hehe, niet van die stoere praatjes die je toch niet waarmaakt...quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:22 schreef Bron het volgende:
Waar woon je? Dan ga ik je buurman doodmaken.
Heb je zijn pols gevoeld?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef Borkydude het volgende:
Nou, dus ik werd vanmorgen wakker, heeft ie gewoon die kat aangestoken en door me ruit gegooid, zo'n hele brandvlek op het tapijt. Niet normaal joh.
Ik naar die buurman toe. Is ie niet thuis.Zeker gevlucht.
Hahaha roffelkoek!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:23 schreef kollie het volgende:
[..]
hehe, niet van die stoere praatjes die je toch niet waarmaakt...
Gewoon terug in zijn tuin gooienquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef Borkydude het volgende:
Nou, dus ik werd vanmorgen wakker, heeft ie gewoon die kat aangestoken en door me ruit gegooid, zo'n hele brandvlek op het tapijt. Niet normaal joh.
Melding maken van opzettelijke brandschade!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef Borkydude het volgende:
én doodslag op dier!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:26 schreef Syytön het volgende:
[..]
Melding maken van opzettelijke brandschade!
't is echt zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:28 schreef iamredleader het volgende:
OK, dit is een slecht topic, TS is niet serieus, zal wel een flauwe lemming zijn of zo.
ah, okay. dan zal het wel waar zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:30 schreef mstr het volgende:
en daar vertelde hij 't
niet iedereenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:31 schreef iamredleader het volgende:
En jij gelooft wat mensen op MSN zeggen?kneus
waar is dat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:31 schreef tonks het volgende:
Ik heb iemand op msn die zei dat er varkens voorbij zijn huis vlogen, dat moet wel waar zijn.
bedanktquote:
Ben blij dat het geen olifant was die in zijn tuin stondquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef Borkydude het volgende:
die zijn inderdaad moeilijk in brand te krijgen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:40 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
[..]
Ben blij dat het geen olifant was die in zijn tuin stond![]()
Ze hebben ook zo'n lange lontquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:41 schreef kollie het volgende:
[..]
die zijn inderdaad moeilijk in brand te krijgen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:43 schreef KonnieKipke het volgende:
slap verhaal
Het is wel waar hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:16 schreef Poedel het volgende:
Ik geloof er geen barst van.
Als iemand een brandende kat door je ruit gooit bel je toch de politie eo brandweer?
Wat een slap gelul zeg..![]()
W8 ik maak foto's.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:16 schreef Poedel het volgende:
Ik geloof er geen barst van.
Als iemand een brandende kat door je ruit gooit bel je toch de politie eo brandweer?
Wat een slap gelul zeg..![]()
Je had hem al via msn gestuurdquote:
Mooi geresized, post het origineel eens...quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je had hem al via msn gestuurd
[afbeelding]
Hier ligt hij dus weer bij de buurman in de tuin...
Is al gebeurdquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:20 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
Moet je die nog uploaden naar kruidvat.nl ?
Heb ik nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:23 schreef Bron het volgende:
[..]
Mooi geresized, post het origineel eens...
Wtfquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef Borkydude het volgende:
Wel als je het stiekem doetquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:26 schreef Bravebart het volgende:
Jullie trappen ook overal in; een brandende kat kan toch nooit door een ruit![]()
Ruit gaat dan nooit kapot of je moet een steen aan die kat bindenquote:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ruit gaat dan nooit kapot of je moet een steen aan die kat binden
heb je dat geprobeerd ofzo?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ruit gaat dan nooit kapot of je moet een steen aan die kat binden
Die heeft duidelijk in brand gestaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:32 schreef Borkydude het volgende:
Me pa heeft de kat net in een zak gedaan.
Brandplek op tapijt:
[afbeelding]
Reeds overleden kat in zak:
[afbeelding]
Me pa is net weg, hij dumpt hem in het kanaal.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:37 schreef GioStyle het volgende:
Doe eens die zak open en maak een foto van die kat.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Me pa is net weg, hij dumpt hem in het kanaal.
Inderdaad er kan wel van alles inzitten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:37 schreef GioStyle het volgende:
Doe eens die zak open en maak een foto van die kat.![]()
Goedkoop hoor, google gebruiken; zou ik nooit doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wow gek, 10 minuten op Tinypic en nu is me pa al eerste hit op Google
Je moeders. 1 Uur is overdreven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:36 schreef Kindervriend het volgende:
Borkydude, mongool.
En wat kwam je trouwens thuis om 2 uur?
In een PUB topic zei je eens dat je altijd stipt om 1 uur thuis moet zijn omdat je ouwelui 'm anders spacen!
Nerd!
Dubbelquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[afbeelding]
Poesjes moeten branden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |