kick was niet nodig .... dit topic is dood
Paneermeel, Que?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:49 schreef brood_korst het volgende:
Kleine update :
Ik heb zojuist ontbeten
Danku
Ga jij deze site maar eens bekijken: http://video.google.nl/videoplay?docid=-4773727216997121552&q=staplerfahrequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:25 schreef brood_korst het volgende:
Vandaag weer geheftruckerd![]()
Was alleen wel kut dat er overal pallets stonden nu stuurde ik bij iedere bocht bjina een pallettje in![]()
Lucky bastard!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:25 schreef brood_korst het volgende:
Was alleen wel kut dat er overal pallets stonden nu stuurde ik bij iedere bocht bjina een pallettje in![]()
pallets?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:25 schreef brood_korst het volgende:
800x1200mm europalletsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:19 schreef brood_korst het volgende:
Bohhhh Ja gek wat denk jij dan,
euro pallets
Weggooi pallets
Euro maatjes
![]()
Sorry meesterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:19 schreef brood_korst het volgende:
Wtf vriendje maikuuul wat lul jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |