Dus nu wel?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef SHE het volgende:
Nederland heeft natuurljk ook nog niet zo lang een eet cultuur
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef SHE het volgende:
http://www.osgrow.co.uk/?document=56
receptjes
Dacht ik ook te doen, maar ik heb hier nog een lekkere wildfond liggen, dus misschien nog een sausje bij maken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef SHE het volgende:
Gewoon op de grill flikkeren dus !
Om eerlijk te zijn ken ik de Nederlandse eetcultuur ook helemaal niet. Bij de combinatie Nederland en eten denk ik spontaan aan kroketten in muren enzo, maar da's waarschijnlijk een simplistische (en foutieve) voorstelling.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:42 schreef SHE het volgende:
[..]
eerlijk?
Ik vind het nog steeds een bij elkaar geraapt zooitje, dus nee
Kritiek op kroketten is niet toegestaan!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:46 schreef whispers het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ken ik de Nederlandse eetcultuur ook helemaal niet. Bij de combinatie Nederland en eten denk ik spontaan aan kroketten in muren enzo, maar da's waarschijnlijk een simplistische (en foutieve) voorstelling.
Wij hebben de kroket gemaakt wat ie is! Ik weet ook wel dat je garnalenkroketten in Brugge hoort te halen, maar de "gewone kroket" is van bij onsquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef SHE het volgende:
en de kroket is ook niet nederlands, maar frans
Mijn ouders doen dat. Die hebben elke dag een maaltijd van meerdere gangen en ze eten ook erg 'luxe' (maar ook heel gezond, veel vis bv). Als ik daar eet, heb ik altijd het gevoel dat ik uit eten ga in een goed restaurant. Sterker nog, wat zij maken is doorgaans beter dan wat ik in een restaurant krijg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:51 schreef SHE het volgende:
Ik ken althans weinig mensen die elke dag uitgebreid koken, en ook op een simpele doordeweekse dag echt uitpakken.
Tijd nemen voor het eten is er ook vaak niet bij
De zebra heb ik gegrild en de smaak was - zoals ik dacht - erg gelijkaardig aan die van paardenvlees. De bison heb ik gewokt met een beetje look. Was vergelijkbaar met rundvlees, maar met een sterkere smaak.quote:Op maandag 21 augustus 2006 06:51 schreef vats het volgende:Kortom je kunt het beiden bereiden als rundlvees op vele manieren zoals je dat thuis ook doet met rundlvees!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |