Een vriendin van me heeft deze jas gehad... Tsja, over het algemeen is The North Face gewoon een goed en degelijk merk. Maar dit is wel van dunne stof gemaakt. Als je er voorzichtig mee bent kun je hier lang van genietenquote:Op maandag 18 september 2006 19:46 schreef Lief-visje het volgende:
heeft iemand ervaring met de winterjassen van The North Face ? Ik wil misschien deze kopen
http://www.thenorthface.com/opencms/opencms/tnf/gear.jsp?site=EU&model=A254
maar als deze jassen snel stuk gaan is het natuurlijk zonde van het geld.
Hier ook zijn derde of vierde.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:58 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mijn H&M winterjas gaat dit jaar zijn vierde of vijfde winter in.
Gisteren was ik bij kathmandu in utrecht geweest, daar hadden ze een hele north face hoek, alleen niet echt de jas die ik zoek, of die venture jack. Zaterdag dus maar even bij mij in de buurt kijken of ze hem daar wel hebben of een ander model dat ik erg mooi vindt. En dan maar even op internet zoeken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx dat wilde ik ff weten. Want ik wil niet zo'n lullig regenjas stofje. Maar die stevigere stof is wel super mooi. Zaterdag ff in een winkel in de buurt kijken.
Bij bever sport verkopen ze ook north face !quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Gisteren was ik bij kathmandu in utrecht geweest, daar hadden ze een hele north face hoek, alleen niet echt de jas die ik zoek, of die venture jack. Zaterdag dus maar even bij mij in de buurt kijken of ze hem daar wel hebben of een ander model dat ik erg mooi vindt. En dan maar even op internet zoeken.
Ik heb al verschillende winkels afgegaan en nergens hadden ze die jas. Zou je misschien wat foto's kunnen maken van een veture jacket?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:35 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Zag op internet dat hij bij Bever Zwerfsport al iets van 190 euro was. Het is de nieuwe collectie, dus die zal pas in maart ofzo in de uitverkoop komen, als ze dan al niet uitverkocht zijn
Hee, die heb ik ook nog ergens liggen...zo'n lekkere waxjas voor het paardrijdenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Solitarias het volgende:
De inmiddels vele malen opgeknapte Barbour Moorland houdt mij al meer dan 10 jaar warm (met de jachtzak op de rug - om de buit tijdens het jagen in mee te nemen...)
Superfijne jas, water- en winddicht en een Engelse klassieker.
[afbeelding]
Ik heb nog geen foto's van mijzelf in m'n nieuwe jas, omdat het weer niet echt mee wou werkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende winkels afgegaan en nergens hadden ze die jas. Zou je misschien wat foto's kunnen maken van een veture jacket?
Ja ik kom dus niet echt vaak meer in amsterdam. Ben bij de beversport vestiging geweest net. Alleen daar hadden ze niet echt veel. Maar klopt het dat het best wel een dun jasje is?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:44 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's van mijzelf in m'n nieuwe jas, omdat het weer niet echt mee wou werken
Je moet gewoon naar een The North Face winkel gaan (in Adam bijvoorbeeld) of naar een winkel die ook The North Face verkoopt. De North Face winkel in Adam is trouwens gewoon een onderdeel van de Bever Zwerfsport!
En dan moet je dus vragen naar een Hyvent jas. Hyvent is een systeem, ontworpen door TNF zelf. Dus geen dure Gore membraan. En het model is dan Venture. Hij ziet er gewoon zo uit als de foto die ik eerder heb gepost.
Het is niet echt een dikke jas neequote:Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja ik kom dus niet echt vaak meer in amsterdam. Ben bij de beversport vestiging geweest net. Alleen daar hadden ze niet echt veel. Maar klopt het dat het best wel een dun jasje is?
Ik heb ze ontvangen. Tnx.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Hmmm... kom er net achter dat de foto die ik op de eerste pagina niet echt gelijk is aan wat ik hier hen hangenIk heb wat foto's voor je gemaakt en ik kan ze wel mailen, als je dat wilt?
wat vindt je hier dan mooi aan? dit bedoel ik niet zo sarcastisch als dat het klinktquote:Op woensdag 27 september 2006 20:22 schreef matthijst het volgende:
Ook op zoek. Dit vind ik tot nu toe de mooiste: Columbia, Perry, 199,-
[afbeelding]
Als ik er eentje kan vinden met precies die kleuren enzo, sure, maar een ander is ook goed. Wil al een flinke tijd zo'n ding, voor hij ermee ging lopenquote:Op donderdag 28 september 2006 09:40 schreef matthijst het volgende:
Een Dr. House jas?
Ik heb ze gezien en ik zie er toch maar vanaf. Vind het toch iets te veel een dun regenjasje. Tnx voor je moeite.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Hmmm... kom er net achter dat de foto die ik op de eerste pagina niet echt gelijk is aan wat ik hier hen hangenIk heb wat foto's voor je gemaakt en ik kan ze wel mailen, als je dat wilt?
Hehe, ik zoek een blauwe jas met donsvulling en niet al teveel vage fratsen die een beetje stevig is ook nog.....quote:Op donderdag 28 september 2006 09:48 schreef LoggedIn het volgende:
wat vindt je hier dan mooi aan? dit bedoel ik niet zo sarcastisch als dat het klinkt
maar goed dat je dat erbij zegtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:49 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik heb 2 weken terug een leren jas gekocht van Chasin' ,
Klikkert
Hij glimt in het echt minder dan op het plaatje.
Ik heb al zo'n 4 jaar een wollen winterjas maar heb daar nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:17 schreef VeX- het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een winterjas gekocht bij de H&M. Waar ik toen, jammergenoeg, geen rekening mee had gehouden is dat wol niet bijzonder goed tegen regen kan. Als er wat regendruppels op komen gaat hij wat vreemd ruiken. Net alsof er wat verschroeid is. Dus ik ben eigenlijk ook op zoek naar een nieuwe winterjas. Degene die ik nu heb houd ik dan wel voor de herfst of dagen dat het niet regent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |