abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 september 2006 @ 20:37:49 #91
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_41930362
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:46 schreef Lief-visje het volgende:
heeft iemand ervaring met de winterjassen van The North Face ? Ik wil misschien deze kopen

http://www.thenorthface.com/opencms/opencms/tnf/gear.jsp?site=EU&model=A254

maar als deze jassen snel stuk gaan is het natuurlijk zonde van het geld.
Een vriendin van me heeft deze jas gehad... Tsja, over het algemeen is The North Face gewoon een goed en degelijk merk. Maar dit is wel van dunne stof gemaakt. Als je er voorzichtig mee bent kun je hier lang van genieten
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_41932593
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:58 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Mijn H&M winterjas gaat dit jaar zijn vierde of vijfde winter in.
Hier ook zijn derde of vierde. Zo'n heerlijke lange chocoladebruine ribjas. Lekker met een enorme sjaal.
pi_41933479
Ik heb een zwarte mantel van C&A... Lekker warm!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli.
pi_42035278
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 20:02 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Tnx dat wilde ik ff weten. Want ik wil niet zo'n lullig regenjas stofje. Maar die stevigere stof is wel super mooi. Zaterdag ff in een winkel in de buurt kijken.
Gisteren was ik bij kathmandu in utrecht geweest, daar hadden ze een hele north face hoek, alleen niet echt de jas die ik zoek, of die venture jack. Zaterdag dus maar even bij mij in de buurt kijken of ze hem daar wel hebben of een ander model dat ik erg mooi vindt. En dan maar even op internet zoeken.
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:14:20 #95
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_42050023
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:16 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Gisteren was ik bij kathmandu in utrecht geweest, daar hadden ze een hele north face hoek, alleen niet echt de jas die ik zoek, of die venture jack. Zaterdag dus maar even bij mij in de buurt kijken of ze hem daar wel hebben of een ander model dat ik erg mooi vindt. En dan maar even op internet zoeken.
Bij bever sport verkopen ze ook north face !
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_42050365
Kan ik ook gelijk even kijken idd. Op de website staan wel wat mooie jassen. Maar het gaat mij meer om het aanpassen en in het echt zien en dan goedkoper via internet bestellen.
pi_42060180
De inmiddels vele malen opgeknapte Barbour Moorland houdt mij al meer dan 10 jaar warm (met de jachtzak op de rug - om de buit tijdens het jagen in mee te nemen...)

Superfijne jas, water- en winddicht en een Engelse klassieker.

pi_42073808
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:35 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Zag op internet dat hij bij Bever Zwerfsport al iets van 190 euro was. Het is de nieuwe collectie, dus die zal pas in maart ofzo in de uitverkoop komen, als ze dan al niet uitverkocht zijn
Ik heb al verschillende winkels afgegaan en nergens hadden ze die jas. Zou je misschien wat foto's kunnen maken van een veture jacket?
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:01:07 #99
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_42076647
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Solitarias het volgende:
De inmiddels vele malen opgeknapte Barbour Moorland houdt mij al meer dan 10 jaar warm (met de jachtzak op de rug - om de buit tijdens het jagen in mee te nemen...)

Superfijne jas, water- en winddicht en een Engelse klassieker.

[afbeelding]
Hee, die heb ik ook nog ergens liggen...zo'n lekkere waxjas voor het paardrijden Hij stinkt alleen naar paard
To infinity…and beyond!
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:44:36 #100
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_42077579
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:59 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik heb al verschillende winkels afgegaan en nergens hadden ze die jas. Zou je misschien wat foto's kunnen maken van een veture jacket?
Ik heb nog geen foto's van mijzelf in m'n nieuwe jas, omdat het weer niet echt mee wou werken

Je moet gewoon naar een The North Face winkel gaan (in Adam bijvoorbeeld) of naar een winkel die ook The North Face verkoopt. De North Face winkel in Adam is trouwens gewoon een onderdeel van de Bever Zwerfsport!
En dan moet je dus vragen naar een Hyvent jas. Hyvent is een systeem, ontworpen door TNF zelf. Dus geen dure Gore membraan. En het model is dan Venture. Hij ziet er gewoon zo uit als de foto die ik eerder heb gepost.
pi_42078326
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:44 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Ik heb nog geen foto's van mijzelf in m'n nieuwe jas, omdat het weer niet echt mee wou werken

Je moet gewoon naar een The North Face winkel gaan (in Adam bijvoorbeeld) of naar een winkel die ook The North Face verkoopt. De North Face winkel in Adam is trouwens gewoon een onderdeel van de Bever Zwerfsport!
En dan moet je dus vragen naar een Hyvent jas. Hyvent is een systeem, ontworpen door TNF zelf. Dus geen dure Gore membraan. En het model is dan Venture. Hij ziet er gewoon zo uit als de foto die ik eerder heb gepost.
Ja ik kom dus niet echt vaak meer in amsterdam. Ben bij de beversport vestiging geweest net. Alleen daar hadden ze niet echt veel. Maar klopt het dat het best wel een dun jasje is?
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:26:48 #102
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_42080003
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ja ik kom dus niet echt vaak meer in amsterdam. Ben bij de beversport vestiging geweest net. Alleen daar hadden ze niet echt veel. Maar klopt het dat het best wel een dun jasje is?
Het is niet echt een dikke jas nee Een stevige buitenstof, iets er tussen en een stof aan de binnenkant. Maar dat is eigenlijk wel meer dan genoeg Had eerst ook zo'n jas, met een extra vest die ik daar in kon ritsen. Die heb ik zelden hoeven te gebruiken, omdat het simpelweg TE warm was. De dikte is meer dan voldoende voor op wintersport bijvoorbeeld En mocht je een koukleum zijn... er kan nog een fleece-vest in worden geritst
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:39:50 #103
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_42080421
Hmmm... kom er net achter dat de foto die ik op de eerste pagina niet echt gelijk is aan wat ik hier hen hangen Ik heb wat foto's voor je gemaakt en ik kan ze wel mailen, als je dat wilt?
  woensdag 27 september 2006 @ 20:22:30 #104
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_42178828
Ook op zoek. Dit vind ik tot nu toe de mooiste: Columbia, Perry, 199,-

Haters everywhere but I don't really care.
pi_42181492
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Hmmm... kom er net achter dat de foto die ik op de eerste pagina niet echt gelijk is aan wat ik hier hen hangen Ik heb wat foto's voor je gemaakt en ik kan ze wel mailen, als je dat wilt?
Ik heb ze ontvangen. Tnx.
pi_42185992

[ Bericht 64% gewijzigd door gfo op 28-09-2006 15:14:10 ]
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_42186984
Ik heb deze gekocht:

meestal doe ik een jaar of 3 met een winterjas
pi_42187901
Ik heb al een jaar of 3-4 een lange zwarte getaillerde jas die me heerlijk zit, lekker warm is, nog altijd mooi is en die bij me past. Die ga ik deze winter dus weer gebruiken.
En voor de wandelingen met de honden in het bos bij regen of sneeuw heb ik een Helly Hansen, gegarandeerd wind en waterdicht en lekker warm.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 28 september 2006 @ 01:49:33 #109
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_42188596
Dit wordt de derde winter van mijn leren motorjack, maar ik ben bang dat ie voor de New Englandse winters niet warm genoeg is, dus ik denk dat ik hier maar moet kijken.

Ik wil eigenlijk ook zoiets

maar volgens mij is die helemaal niet warm genoeg Lekker voor de lente, dat wel.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 28 september 2006 @ 09:40:32 #110
28167 matthijst
pi_42192056
Een Dr. House jas?
pi_42192189
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:22 schreef matthijst het volgende:
Ook op zoek. Dit vind ik tot nu toe de mooiste: Columbia, Perry, 199,-

[afbeelding]
wat vindt je hier dan mooi aan? dit bedoel ik niet zo sarcastisch als dat het klinkt
pi_42195309
ik moet ook een nieuwe winterjas man shit
  donderdag 28 september 2006 @ 16:02:04 #113
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_42201393
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:40 schreef matthijst het volgende:
Een Dr. House jas?
Als ik er eentje kan vinden met precies die kleuren enzo, sure, maar een ander is ook goed. Wil al een flinke tijd zo'n ding, voor hij ermee ging lopen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_42202225
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik heb ze gezien en ik zie er toch maar vanaf. Vind het toch iets te veel een dun regenjasje. Tnx voor je moeite.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:00:33 #115
28167 matthijst
pi_42434986
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:48 schreef LoggedIn het volgende:
wat vindt je hier dan mooi aan? dit bedoel ik niet zo sarcastisch als dat het klinkt
Hehe, ik zoek een blauwe jas met donsvulling en niet al teveel vage fratsen die een beetje stevig is ook nog.....

Tot nu toe is dit de enige die daaraan voldoet
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:17:07 #116
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_42435615
Ik heb vorig jaar nog een winterjas gekocht bij de H&M. Waar ik toen, jammergenoeg, geen rekening mee had gehouden is dat wol niet bijzonder goed tegen regen kan. Als er wat regendruppels op komen gaat hij wat vreemd ruiken. Net alsof er wat verschroeid is. Dus ik ben eigenlijk ook op zoek naar een nieuwe winterjas. Degene die ik nu heb houd ik dan wel voor de herfst of dagen dat het niet regent.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_42457851
Ik heb 2 weken terug een leren jas gekocht van Chasin' ,

Klikkert

Hij glimt in het echt minder dan op het plaatje.
pi_42457981
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:49 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik heb 2 weken terug een leren jas gekocht van Chasin' ,

Klikkert

Hij glimt in het echt minder dan op het plaatje.
maar goed dat je dat erbij zegt
pi_42459277
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:17 schreef VeX- het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een winterjas gekocht bij de H&M. Waar ik toen, jammergenoeg, geen rekening mee had gehouden is dat wol niet bijzonder goed tegen regen kan. Als er wat regendruppels op komen gaat hij wat vreemd ruiken. Net alsof er wat verschroeid is. Dus ik ben eigenlijk ook op zoek naar een nieuwe winterjas. Degene die ik nu heb houd ik dan wel voor de herfst of dagen dat het niet regent.
Ik heb al zo'n 4 jaar een wollen winterjas maar heb daar nog nooit last van gehad Nu een nieuwe wollen H&M jas, hoop niet dat ik het hier dan alsnog mee gebeurt..
pi_42462760

Ik heb vandaag deze gekocht Zit echt lekker
......Signature-loos......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')